když jste tak šikovný tak přece i na tu střechu vylezete a jsem zvědavý když budete sundavat eternit jestli dodržíte veškerá nařízení jinak Vám nebude stačit na pokutu ani Váš plat a prosím jistěte se ono když spadnete z 10 metrů tak to sakra bolí
Střecha je něco jiného, než než zapojení obyčejného schodišťáku a proto to uvádím výše. Co se týká eternitu, tak v tom vzásadě žádný problém není, jen je jeho demontáž, převoz a uložení komplikovanější, nákladnější a časově náročnější, ale může si ho sundat kdo chce, jen musí doložit jeho ekologickou likvidaci. Stejně jako střechu očistit a hodit pod folii. Ale co pak? Nebo co v případě poškození tesařské? Opět, ošetřit bochemitem apod. také zvládne každý kutil, ale položit (zejména založit) Cembrit tak, aby to lícovalo už chce zkušenosti, zejména pak v případě vykýřů a střešních oken, lemování komínů, nároží či úžlabí. Nehledě na časovou stránku, kdy do uzavřeného domu neteče a interiér mohu dělat klidně měsíc. Střechu asi pokládat měsíc nikdo nebude... PS: já mám z těchto důvodů klasickou falcovačku, tašku a asfaltové pásy + vždy jednoduché konstrukce, tudíž obavy nejsou moc na místě ;-)
Nebude obkladač, naučím se obkládat sám... stejně jako nebyl vodař, elektrikář, sádrokartonář apod. Prostě jsem se to po svém naučil a udělal. Revizemi mi na svém vždy vše prošlo, takže nevidím problém. Nehledě na to, že mám ostatním generacím co předat. Ano, profík to má za 1/2 času, ale než na něj čekat...
Spíš by se měl někdo zabývat tématem pokrývačů, klempířů a jim podobným. Bez těch to jednoduše nepůjde a nahradit nejdou.
Invaze začala už v r. 2014, kdy se v Doněcku a Luhansku objevily ozbrojené vojenské skupiny ruské armády v neoznačených uniformách a s neoznačenou technikou.
Jinak máte dobré informace o tom, jak to funguje. Odpovídá to zveřejňovaným zprávám o těchto podvodech. Ukrajina má v tomto směru před sebou ještě hodně práce.
Zveřejňované zprávy jsou opravdu reálné, bohužel ale škody, které jsou způsobené, jsou mnohem větší, než si většina lidí myslí a než je v článcích uveřejňováno. Ale to je na delší debatu.
PS: když ale někdo uvěří tomu, že do ISS teče voda a pošle peníze na záchranu astronautů... není co dodat.
No vy jste pamětník! Ta válka tam začala už před deseti lety.
Jenže tehdy se to dalo vyčítat Ukrajině a jejímu špatnému zajištění práva na jejím území. Dnes je to prostě neuhlídatelné, protože mají spoustu jiných starostí.
Ale zrovna vám na tom nesejde. Hlavně, když můžete plivnout na Ukrajinu, že?
Uklidni se chlapče, nikdo na tebe neútočí.
Pokud vím, invaze začala mnohem později, než před 10ti lety (nepočítám Krym). Tyto podvody v rámci EU osobně eviduji víc jak 6 let a myslím, že byly mnohem dřív. Za další je to jejich ignorací protiprávního jednání, obdobně jako v Rusku. Tyto dva státy mají v tomto ohledu velmi společného a pokud jsi je navštívil na delší dobu, než na víkend, víš o čem mluvím.
Za další je zde opravdu velmi velká spolupráce s dalšími zeměmi jako je Turecko a jiné. Nicméně UA je i tak geograficky výhodná, jelikož není od EU daleko a dá se tam lehce dojet. Viz. turnusy za přivýdělkem právě z těchto podvodů. atd atd...
PS: Nejvíc podvodů směřuje na jih, tedy Španělsko, Itálie a Řecko, oproti nim jsme ještě žabaři... možná i díky našemu alespoň trochu fungujícímu systému, viz CZ.NIC, nová organizace v rámci PČR a jiné.
Takových méněchápavých s podobným názorem tu teď bude spousta. Tak ještě jednou pro vás:
To vám opravdu nedochází, že pro takovou činnost je Ukrajina ideální? Že se tam daleko líp schovají, než kdyby to bylo někde mimo válečnou oblast? Mezinárodní zločinecké organizace se teď nejlíp schovají zrovna tam.
A za to může Ukrajina, nebo Putin, který tam ten chaos způsobil?
Až na to, že tyto podvody byly dávno před invazí na UA…
Na auto co hodně jezdí, klidně 2 sady. I když ty nížiny, kde bydlím, sníh skoro neznají. Ale na autě co v nížínách najede 5 000 km ročně, když vzorek vydrží tak 40 000 km, to pak má ta pneu 8 let. Bral jsem kdysi nějaký doprodej, staré gumy, jedna byla starší snad 6 let. Sice se prodejce dušoval, jak při správném skladování a kdesi cosi. Nešlo to obout v pneuservisu... Tvrdá byla. Na malý nájezd ve většině ČR klidně celoročky. Teď jsem je dal na naše druhé auto, které přes léto stojí (jezdím na kole). Letní nájezd tak 2000 km.
Mě se u nájezdu 35-40tis zase vyplatí jen ty celoročky - kvalitní. Vždy před zimou kopím nové a staré letí buď na bazoš za flašku, nebo na sběrný dvůr. Furt řešit dojíždění zimních apod. mě už nebavilo.
