Může se ti panáčku stát, že mi ty řeči o obtěžování lidí a dělání bordelu,lemplovstvi budeš vysvětlovat osobně, tak se těším na to co v těch Rokycanech s tebe nakonec vyrazím.
Tak mluví každej moula, když mu dojdou argumenty. A stejné je to s tím tykáním.🙂
A nepíše se "s tebe", ale "z tebe". Je to 2. pád.
Prava z Plzně? Turbostudium za měsíc nebo jen právník z lidu co ma vždy pravdu? Za a, je správně.
Ale tím kdybychom začali, to by bylo hned jasno.
Vaše příklady jsou více než úsměvné,mimochodem co tady zas melete o nehodě? Vy jste v Rokycanech ještě neviděl přenosnou dopravni značku,ktera se právě v těchto pripadech používá?Neprovozuji auta bez stk, nejsem lempl jako vy.
No oni vám to u těch soudů opravdu vysvětlí, patřičně i ohodnoti.
Do té Plzně to máte kousek,bohužel kvalita studia tristní. Chtělo to nebýt líný, věnovat tomu opravdu pár let třeba v Praze ,pak by ta vaše prezentace nevyznéla v tomto zoufalém, amatérském stylu.
Já nejsem právník. Takže jste si játra plácal zbytečně, ale pokus dobrý. 😄 Ono stačí si občas něco přečíst. Případů, kdy lidi chodí po soudech a skoro ani neví proč není málo. Chápu ale, že obecný přehled je něco, co člověk jako vy nepotřebuje...
A také neprovozuji auta bez platné STK a na rozdíl od vás nedělám bordel na silnici a neobtěžuju lidi svým lemplovstvím a leností něco uklidit.
AHA 🙈 , tak když se propadne někde cesta, tak budeme čekat až někdo schválí značku že jo. Vážně jste mě rozesmál. Vy jste takový ten typický komplikátor, který bude hledat stále problémy. V článku je jasnė zmíněná výstražná značka kluzká vozovka. Dal jí tam Pepa Benda z JZD a protože jí tam dát nesmí je neplatná. Používání zdravého rozumu už je tady asi občanům naprosto neznámá věc...
Howgh...
Propadlá cesta je opět vyšší moc. To je jiná písnička. Propadlou cestu si asi nenaplánujete... To, že někdo jezdí po poli si ten dotyčný plánuje, tudíž se na to může připravit. Já se toho systému nezastávám, já jen tvrdím, že dobrý právník z toho řidiče autobusu může klidně vysekat, protože u soudu se neřídí nějakým selským rozumem. Tam se budou řídit jen tím, co kdo měl udělat a neudělal, na co oprávnění měl a neměl. Já osobně, když vidím značku, tak zpomalím jako každý jiný. Těžko budete zjišťovat, jestli tam tam značka může být nebo ne. Ale když už se něco takového stane, tak se to řeší soudně a úplně jinak.
Koukám, chováte se jak umanute děcko, bláto,bláto, bláto.
Právník z lidu, doporučuji doplnit vzdělání, pokud vytvoříte překážku ve sjizdnosti, máte zakonou povinost tuto označit, takže bláboly o svévolně,máme vyřešené.
Padání sněhu jen v určitém pásu, to opravdu v Rokycanech není běžný jev , to byste musel dál do světa, ale to jsme zase u těch zkušenosti, no nejsou.
Čekat na podzim polní práce, normální člověk ano , vy a šofér autobusu opak,ignoruje dopravni značku, nepřizpusobi rychlost jízdy, jo ta rozlišovací schopnost ,jak jste poznamenal, nulová.
A co mi přijde normální? Vše co jsem už v provozu zažil, a je toho na román, ale podle vás ,dopravního experta to pořád z člověka nedela dobreho řidiče.
To nemáme, protože nehodu nebo překážku neoznačujete dopravní značkou, ale trojúhelníkem. Nebo vy v autě běžně vozíte dopravní značky? Nevozíte. A kdyby jo, tak stejně nemáte oprávnění je někam stavět z důvodu, který jsem uvedl.
