Jo zajímavé. Ale kdysi měl Megane v nabídce 10 motorů a teď se musí vystačit s jedním podměrečným 1,33 l motůrkem .... A co diesely, byly 1,5 dCi, 1,9 dCi, 20 dCi, každý si mohl vybrat. nyní nám vnucují buď elektrovehykl nebo jeden jediný benzínový motůrek ...
Ten 1.3 motůrek používá i Mercedes, je to čtyřválec a jede velmi pěkně. A Renaulty mají asi nejlepší antikorozní ochranu už řadu let 😊.
Tak se omlouvám, nicméně 1.2 tsi prý karbonuje ještě více než ten 1.0 tsi...
Hele, já mám s ním najeto necelých 90 000. U mne v práci jsou krom oktávek i dvě Fabie s toto 1.2. Ty mají dvojnásobné nájezdy bez jakéhokoliv problémů. Jinak rozvody pro některé znalce a další problémy se týkaly ano, 1.2 TSI ale první řady EA111. Ale, chápu, že to někteří nechápou 😊.
Pár postřehů z odborných for a SM:
"je to dobrý motor ale po 100 tkm již vyžaduje nadstadartní servis"
"pokud cuká a netáhne, proveďte dekarbonizaci sacích ventilů, mechanick
kou"
"po najetí 100 tkm se výkon snížil o 6Kw z 70 na 64 (SM při testu 1.0 tsi v rapidu"
Na druhé straně Fiat Grande Punto 1.2 , osobní zkušenost v rodině: stáří 16 let, koroze 0, jen pravidelný servis, 2,5 litru oleje 5W30 ročně, najeto 211000 km...
Akorát, že v testu na rozdíl od toho co uvádíte nebyl tříválec 1.0. Zde se mluví o čtyřválci 1.2 řady EA211. Mám ho v jednom z aut a je to jeden z nejlepších motorů co jsem zažil. A to mám i naftové Bi turbo, kdyby tady někdo zas mluvil o dvoulitrech a jak jim třicet let jezdí...
Mám jej jako hlavni vytápění. Akumulace do hmoty a rozvody po domě. Jak se zde píše v jednom z příspěvků - dobrý koš na dřevo, nic cestou nespadne. Dobrý komín, externí přívod vzduchu, spádové topeniště. Popel je v popelniku, vynesu jednou za týden. Na nic jiného celou zimu nešahám. Dám dřevo, zapálím zeshora - kanadský způsob zatápění a na jednu dávku vydržím krom mrazů celý den. Tvrdé tři roky sušené dřevo. Takže za mne, u Vás špatný návrh vložky, komínu, je třeba na tom nešetřit a trochu zřejmě nešikovnost a lenost.
Difúzně uzavřená konstrukce budoucí problém? Tak asi záleží na skladbě stěny, směrem do exteriéru by měl klesat její difúzní odpor, aby případné páry mohly ven z její konstrukce.
Právě naopak. Zde je fólie, která brání průniku vlhkosti z interiéru do konstrukce. Možnost jejího proražení, či degradace je opravdu rizikem. Když je to špatně udělaný, tak ten dům za čas doslova shnije.
Slušně provedený dnešní standard. Jeden z tisíců stejných domů. Ničím hezčí, ani ošklivější. Není třeba nic většiho. Nicméně chybějící prostory na věci k obsluze domu, koníčků a parkováni aut už nyní chybí. Krbovky bez výměníku, chyba. Difúzně uzavřená konstrukce budoucí problém. Nicméně, jsou spokojeni a mají vlastní bydlení. Škoda toho sklepa, je to v dnešní době skvělá věc, hodně opomíjená a není vždy pravdou údajná vysoká cena. Vzhledem k blízkosti komunikace mi chybí rekuperace. Bydlím u silnice a jsem rád, že ji mám. Přeji i tak hezký život v domku.
Tak koukám, že zamindrákovanej jsi jedině ty. Ostatním lidem co jezdí na tempomat, který tam měli už v základu, jsi ty a tvé auto úplně u zadele.
Čekal jsem tuto reakci 🙂, ale pro mne je auto jen a jen nutnost a ne ego.... Jinak dík za tykání 😊. Zpravidla znám podobné typy s ojetym lepším... autem před pronajatým bytem v paneláku. Je to prioritách.