Proč pan šéf hasičů Vlček nezvedl svou zadnici (použiji slušné slovo neboť by mne seznam vymazal) a nevydal se do Krnova sám, aby zjistil na místě jaká je situace a poradil panu starostovi jak to podle vás nejlépe udělat ne řídit vše v teple , v bezpečí od stolu. Místo, aby poděkoval neměli to lehké a smekám před nimi tak budete pindat do terénu s vámi. Po bitvě je každý generál viďte pane Vlčku.
Vlček má pravdu, od pátku se řešilo, že to bude horší jak v 97 a jak velký vliv bude mít nový obchvat na povodeň.
Zajímavě, že už v pátek se hovořilo o povodni minimálně srovnatelné s rokem 97.
Předpovědní modely na hydro.chmi.cz ukazovaly vodu horší jak v 97 a taky se tak stalo... V 97 začal fungovat Medard a měl obdobná data, která se "ignorovala", protože se předpokládala výpočetní chyba, která se ale nestala, Medard nelhal. Stejně tak nyní.
Krnov nemá rozhlas, ale umí rozesílat sms zprávy o stavu. Zprávy došly jen dvě (z toho jedna dnes), opět nevyužitý prostředek. Kde je nějaké sdělení ohledně elektřiny, kdy a kde půjde, resp. odhad jak dlouho nepůjde. Vedení Krnova opět perlí, ostatně jako už nekolik let.
8 let starý kotel nevyhodíte, tohle platí pro kotle vyrobené nejpozději někdy kolem roku 2000.
A jestli jste před osmi lety koupil 15 let starý kotel, tak je to váš problém. Že přijde zákaz těchto kotlů se ví už 12 let.
Ano je to kotel Viadrus, který se po úpravě (přidání jednoho žebrování) prodával dál o nějakou emisní třídu ještě nějakou (krátkou) dobu, každopádně ano, je to můj problém a nebudu jej měnit. Mezera ve vyhlášce je, tudíž já ji využiji, ale chudáci ostatní.
Podotýkám, že vzhledem k tomu, že je litinový, jeho životnost na chatě je minimálně na dalších 30 let. Topí se jen čistým a řádně sušeným dřevem a roztápí čistým kartonem (bez izolep) a hoblinami. Kouřivost je téměř nulová. Proto je to kupříkladu v mém případě ekonomický a zároveň ekologický nesmysl. V dané době byl homologován a byla možnost jej užívat, tudíž nějaký zákaz je nesmysl.
PS: stejnou logikou by už neměly jezdit vozidla EURO 0-4 včetně.
PPS: Ekologii se nebráním a jsem pro, ale toto je, jak jsem psal výše, nesmysl. Doutnající trávu a listí se neřeší (já řeším kompostováním), ale tento paskvil ano.
Mám VW T4 , koupil jsem ho , když měl najeto cca 300 tis. A dnes mám najeto cca 550 tis. Měnil jsem spojku, alternátor, tlumiče , a čepy. Rozvody + brzdy nepočítám. Jinak vše původní a auto jezdí jak za mlada...
T4 má totéž, co 7 let stará Caddy? Všechnu ekovýbavu apod.?
Jinak ano, T4, proč ne? Co tam není, to se nepokazí, takže ano, tobě to věřím. V těchto km je už vše spotřebák, včetně třeba startéru (i toho altíku). Co vydrží 1/2 mil. má nárok na výměnu. U výše zmíněného SantaFé jsme přidřeli motor po cca 320 tis. Vyměnil se za motor jiný (s 40tis. km) a auto jezdí v této konfiguraci dál. Teď se řeší DPF, které je neúměrně drahé u H/K, ale to známá věc. Zlatý Mercedes...
Ti chytřejší už ví, jak to obejít, ostatní ať platí…
PS: opět nesmysl, co je ekologického na tom, že vyhodím 8let starý kotel, který topí cca 20x ročně do bojleru (použití na chatě). Za celou svou životnost nemá natopeno to, co běžný rodinný dům za zimu.
PPS: v okolí mám mnoho známých se starými kotli a nikdo z nich taktéž nemá v plánu nic měnit, zejména pak litinové.
A já zase vím, jak auta fungují a opravdu 370tis km nenatočíš na spotřebák. To nedá ani Toyota. Takže nekeckej a pokud máš 7 let starýho diesela, řešil jsi minimálně jednou vstřiky (v případě VW spíš 2x) a DPF, stejně tak turbo. Auta s obdobným nájezdem jsem měl ve správě a ani E-class w211 280CDi to bez servisu nedal. DPF se přicpalo po 320tis. dálničního provozu a nějak podobně se dělaly vstřiky. A to je dle mého evropský (dieselový) etalon spolehlivosti, v případě řádného servisu a správného provozu. Jedinou konkurencí k tomuto je teď Tesla s modernímy modely, ne první S nebo trojky, ale aktuální trojky a Y + samozřejmě hybridní Toyky (Lexus) a nebo velké Hyundai/Kia typu SantaFe a Sorento.
Hmm, a za co přesně z té jejich čínské nabídky vyměním svůj pracovní VW Caddy long? Abych sklopil sedačky, nandal tam materiál a nářadí a mohl jet slušnou rychlostí, když ho mám naložený, což mi VW s dvoulitrem umožní. A taky abych s tím ujel za 7 let 370 000 km a přitom jen měnil olej, destičky a tlumiče.
Spíš by to chtělo víc pracovat a méně jezdit 😉 A nekecej, že zrovna u VW jsi nic neměnil, to ti dnes neuvěří ani pepík u píva.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ono se není čemu divit. Stále platí, že jediný konkurenceschopný a použitelný elektromobil je Tesla 3/Y.