To je zase článek. Pokud mám na autě EURO 4, tak musí plnit Euro 4. Nové normy mi jsou jaksi u dvou půlek. Další věc je, že z nás Kupka automaticky dělá podvodníky a vyvrhele. Na STK projdu, jak mám asi jako laik zjistit, že se mi podělala nějaká část spalovacího systému, když auto viditelně nekouří? To jako hned dostanu pokutu? No a nerad bych opoměl tu věc, že motor byl homologovaný na určité palivo a ne na palivo s dalšími přísadami, kterých v palivu stále přibývá. V neposlední řadě bych se rád zastavil u jiné věci - proč auto musím mít technicky v pořádku a stát silnice mít v pořádku nemusí? Bohužel jezdím do práce v úseku, kdy oprava vozovky proběhla před dvaceti lety a dál se jen záplatuje, vozovka je značně nerovná, vyjeté koleje, s napojením záplat si také silničáři nedělají starosti. Nechápu...
1. Nechápu, jak může být někdo tak pitomý, že nepochopí, že zboží je vyprodané
Haló, autore, proberte se! Někdo elektromobil uznává a chce, někdo ho neuznává a nechce, ale je spousta lidí co na něj prostě nemají peníze. Výkřiky, že jediná správná cesta je elektromobilita, jsou mírně řečeno ubohé. Zmínil jste Čínu - jak vyrábí elektrickou energii? Nerostou tam náhodou uhelné elektrárny jak houby po dešti? Co?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Mě spíš štve, že ASEM, nebo spíš Fleischhans dělá z lidí paušálně podvodníky. A z techniků mafii. A média, denně článek, jak 8 z 10 aut neprošlo měřením na silnici. Jako fakt? To znamená, že 80procent techniků na emisích podvádí?