To vám u soudu bude vysvětleno.
A podobné je to i v jiných případech. Třeba pojedete s autem s propadlou STK a přimotáte se k nehodě, tak pojišťovna může odmítnout plnění. Jsou pojišťovny, které propadlou STK tolerují, ale nemusí tomu tak být vždy.
A s tou značkou to bude podobný princip. Pokud tam byla neoprávněně, jako by tam nebyla vůbec...
Netvrdím, že řidič autobusu nenese část viny, ale rozhodně se to nebude posuzovat stylem "měl přizpůsobit rychlost, neudělal to, je vinen". Může to dopadnout tak, že většinu odnese to družstvo. A dobře jim tak. Nejsme ve středověku, abychom jezdili v bahně.
Tady je zas chytrých jak rádio. Když je na cestě cedula že jsou tam výtluky (jestli teda víte co je to za značku) tak ten majitel vozovky je z obliga. Asi jste ten článek nečetl jasně je tam napsáno že tam byla značka že je vozovka kluzká..
Tady nejde o majitele nebo provozovatele vozovky. Tady jde o toho, kdo tam ten bordel udělal. Jestli to půjde k soudu, tak se bude také řešit, jaká značka tam byla umístěna (v článku se píše obecně jen výstražná cedule), zda byla v dostatečné vzdálenosti a zda ten kdo ji tam dal, měl vůbec oprávnění ji tam dát... Nemůžete si k cestě dávat značky, jak se vám zlíbí. U silnic II. a III. třídy se věc má takto: Tyto silnice plně spadají pod působnost jednotlivých obcí. Proto právě zde mohou rozhodovat o umístění značek místně příslušené obecní úřady, a to konkrétně ty s rozšířenou působností. I zde je však nutnost předchozí konzultace. A to opět s policií, která musí vydat souhlasné a také pochopitelně i písemné stanovisko o umístění.
U dočasného značení je to stejné. On na to každý kašle. Řekne se cedule tam byla, je to v pohodě. Ale jestli se do toho pustí právníci, tak to pro pány z Oseka může dopadnout nehezky.
To že tady pořád něco píšete z vás moudrého nedělá, fakta jsou jen fakta, co vyšší moc ,máme jasno s blátem? Řidič busu porušil svou zákonem danou povinnost, zemědělec také, ale to v jaké míře vy řešit nebudete, překážku označil,
dle svych moznosti uklidil, jak sam pisete v předešlém příspěvku, je podzim takže se dá očekávat sklizeň a pohyb zemědělské techniky,což sebou prinasi i to ze bývá bláto ma cestách, tak jako v zimě sníh, jak vyřeší přímo tihle policisté nehodu v zimě při vysoké vrstvě sněhu na vozovce a následné havárii? Kdo bude zodpovědný ridic pluhu,dispecink spravy komunikaci nebo urad pod ktery komunikace spadá? Plky kolem,jsou k ničemu. To že to zanedbal i správce komunikace,který má taktéž povinnost úklidu už nikdo neřeší.
Ještě že víte co dělá dobrého řidiče, jste šťastný člověk. Jen ta vyšší moc je sporná.
S tím blátem jsem vám to vysvětlil v předchozím příspěvku. Ještě dodám, že v tomto případě je naprosto jasné, jak se tam to bláto dostalo a že za to může člověk, takže mluvit o vyšší moci je úplně mimo mísu. Kdyby došlo na soud, tak to zemědělec asi bude mít problematické. Nemůže si totiž dle vlastního uvážení k cestě dávat značky. Když padá sníh, tak většinou nepadá na omezeném úseku cesty, to za prvé a za druhé se pořád točíme na tom, že nechápete rozdíl mezi přírodními vlivy a činností člověka. Jedno ovlivnit nemůžeme, to druhé ano. Nevím, co je na tom k nepochopení.
