Noa?😂
At si s mymi daty delaji, co chteji.😂
To jsem zvědavý jak dlouho byste se vydržel smát, až vám budou 3x denně volat s nějakou nabídkou a přijde vám 5 SMS denně se spamem, protože vaše číslo vesele koluje a neexistuje žádná legislativa nařizující korporacím jej nezneužívat 😄. Tak jak se to děje v USA.
"Ať si s daty dělají co chtějí" může říct jen omezený člověk, který netuší, že existuje tisíce způsobů, jak ta data zneužít. Například až půjdete na pracovní pohovor a zástupce firmy se vás zeptá, proč je váš e-mail registrovaný na několika lechtivých stránkách, které vám vyjmenuje. A zakládat si "anonymní" mail je zbytečné, protože si pomocí zakoupeného seznamu IP adres dokáže dohledat všechny mailovky, které se k IP adrese vážou. Nebo až si někdo koupí historii vašeho sextingu s manželkou a následně jej vesele zveřejní pro všechny k prostudování, protože neexistuje legislativa, která by poskytovatelům nařizovala šifrování komunikace.
Jojo, to pak bude křiku a trestních oznámení, že s vašimi daty někdo manipuluje a proč EU nemá nařízení, které by chránilo uživatele.
Děkuji EU že nás udržuje v bezpečí a nepouští sem nové technologie. Ještě pár let a budou se do EU jezdit dívat lidi z vyspělého světa jak do ZOO
Kdyby nebylo EU a její například GDPR, tak se Vaše data vesele veřejně prodávají korporacím, které Vás pak můžou bombardovat reklamou, jako je tomu v USA. Neříkám, že v EU se s daty nehýbe, ale jejich použití není zdaleka tak přímočaré.
lepsi zivit a satit mlady kluky v kasinu. nez kupovat letadylka z usa a pokud se kasarna chytre zrekonstruuji muzou to byt pozdeji malometrážní byty
Tolik hrdinů tady.. rozhodně lepší mít připravenou DOBROVOLNOU a profesionální armádu, než připravit mladé kluky s životem před sebou na to se nechat zastřelit. Nechutné.
Moc tomu nerozumím. Řidič VW jel v připojovacím pruhu rychleji, než vozidlo v pravém pruhu. To není podjíždění. Chybu udělal VW v tom, že po přejetí do pravého pruhu bez blinkru přejel do pruhu levého a tam ohrozil Toyotu, která havarovala. Je to přestupek, avšak není to podjíždění.
Nejel v napojovacím pruhu, ale v přídavném. To jsou takové ty krátké úseky, kde se dálnice rozšíří na 3 pruhy. Pravidla tam platí jako na plnohodnoté víceproudé dálnici.
Jsme ještě v Česku? Hands-free se dá přeložit- bez držení v ruce,ne? Fakt ti osvícenci co bojovali za udržení češtiny v českých zemích se obrací v hrobě. Proč se ještě čeština vůbec vyučuje, když ji nechtějí používat ani novináři?
1. handsfree není "bez držení v ruce" ani volným překladem
Jedna hloupost za druhou! Zaměstnavatel platí zaměstnance a tak musí také určovat čas, za který jej platí a denní dobu kdy po zaměstnanci práci chce. Jestli zaměstnavatel uzná, že se mu vyplatí, aby zaměstnanec po určitou dobu pouze "seděl" a na práci čekal, tak je to rozhodnutí zaměstnavatele a jedná se o jeho peníze. Je zcela absurdní, aby zaměstnanec si určil dobu, kdy se mu pracovat chce a kdy se mu pracovat nechce! Kde ti lidé - rádci pana Jurečky - ztratili rozum? A navíc chtějí vše písemně! Papírování není konce. V době digitalizace tato administrativa ČR vytváří pouze další a další formuláře, písemné dohody a písemná ujednání! Ale podnikatelé musí vydělávat! Pro sebe, pro své zaměstnance a pro stát! Ne jen vytvářet papíry! Další důkaz o tom, že těch úředníků placených státem je astronomicky mnoho!!!! Vymýšlí hlouposti!
Avšak zaměstnanec není otrok, aby musel do puntíku a bez přemýšlení poslouchat zaměstnavatele. Pokud mám dvojhodinový prostoj, tak toho využiju a vyběhnu si třeba zařídit nákup, abych to nemusel dělat večer. Během té doby se mi tam nějaká práce nahromadí a vykonám ji, až se vrátím po oněch dvou hodinách. Zaměstnavatel tak nepřijde o čas, který mi zaplatil a zaměstnanec je spokojený, že nemusí ještě po práci letět do narvaného obchodu.
