A Čína dnes představuje baterie skoro s nekonečnou životností. Ruská propaganda uvrhla Evropu do technologického pravěku. VW jel svou politiku "letadla" a dnes nemá nic, jen vozy plné elektronických systémů s motorem ze sekačky. Na Ukrajině se válčí o svět, kdy vítězové budou mít právo dočerpat zbytek ropy, která se stane nedostupná až dojde. Kdyby dnes Čína žila stejně jako USA, potřebovala by 2 zeměkoule energií do 10 let, dále pak zvyšující se spotřeba v Africe a všude tam, kde ještě před 30 lety měli oslíka, dnes potřebují ropu, která není a nebude. Milí dezinformátoři a inženýři VŠŽ, je to právě naopak, než si myslíte!
Děkujeme za vzorný ekofanatický příspěvek, ve kterém je jedna lež za druhou.
O malá auta ale zájem všeobecně klesá. Navíc malé auto slouží spíše jako druhé auto do rodiny na nějaké malé popojíždění a mnohdy nemusí být zrovna levné. Dalším problémem malých aut je jejich ne moc velká bezpečnost při nehodě. Zejména při nárazu zezadu.
Lidé dnes spíše preferují auta rodinná, např kombi, u nich je větší všestrannost. Navíc servisní náklady u malého auta se moc neliší od auta střední třídy.
O malá auta klesá zájem hlavně proto, že musí být vybavena všemi nesmyslnými asistenty a funkcemi, která reálně používá jen málokdo. Navíc se každá verze modelu musí homologovat samostatně, což oboje dost výrazně zdražuje tato auta (což odrazuje kupce a nabídka malých aut radikálně klesá). Takže před pár lety malá auta (VW Up, Škoda citigo, ale i malé fiaty, peugeoty, renaulty) jezdily za 3-4 l / 100 km, dneska mají malá auta spotřebu dvojnásobnou - samozřejmě vše ve jménu ekologie.
Hurá, zelená chudoba přichází! Vítězství ekoteroristů už je na obzoru!
Snad už je každému jasné, že každý kdo prosazuje zelenou chudobu (dříve Green Deal), by měl být okamžitě zatčen a souzen pro rozvracení národního hospodářství ve spolupráci s cizí mocností. Čína se může utlouct smíchy, jak se Evropa sama od sebe vzdala fungujícího a ekonomicky vysoce přínosného automobilového průmyslu a sama vložila hlavu na špalek od stolu nařízeným přechodem k elektromobilům, které nejsou ani ekologické, zato jsou nejméně dvakrát tak drahé při poloviční použitelnosti.
Evropská kolonizace a dekolonizace? O.K., může o tom být debata. Třeba o tom, co za 200 let své samostatné existence dokázalo třeba Haiti a trochu mladší Libérie. Nebo o tom, že evropské státy vybudovaly v Africe i jinde infrastrukturu, která je dodnes často jediná, která v daných oblastech existuje (i když mnohdy už nefunguje, protože ji nikdo neudržuje).
Jenom by autorka ještě měla napsat, že by i jiné rasy a civilizace měly dekolonizovat. Mohla by třeba napsat, že by Arabové mohli dekolonizovat Střední východ a severní Afriku, že by Turci mohli dekolonizovat Malou Asii, že by Rusové mohli dekolonizovat Sibiř. Ale to samozřejmě nenapíše, špatný je vždycky jen a pouze západ. Od něj totiž lze získat různá odškodnění, náhrady, atd., atd., prostě peníze.
A jestli si autorka myslí, že Čína, která se cpe do Afriky, to dělá z nějaké lásky a nezištnosti k tamnímu lidu, tak tomu se lze jenom dlouho smát
Evropská kolonizace a dekolonizace? O.K., může o tom být debata. Třeba o tom, co za 200 let své samostatné existence dokázalo třeba Haiti a trochu mladší Libérie. Nebo o tom, že evropské státy vybudovaly v Africe i jinde infrastrukturu, která je dodnes často jediná, která v daných oblastech existuje (i když mnohdy už nefunguje, protože ji nikdo neudržuje).
Jenom by autorka ještě měla napsat, že by i jiné rasy a civilizace měly dekolonizovat. Mohla by třeba napsat, že by Arabové mohli dekolonizovat Střední východ a severní Afriku, že by Turci mohli dekolonizovat Malou Asii, že by Rusové mohli dekolonizovat Sibiř. Ale to samozřejmě nenapíše, špatný je vždycky jen a pouze západ. Od něj totiž lze získat různá odškodnění, náhrady, atd., atd., prostě peníze.
