Tak jestli má Fiala pocit, že stačí jít a říct si o více peněz a je to vyřešené, tak se asi definitivně zbláznil. Ano, tlačit na zaměstnavatele, aby zvyšoval mzdu je správně, ale 100% navíc asi dostane přidáno málokdo... A i kdyby to tak fungovalo, tak to bude mít za následek jediné a sice, že spousta fabrik, co je zde právě kvůli tomu, že je to pro ně finančně výhodné, se prostě přestěhuje jinam za levnější pracovní silou. Jsme v pasti, v ČR má práce většinou malou přidanou hodnotu, tudíž je lehce nahraditelná. Musíme se soustředit na to, aby tady probíhal vývoj a byla zde vysoká odbornost a ne jít a řvát, že chceme víc peněz. Dalším smutným a pro nás nevýhodným aspektem v ČR je, že sice jsou firmy, co u nás mají i vývojové oddělení, ale většinou nejsou české, takže zisky opět tečou do zahraničí...
Na to, aby jezdil dobře Pérez potřebuje auto, které mu sedí. To neměl loni a letos už vůbec ne. Na letošní auto nadává i Verstappen. Ten je ale schopný jezdit rychle prakticky s čímkoli, proto ta letošní propast mezi ním a Pérezem. V jiném autě by Pérezovi bylo líp. Divím se, že do toho jde, dělat si ostudu... A divím se i týmu, s jedním jezdcem, který bude pravidelně bodovat se můžou rozloučit s pohárem konstruktérů.
Určitě podal vynikající výkon, jako jeden z mála předjížděl i bez DRS, nedělal chyby atd. To uznám i když ho nesnáším, ale nebýt štěstí se zastávkou na výměnu pneu "zdarma", na vítezství by to pravděpodobně nebylo a nepsalo by se o tom... A nejlepší výkon v dějinách F1? Barichello v Německu v r. 2000 předvedl prakticky to samé a to to ještě ke všemu bylo jeho první vítězství v F1, tedy na psychiku rozhodně náročnější. Ti s lepší pamětí než já určitě najdou i jiné "nejlepší" výkony.
Auto Red Bullu mu sedělo, pak už to taková sláva nebyla. U McLarenu bylo vidět, že na mladou generaci jezdců už nemá, Norris mu to jasně ukázal. Musím uznat, že mi bylo Daniela moc líto, když jsem ho viděl v rozhovoru s Barrettem po závodě v Singaporu. Smutný obrázek, ale takový je holt sport. Na druhou stranu, měl dost příležitostí skončit sám, asi mu chyběla soudnost. Riskoval, že to skončí takto.
Ano, tam kde není dobrý výhled na dostatečnou vzdálenost plnou čáru úplně chápu, ale rozmohl se nám tady takový nešvar. Plné čáry přibývají i v úsecích, kde se leta předjíždělo a nebyly žádné nehody. Teď když tam potkáte někoho, kdo se kochá krajinou, tak za ním musíte jet úplně zbytečně několik km.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nejlevnější auta teď budou ze záplavových oblastí. :D