Jak se píše v článku je to několikaletý zárodek a pár let ještě bude. Takže to bude dlouhý a obtížný porod. Ve spojení s článkem, že ruská skupina připravuje hackerský útok. Pmdp je v seznamu, tak jsem rád, že je to teprve zárodek.
Asi nechápu spojení co má vývoj autonomního řízení tramvaje společného s přípravou hackerského útoku. Jestli se bojíte, že vás srazí šílená tramvaj, tak vás mohu ujistit o klidu. Takhle to nefunguje.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Neboť jak psali v článku, jedná se o zárodek. Na tom se technologie může stavět, rozvíjet a postupem času aplikovat do dalších odvětví. Jedním z velých cílů je dosáhnout plně autonomní dopravy, včetně aut. Pokud by se toho jednou dosáhlo na 100%, tak efektivně nepotřebujete dopravní předpisy, křižovatky, aj., protože dopravní prostředky by mezi sebou komunikovaly a do křižovatky by například auta mohla vjet ze všech směrů najednou, aniž by hrozila kolize.
Kdybychom se u každého pokroku měli ptát "proč", když přece člověk je levnější, tak je do dnes masová výroba ruční, místo aby ti stejní lidé pouze stáli u CNC strojů a "mačkali tlačítka". Nebo bychom nikdy nejezdili autem, protože přece koňské spřežení je levnější, než miliardový vývoj automobilu.
Takže proto.
co se zeptat lidí, jak to chtějí? Pochopitelně všech, co největší spektrum, ne jen těch co nejvíce křičí. A pak teprve rozhodnout, ať to dopadne jak to dopadne. Říká se tomu konsenzus. Výhoda je, že tím že to vyhovuje většině, je to pak hůře zpochybnitelné (což hrozí, když si to skupinka páprdů prolobuje podle svých představ).
Kdyby tady někoho zajímal většinový názor, tak je zákon už dááávno schválený v plné podobě. Protože všechny průzkumy posledních let jasně uvádí, že převážná většina obyvatel ČR podporuje manželství pro všechny.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To je tak neobjektivní ! Jsem taky personalista a vím přesně, jak to chodí. Mladí podepíší smlouvu a náplň práce, přičemž po chvíli nechtějí dělat ani základní činnosti tam uvedené. Prvotně je zajímá výplata, zda dostanou přidělený telefon, notebook, auto a teprve pak, co budou dělat. Vůbec jim nejde o smysluplnou práci, jen si vybírají, co je baví a co jsou ochotní dělat. Při pohovoru se přeceňují a poté se zjistí, že většinu prací, ke kterým se zavázali, ani neumí vykonávat. Bez výčitek svědomí některé práce delegují na starší či ochotnější kolegy (on to někdo udělat musí), se kterými se ale nechtějí podělit o svoji odměnu, tu vyžadují celou. Je opravdu zázrak potkat dnes mladého člověka, ochotného pracovat v zájmu firmy a né pouze ve svém vlastním. Jen stále vyžadují, ale málokdy jsou opravdovým přínosem. A pokud ano, firmy si je hýčkají. V zahraničí si toto nedovolí, protože by jim to tam nikdo netrpěl, ale samosebou to nepřiznají a vytahují se, jak je venku blaze. Kdo tomu věří, ať tam běží....
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dřív platilo, že lidi potřebují firmy aby měli práci. Mladí si dnes začínají uvědomovat, že je to ale přesně naopak. Firmy potřebují lidi, aby existovaly. A to je něco s čím se stará generace neumí smířit, protože oni přece pracují celý život bez odmlouvání a najednou přijde někdo mladý, kdo si klade požadavky. A nejvtipnější je, že když firma ty požadavky nesplní, tak jde s pánembohem jinam. A to je naprosto správný a zdravý přístup. Lidi nejsou od toho, aby 8 hodin denně otročili v mizerné práci, která je nebaví.
"Mladí se přeceňují" - gratuluji, objevila jste fakt, který platí co lidi existují. Vaší prací není za to mladé kritizovat, ale rozeznat jejich schopnosti v reálném procesu a správně je navigovat tak, aby byli přínosem pro firmu a zároveň byli spokojení. Personalisté a manažeři, kteří si tohle uvědomili vedou milionové firmy s nízkou fluktuací. Třeba tam taky jednoho dne dospějete.
1 odpověď