A jestli si autorka myslí, že Čína, která se cpe do Afriky, to dělá z nějaké lásky a nezištnosti k tamnímu lidu, tak tomu se lze jenom dlouho smát.
No já nevím, kdo má kam jaký přístup, ale už jsem platil pokuty za přestupky v Německu a ve Francii, takže tam asi dokáží mít přístup do registru.
Jinak by samozřejmě bylo nejlepší, kdyby pokutováni nebyli řidiči kamionů, ale příslušné spediční firmy. Ty už by si to ohlídaly. Ostatně řidič do toho, co a kolik mu toho naloží reálně nemá co mluvit, natož, aby to mohl ovlivnit.
Cílem není vybírat peníze na pokutách? A co tedy? Snad ony pokuty mají mít jednak preventivní účel, jednak mají přispívat právě na opravy nadměrně zatížených silnic, ne?
Je to jako hvězdné války.... ale to byla i Blanka. To bylo x věcí.... věřím přijde den a prostě to někdo rozkopne. Neboť bez toho už to bude neudržitelné... leda pak zakázat vjezd do centra či zpoplatnit 1000 den. I to je řešení pro bohaté
No jo, ale to je právě jeden z problémů dnešní doby - neodvaha politiků. Neříkám, že se mají bezhlavě vrhat do všeho, co je napadne, ale ta zbabělost a pasivita je cesta do pekel. Ať se se to komu líbí nebo ne, nerozvoj neprospěje ničemu a nikde ve světě na nás čekat nebudou, až my se rozhodneme.
Upřímně?
Přijde doufám den a tak jako někdo vymyslel Nuselský most, tak jako někdo našel kulky a říct uděláme Blanku.... Přijde frajer za 15 let a řekne za Nuselákem v parku to pošleme pod zem a vyjede to zase za řekou ven. Kdo centrum zůstane na cestě kde jede dnes, 70% aut co jedou od Nuselského mostu do Holešovic zapluje pod zem. Bude to stát balík.... ale jednou to bude potřeba věřím s to stane
Ale jo, to jsem pro. Jenom je trochu problém cca mezi Nuselským mostem a Florencí nacpat pod zem šestiproudovou silnici vedle metra s náležitými vjezdy a výjezdy. Plus se samozřejmě musí postavit podzemní garáže, které v Praze prakticky žádné nejsou.
To je zásobování - 1 auto z 1000 dnes. Nyní taxikář jeden za druhým a pak xy...... Zásobování bude mít povolen vjezd. I místní tuším, i taxíky hotel tuším.... auta tam budou, ale ne to zvěrstvo co nyní kdy se objíždí zarvaná magistrály kolem pošty nahoru a pravo dolu k nábřeží.... nesmysly
Zásobování je 1 auto z 1000? Byl jste tam vůbec někdy?
A jestli tam bude mít povolen vjezd každý jako dnes, tak se nic nezmění, že?
A proč se objíždí magistrála? Protože ji ekomaniak Hřib a jemu podobní neustále zužují a úmyslně zpomalují a snižují kapacitu. Hodlají vytvořit i přechod přes magistrálu u hlavního nádraží. Říká se tomu humanizace, ale je to čistý ekoterorismus.
V jiném článku napsali, že těch 550 m bude stát 1,239 miliardy korun, takže na 1 m to vychází cca 2,250 milionů korun. Ty peníze jsou z operačního fondu, jehož cílem je cituji"zvýšení konkurenceschopnosti ČR prostřednictvím zlepšení dopravní dostupnosti." Jen mi nějak uniká smyl těch kolejí na Václaváku, čím asi tak zvýší konkurenceschopnost ČR . Že by v přepravě turistů, aby si zkrátili cestu po Václaváku? Asi jsem moc podezíravá, ale jak slyším Dopravní podnik Praha, tak v tom vidím nějakou levárnu......
Obávám se, že jste nic nepochopila. Cílem této stavby přece není něčemu reálně pomoci (tramvajová trať je nesmyslná), ale utratit peníze a betonovat a betonovat. Jenom je škoda, že přitom vzalo za své úsilí o vybudování klidové zóny v centru Prahy, kde by se mohli pohybovat chodci.
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Čína dělá to samé 😉
1 odpověď
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
I vy komiku. Čína rozhodně žádný zelený úpadek neplánuje a nerealizuje. Vesele otvírá jednu uhelnou elektrárnu za druhou a nelikviduje svoji průmyslovu výrobu.