Ano, je pro všechny a více lidí se připraví MHD. Logika, ekonomika i ekologie velí podporovat mhd místo individuální autodopravy. Doufám, že už brzy bude placený vjezd do centra, za blokování mhd vysoké pokuty a povinná záchytná pro všechnu zbytečnou dopravu způsobenou leností.
Vás novodobé komunisty obdivuji. Přesně víte, co je pro lidi dobré a ani se jich nemusíte zeptat 🙂
Aha, takže zdráv, jen nechápe psaný text 🙂
Já nechci zrušit auta, nebo MHD. Pouze jsem to nazval cvičením, z kterého je jasné, kdo zacpává město víc a tedy proč má mít MHD přednost.
Ale to tak nějak normální člověk chápe už od začátku 🙂
Dobrá, prozradím Vám takovou věc. Většina těch řidičů nejede jen na výlet ale má i nějaký důvod proč jedou autem. Já třeba v autě i pracuji většinou vyřizuji telefony. Jedu často na třeba 5 míst a někdy i v kombinaci Praha, Litoměřice a Středočeský kraj. Také po cestě vyzvedávám děti a podobně. Můj program i po Praze by Vám sockou zabral nejméně dvojnásobek času. Nemluvě o tom, že v autě mám třeba obsáhlou projektovou dokumentaci, notebook atd. Někdy vezu i nějaký materiál nebo peníze. Nejsem tedy orangutan abych to všechno utáhl v rukách. Ne každý jede pár zastávek z bydliště do kanclu kde prosedí celý den na zadku.
Klasika vedení Prahy...tupoun z Moravy vám řekne, že Praha obchvat nepotřebuje (což je přesně problém severozápadu Prahy), ale že potřebuje více cyklopruhů, a více širších ostrůvků pro MHD.
A pak jsou všichni vyjeveni, že se všude, i tam kde dřív nebývaly, tvoří denně dopravní zácpy...
Vede to tu parta diletantských hlupáků, co všem okolo jen znepříjemňují život - to je v kostce definice dopravy na magistrátu i jednotlivých městských částí - koncepce žádná, jen neodborné zásahy a nulová snaha vybudovat adekvátní infrastrukturu pro milionové město...
Dobrý den, velmi trefně popsáno. Mě ještě chybí širší spolupráce se středočeským krajem, kde by mohla být na kraji Prahy/středočeského kraje větší parkoviště či lépe využité vlakové spoje a podobně. Ta motivace aby lidi jezdili MHD by měla být hlavně positivní.
Jsou odborné studie které říkají přesný opak toho co tvrdíte. Pokud postavíte více pruhů tak více lidí bude tuto silnici používat a tudíž bude větší provoz.
a pak jsou města třeba jako Madrid, Lisabon atd. kde těch pruhů je hodně a doprava je plynulá. Jinak nejde ani tak o to, stavět pruhů více ale ty existující nezavírat. Třeba ještě 10let zpět, nebylo tolik zúžených křižovatek a podobně.
Kde je v Praze křižovatka co měla 3 pruhy a teď má jeden? Myslím že lžete. A ona i drtivá většina bus pruhů končí sto metrů před křižovatkou tak aby se čekající auta rozlila do obou pruhů, propustnost poté zůstane totožná. Evropská je asi první bus pruh kde se aktuálně zavedla jízda jen pro bus i křižovatkou samotnou.
V Praze nikdo proti autům nebojuje ať už si ortodoxní autíčkáři říkají co chtějí... Infrastruktura se rozšiřuje pro auta i MHD, tak to má být. A pokud se někde upřednostní MHD jako třeba na Jana Želivského, tak je to pro město je lepší když jezdí více lidí v MHD než v autě. Ale nebojte, všichni chápou že auto je fajn a často potřeba a MHD může dosáhnout maximálně nějakých 60% a podle toho se město také staví 😉
Já jsem třeba bydlel na Žižkově u Ohrady a právě třeba ta Želivárna, Ohrada a Olšanská jsou úplně hrozné. Jezdím sem vždy po pár měsících a divím se jak je to město více dodělané. Nechápal jsem už ubírání jízdních pruhů a změny v jednosměrkách po dostavbě Blanky v okolí Letné. Jakmile se pak v tunelu cokoliv stane, tak ty objízdné trasy stojí. To samé v Karlíně a brzy to bude i na Vinohradech. Krom toho, že to reálně zdržuje, tak mě vadí i to sociální inženýrství.
To si děláte legraci, že? Nechápete, proč je MHD preferovaná? Co tak použít tu kouli na krku?
Naštěstí žádnou kouli na krku ani u nohy nemám. Kdo si chce jezdit MHD ať si jezdí. Nicméně s tím nemusí obtěžovat jiné. Ta situace není nutně auto nebo socka. Silnice jsou snad pro všechny občany a placený z našich daní. Naopak je vidět k čemu vede ta cesta klidněni dopravy.
Problém způsobuje hlavně neustále ubírání jízdních pruhů pro auta. Takzvané zklidnění dopravy pak dopadá na všechny včetně MHD. V Praze kde křižovatka měla 3 pruhy má nyní třeba jen jeden. Tak samozřejmě vznikají kolony. Navíc nechápu proč cestující v MHD má být preferovaný proti řidiči. Ne každý má denní program na vzdálenosti pár zastávek...
Smutné je, že podle výsledků nemá často kvalitu ani za nadstandardní plat, viz. Česká pošta, VZP a mohli bychom pokračovat.
Souhlasím, nicméně to bylo myšleno tak, že by výběr vedoucích pracovníků byl opravdu zajímavý pokud by se zúžil právě takto nízkým platem. To by generovalo buď někoho kdo není schopen najít práci v adekvátní platové hladině (nemehlo) nebo někoho kdo si tam pokusí jen nakrást... Přeci jen bych dal větší šanci možnosti najít profíka.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Krásné je, že jeho sympatizanti a voliči ho mají intelektuála 😂😂😂 Teď mají úředně potvrzeno, že obdivuji alkoholika s demencí 👍 Snad to některé alespoň trochu probudí...
1 odpověď