Evropská kolonizace a dekolonizace? O.K., může o tom být debata. Třeba o tom, co za 200 let své samostatné existence dokázalo třeba Haiti a trochu mladší Libérie. Nebo o tom, že evropské státy vybudovaly v Africe i jinde infrastrukturu, která je dodnes často jediná, která v daných oblastech existuje (i když mnohdy už nefunguje, protože ji nikdo neudržuje).
Jenom by autorka ještě měla napsat, že by i jiné rasy a civilizace měly dekolonizovat. Mohla by třeba napsat, že by Arabové mohli dekolonizovat Střední východ a severní Afriku, že by Turci mohli dekolonizovat Malou Asii, že by Rusové mohli dekolonizovat Sibiř. Ale to samozřejmě nenapíše, špatný je vždycky jen a pouze západ. Od něj totiž lze získat různá odškodnění, náhrady, atd., atd., prostě peníze.
A jestli si autorka myslí, že Čína, která se cpe do Afriky, to dělá z nějaké lásky a nezištnosti k tamnímu lidu, tak tomu se lze jenom dlouho smát
Evropská kolonizace a dekolonizace? O.K., může o tom být debata. Třeba o tom, co za 200 let své samostatné existence dokázalo třeba Haiti a trochu mladší Libérie. Nebo o tom, že evropské státy vybudovaly v Africe i jinde infrastrukturu, která je dodnes často jediná, která v daných oblastech existuje (i když mnohdy už nefunguje, protože ji nikdo neudržuje).
Jenom by autorka ještě měla napsat, že by i jiné rasy a civilizace měly dekolonizovat. Mohla by třeba napsat, že by Arabové mohli dekolonizovat Střední východ a severní Afriku, že by Turci mohli dekolonizovat Malou Asii, že by Rusové mohli dekolonizovat Sibiř. Ale to samozřejmě nenapíše, špatný je vždycky jen a pouze západ. Od něj totiž lze získat různá odškodnění, náhrady, atd., atd., prostě peníze.
A jestli si autorka myslí, že Čína, která se cpe do Afriky, to dělá z nějaké lásky a nezištnosti k tamnímu lidu, tak tomu se lze jenom dlouho smát.
No já nevím, kdo má kam jaký přístup, ale už jsem platil pokuty za přestupky v Německu a ve Francii, takže tam asi dokáží mít přístup do registru.
Jinak by samozřejmě bylo nejlepší, kdyby pokutováni nebyli řidiči kamionů, ale příslušné spediční firmy. Ty už by si to ohlídaly. Ostatně řidič do toho, co a kolik mu toho naloží reálně nemá co mluvit, natož, aby to mohl ovlivnit.
Cílem není vybírat peníze na pokutách? A co tedy? Snad ony pokuty mají mít jednak preventivní účel, jednak mají přispívat právě na opravy nadměrně zatížených silnic, ne?
Jenom malý dotaz. O kolik si pan premiér a paní poradkyně sníží plat, aby je neměly přestřelené?
A mimochodem paní poradkyně je současně hlavní ekonomkou Raiffeisenbanky. Není to náhodou střet zájmů? A to má dva úvazky? Oba je dělá naplno? To jde zvládnout? Pokud ano, tak ani jeden z těch úvazků není nijak náročný, když zvládá oba.
O.K., fajn. Jenom mám trochu pocit, že se v Praze neměří stejným metrem. Když před lety na pražské náplavce pořádal časopis Svět motorů několik ročníků akce "Auta na náplavce", kde se prezentovaly různé automobilové novinky (ale, pokud si pamatuji, bez jízd), tak to primátor Hřib nechal zrušit, protože přece auta nepodporujeme, jde z nich hluk, smog, ochrana životného prostředí, prostě normální ekomaniacké kecy.
A najednou - stejný Hřib je radní pro dopravu - a poměrně velké ukázkové jízdy, hluk, smog, uzavření důležité komunikace - a nevadí to. To by možná stálo za žalobu, ne?
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Hurá, zelená chudoba přichází! Vítězství ekoteroristů už je na obzoru!
Snad už je každému jasné, že každý kdo prosazuje zelenou chudobu (dříve Green Deal), by měl být okamžitě zatčen a souzen pro rozvracení národního hospodářství ve spolupráci s cizí mocností. Čína se může utlouct smíchy, jak se Evropa sama od sebe vzdala fungujícího a ekonomicky vysoce přínosného automobilového průmyslu a sama vložila hlavu na špalek od stolu nařízeným přechodem k elektromobilům, které nejsou ani ekologické, zato jsou nejméně dvakrát tak drahé při poloviční použitelnosti.
1 odpověď