No tak to je teda ostuda když máte auto ještě v záruce,najeto pouhých 70 000 a už to mělo závady. To je snad legrace ne? Zapomeňte,že vám tenhle prskolet odkroutí 150 000 bez problému.
Mám tento motor v trojkove Fabii Combi a bavím se tím jak se mne zamindrákovanci ve starých dvoulitrech a schnilých Mazdách snaží ve stoupacich pruzích předjet.... Pak se raději zase zařadí... Spotřeba 5,4. Mimochodem k těm tříválcum. Můj syn má moji starou jednickovou Fabii s oním tříválcem a 250 000 najeto, původní katik, lambdy. Věcné vozík za sebou.... Ano na silnici je spousta lepších aut. Ale bavíme se tady o autech pro normální lidi, co si to kupují za své a hotové 🙂
1000x lepší než prokletá 1.2.. taky jsem před rokem na popojíždění sháněl tuhle 1.4 nakonec to vyhrála Meriva z německa za 800eur s italskou 1.4 a lítá měsíčně 1600km (praha ostrava)
Nyní mám trojkovou Fabii Combi, ale ještě s čtyřválcem 1.2 TSi, ale s mojí starou kombikovou Fabii 1.2htp jezdí syn a má hodně přes dveste tisíc najeto. Spotřeba do šesti litrů, jednou preventivně rozvody, jednou výměna všech cívek. Jinak motor bez investic. Nežere olej, původní katalyzator, lambdy.. Celou stavbu odjezdila s vozíky suti a materiálů. Nedám na ni dopustit a vždy s láskou vzpomínám. Jako další auto mám do práce a okolo komína Saxo 1.1 44kw,rok výroby 2002 ,lak jak plisnove džíny, ale furt jede, klima funguje, občas selže něco na elektrice, koupím na vrakovišti. Nerezne! To má najeto na těch krátkých trasách jen sto šedesát tisíc. A myslím si, že ta trojkova Fabie se čtyřválcem kterou mám jako hlavní auto, bylo poslední ještě relativně jednoduché a spolehlivě auto a vůbec nevím, co koupím příště...
Jsem stejně starej jako vy. Taky mám na střeše to co vy, taky jsem věnoval hodně času na opravu domu. Přesto mi vadí, že bude třeba platit podstatně víc za energie jen díky spekulantům a hloupím výmyslům. Každý nechce být poslušný "tamto" a když někdo něco podělá, tak za to solit.
I já byl u EuropeEasyEnergy a taky nechápu jak mohl stát dovolit aby se mohlo jen preprodavat... Rozumím Vám, taky mne spoustu věcí štve. Ale mně spíš štvou ti, kteří zde jen nadávají a pak ani nejdou k volbám a neuvědomují si, svoji vlastní zodpovědnost, od které vše začíná.
Nadávat na Havla a EU to umíte.. Objizdet supermarkety taky... Co takhle postarat se sami o sebe? Mimochodem to zdražení, běžné lidi neporazi... A potřebným se určitě pomůže. Ve čtyřiceti jsem si udělal vysokou školu a koupil ruinu domku na vsi. 8 let jsem ji sám dělal. Dům z roku 1906 je nyní nízkoenergetický, topím trochou dřeva a na střeše mám solary, vlastní studna. Vždy to utahnu. Vše za své, krom jediné dotace a ještě ne v plné výši. Do té doby jsem bydlel v bytě a byl líný jak prase. Tak a můžete my začít povídat proč to nejde.. A velebit minulý režim, jak Vám bylo líp 😁. Mimochodem, je mi 54,takže si dost pamatuji. A svět je propojen, jinak už to nebude...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jo, a kde je ten smrad? Ja mam teda euro 6d naftu a za autem zadny smrad neni, vyfuk uplne cisty. Jste asi trošku zaspal dobu.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Přesně tak, mám benzín s turbem, jsem spokojen, ale taky naftu se stejným eurem. Že to je nafta, podle zvuku pozná jen znalec. Z výfuku nic. A 380 nm mi bohužel ten benzín nedává.. Takže ač mám soláry na střeše, neměnil bych. Značky aut neuvádím, to by zas bylo chytrostí 😄🤗