Ty jsi dobrý šasula. Tady je debata o čem? Jestli něco vozí kamiony? Ne tady je debata o tom proč předjíždějí kde nemají a proč tím zdržují osobaky. Ale méně inteligentní lidé, jako třeba právě řidiči kamionů to nepochopí. Tak tady urazej dál troubeline. A jak já chodím, jezdím a oblékám se po tom je ti velké hov..
Je vidět, že nejste řidič kamionu.To musíte mimo jiné zvládnout psychotesty, čehož zřejmě nejste schopen.Pokud ano,pak nerozumím tomu,jak můžete jenom podle profese zařadit celou skupinu lidí jedním šmahem mezi méně inteligentní.
tak at předjizdejí jen kdyz jedou z kopce nebo po rovine, a ne ze zacnoupredjizdet pred kopcem, to se stava hodne casto ...
Protože právě při jízdě z kopce nebo po rovině zafunguje omezovač rychlosti, který je nastavený +/- stejně, při jízdě do kopce se naopak projeví nižší hmotnost nebo rozdílný výkon.Mozna stojí taky za zmínku, že ač platí nákladní vozidla desetitisíce za mýto, nedostávají za to nic než další zákazy a omezení.To mi nepřijde úplně fér,ale věřím, že pan Rýdl (ŘSD)nebo pan Kupka pro to mají své vlastní, arogantní vysvětlení.
Kamioňáci si stěžují na ČESMADU: Nemůžeme vyjet, je ledovka.
ČESMAD: Pro kamiony ledovka ani náledí neexistuje. Stačí hodně chtít, kamion se lehce nadzvedne do vzduchu, a další už probíhá standardně.
S prominutím,ale váš příspěvek je vskutku přehlídkou výjimečné inteligence...no,on je to spíš výkřik pokročilé demence!
Novela zákona č.361/2000 Sb. O provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů, nám jednoznačně říká, že řidiči musí před jízdou odstranit z vozidla i samotného nákladu kusy ledu a sněhu, které by se mohly během jízdy uvolnit.
V praxi to znamená, že si před vyjetím očistíme všechna skla na vozidle i ta zadní a zpětná zrcátka, střechu vozu, návěs či vlek a v úvahu připadá i čepice sněhu na kapotě. Pokud řidič vozidlo řádně neočistí, vystavuje se tak blokové pokutě až 2000 Kč a sankci do 2500 Kč ve správním řízení. Okolní státy rovněž pamatují na to, že řidič musí z vozidla dobře vidět, a za jízdu s neočištěným autem mají stanoveny poměrně přísné sankce. V Rakousku je to až pět tisíc eur, což je v přepočtu zhruba 130 tisíc korun.
Proto stále nechápu, proč 3/4 řidičů osobních automobilů není schopno očistit cca.2m střechy svého vozu ve výšce cca.1,7m???
Jj. Sypat, pro letni gumy kamionum co stoji uz dve h pred predpovedí!! 🥳🥳🥳🥳
Kamiony (nákladní vozy nad 3,5t) nemají letní/zimní gumy.Jsou to celoroční pneu s řádným označením vločky/horských vrcholu.Na hnací nápravy se používají záběrové pneumatiky.To jen pro úplnost.Preji pěkné svátky a bezpečné návraty domů.(i uživatelům osobních vozů).
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
80% nákladní dopravy v ČR je tranzit, a pořád tu máme jedny z nejmirnejsich podmínek pro provoz nákladní dopravy, takže se to na ceně tak nepozná. Mýtné se bohužel nedá více zvýšit, to je ovlivněno dobodami při vstupu ČR do EU kdy si vládnoucí garnitura nedojednala výjimky Ale může se hodně pritvrdit ve vymáhání práva a třeba i zabavovat kamiony, tak jako v DE. Hned všichni ti piráti zkrotnou.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A víte vůbec,kolik se platí mýtné za 1km dálnice,co za ty desetitisíce kromě různých omezení a opovržení od takových,jako jste vy dostaneme?
1 odpověď