Ano na podzim se dá předpokládat, že na cestách nemusí být zrovna čisto. Rozježděné listí po dešti taky pěkně klouže. Ale kdo by předpokládal, že na cestě bude několikacentimetrová vrstva bahna? Vždyť ta cesta pod tím ani není vidět. To vám přijde normální? Jestli jo, tak bych to chtěl vidět tam u vás. Nebo tedy radši ani nechtěl...
Tak bláto a nejen to , se na cestu může dostat různými způsoby, ale na to vědět jak, chybí ty zkušenosti? Napovim, může za to.vyšší moc. Teď se ukaž jehlo z penálu.
Za tu dobu co si tu píšeme, už to vypadá na důvěrný vztah, tak to tykání už je téměř na místě.
Může, ale to není tento případ. Rozlišovací schopnost je pro vás asi neznámý termín. Nebo myslíte, že ten zemědělec řekne, že to uklízet nebude, že se to tam mohlo dostat samovolně po dešti? :D
Vy mne znáte? Vy víte kde, jak a co.mám projeto? A hlavně kolik?
Jen drobné perličky, neosvetleny kombajn jedoucí proti mě na dálnici v mém směru jízdy, v noci na tlumená světla, koňský potah na okresce,hodně úzké v mem směru jízdy za táhlou zatáčkou za tmy a mlhy.
To je úplně jedno kolik toho máte projeto. To, že někdo jezdí od rána do večera nebo že projel celou Evropu z něj nedělá dobrého řidiče, stejně jako to z něj nedělá racionálně uvažujícího jedince...
Bláto je taky vyšší moc ,déšť je jako strom, padá kdy chce a kde chce. Tak jako sníh a náledí, ,ve všech případech může za havárii řidič, můžeš to okecávat jak chceš.
A nic uklízet s pole nemusím, úklidí správce komunikace, já uhradím náklady. Tak je to,pane soudce z lidu.
Ale ne bláto, které tam vytahá zemědělec. Strom spadne bez přičinění nějaké osoby. Bláto, které na cestu vytahá zemědělec by se na cestu bez zemědělce nedostalo... Vy asi nebudete nejostřejší tužka v penále. Btw. Vy mě znáte, že mi tykáte?
Zajímavé, když se vyvratí strom na vozovku, a nedojde k odstranění překážky, a následně k havarii ,může za to strom? Zvlášť pokud je součástí veřejné komunikace. Tedy na pozemku správce komunikace.
Co teď filuto,co vymyslíš?
To, že spadne strom je vyšší moc, to ovlinit jako lidé nemůžeme. To, že někdo zadělá cestu vyšší moc není, toto jako lidé ovlivnit můžeme. Už to chápete, filuto? A teď ještě k tomu proč má smysl uklízet cesty. Tím se totiž snižuje riziko nehody. To je zase o nějaké pravděpodobnosti. Chápeme? To, že na určitou cestu spadne strom je celkem ojedinělý jev. To, že zemědělci na podzim zadělávají cesty bahnem je jev celkem pravidelný, bohužel. Z toho jasně vyplývá, že má rozhodně smysl znečištění cest řešit. Takže až po dešti vyrazíte s traktorem dělat na pole, tak si s sebou vemte lopatu a koště.
Když jste se tak krásně rozepsal ,co dálnice a rychlost jízdy na tlumená světla, jak daleko před sebe vidíte, jak máte jet rychle aby jste stihl reagovat na vzdálenost na kterou vidíte?
A jste zase v pasti. Kdyby každý všechno předpokládal, jak mu zákon ukládá, neměl by problém kamkoliv bezpečné dojet, nebo je opravdu výhodnější spěchat ? K čemu jsou ušetřené vteřiny, když pak ,v lepším případě, neni čím ,v horším, nemá kdo.spěchat?
ZASE jsem v pasti? Napsal jsem jednu odpověď, ale ok. 😄 Kolik tedy jezdíte za tmy po dálnici? 80? Možná máte pocit, že jezdíte rychlostmi, kdy jste na vše připraven. Vsadím se, že kdyby si vás někdo v zimě až nesněží vyčíhal a za horizont vám dal strom napříč, tak už to tak na háku mít nebudete...
Když se něco stane vinou vyšší moci tak ok, s tím prostě nic neuděláme, ale tady se bavíme o bordelu na cestě, který tam někdo udělal. A pokud vím, tak naše legislativa pamatuje i na toto. Škoda je jen, že to u nás nikdo neřeší. Už takhle je na cestách nebezpečno a tady to někdo ještě zhoršuje a vy ho hájíte a svádíte vinu na druhé. To fakt nechápu. Kdyby takový binec dělal na cestě každý, tak nemá cenu ani jezdit do myček ani mít vyasfaltované cesty. Jestli je vám taková představa příjemná, tak si můžete vyzkoušet cesty v Rusku.
na druhou stranu zákon říká:
Rychlost jízdy musí řidič přizpůsobit zejména svým schopnostem, vlastnostem vozidla a nákladu, předpokládanému stavebnímu a dopravně technickému stavu pozemní komunikace, její kategorii a třídě, povětrnostním podmínkám a jiným okolnostem, které je možno předvídat; smí jet jen takovou rychlostí, aby byl schopen ...
Motorkář se také nemůže vymlouvat na to že v zatáče byl písek atd... je třeba ho tam předpokládat..
To je sice pravda, že se má přizpůsobit jízda stavu komunikace, ale není to rozhodně tak, že se silnice může znečišťovat dle libosti a všichni jsou z obliga. Ta cesta je v nějakém stavu a tomu se přizpůsobíte, dle počasí, dle denní doby, dle dohlednosti atd. Ale když vám někdo do zatáčky vykydlí tatru bahna, tak to fakt předpokládat nelze, navíc za tmy nemusíte dobře rozeznat do čeho to vlastně jedete. Je to stejný princip jako když si na jinak dobré cestě prorazíte gumu o výtluk. To pak zase cáluje provozovatel komunikace a nikdo vás nebude nahánět, že jste měl přizpůsobit jízdu stavu vozovky.
Kdyby každý stále předpokládal všechno, tak by se jezdilo 40... Jezdíte tak? Nebo kážete vodu a pijete víno?
Nadpis plný nadsázky. Dnešní piloti řídí robota. Pro mne jsou a byli hrdinové v 70 letech min. století, když s roztrhanýma botama a krvavýma rukama od řazení dojížděli do cíle. Mnoho jich nedojelo. To byli piloti hrdinové.
Všechno to souvisí s profesionalitou a srovnávat tu 70. letech a tu dnešní, nelze ani letmo. Dnešní piloti musí mít perfektní fyzickou přípravu. Ano, řídí mnohem poslušnější auta než byla tenkrát, ale zase musí ustát mnohem větší přetížení, fyzická zátěž při závodě je mnohem vyšší u současných aut. To co bylo v 70. letech normální, třeba to co předváděl Hunt, jako že se vylil, kouřil jedno cígo za druhým, to je dneska nepředstavitelné a má to svoje důvody. To, že dříve jezdili s horšími auty z nich nedělá lepší piloty. Já věřím tomu, že kdyby si tehdejší pilot mohl sednout do současného auta, tak by ujel tak půlku závodu a byl by fyzicky vyčerpaný. To co říkáte vy je jako říct, že piloti Spitfirů byli lepší než piloti F35.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Moula jseš ty ,snadno dohledatelny, hrdina od klávesnice, právě ta aktivita u klávesnice, je to jak jsi hošiku lehce dohledatelný. Jestli s nebo z, ručīm ti že vypadne.
Argumenty si přečti zpětně.
Psát tu něco člověku jako ty,je koukám bezpředmětné ,když píšu ze sníh je bílý, dozvím se že je černý,bláboly že jsem to já kdo znečištění při své činnosti běžně způsobí, to je výplod hodný pomatence. Takže si to vyříkáme osobně. Každou takovou hloupou odpověď umím náležitě odměnit.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Klasická reakce burana, stejně jako to tykání. Je mi to úplně u... 🙂 Normálního vyrovnaného člověka diskuze na internetu ze židle nezvedne.
1 odpověď