"Kdyby všichni ti dojíždějící využili MHD a nezahušťovali omezený prostor na silnicích auty......."
To je ten mýtus o skvělé MHD..... jenže když chcete jet do práce na Pankrác třeba z Popovic tak je to dvě hodiny denně rozdíl.
Pár lidí určitě jezdí autem z čiré pohodlnosti ale většina dojíždějících autem prostě jede protože MHD je na dané trase mnohonásobně pomalejší.
Vždycky když se vyhodnocuje jak je MHD skvělá tak se srovnává že někdo bydlí na Hájích u metra a chce jet do práce na Prosek nebo tak něco. Jenže i já už bydlel v Praze tak že abych se dostal do práce tak jsem mohl jet třemi autobusy tedy dva přestupy kolem hodiny nebo jet 15 minut autem. Tak jsem skoro pořád ježdík autem.
Teď to mám momentálně MHD jen o pár minut delší než auto tak jezdím 99% MHD.
Přesně. Je to fajn,pokud bych bydlel na metru a VŠECHNY cesty byly na metru nebo max s jedním přestupem. Podobně pokud bych potřeboval jezdit radiálně, tzn okraj - centrum, ale ne po obvodu, a už vůbec ne za hranice HmP mimo hlavní tahy. Po reorganizaci PID po sčítání, kdy se velice výrazně omezila tangenciální MHD, je pro mě naprosto nepoužitelná.
OK, pojďme to porovnat. Navštívil jsem něco přes 90 zemí. Z těch "chudých" třeba letos Lesotho, Eswatini, Mozambik. Nedávno před tím třeba pár zemí v jižní Americe, pár postkomoušských (Moldavsko, Gruzie, Arménie) nebo v diskutované JV Asii Myanmar, Kambodžu, Filipíny ...
Které další doporučuješ, abych konečně něco poznal ?
Pravda - v Somálsku jsem nebyl, ty jistě ano.
Tvoje potřeba si poměřovat pinďoura vypovídá o tom,že poměřovat nemáš co, a co je ještě horší a smutnější, vůbec nechápeš význam slov. Vykazuješ známky hodně těžkýho mindráku a potřeby uznání a potvrzení svojí domnělý hodnoty. Která je o mnoho řádů větší, než ta skutečná.
Jak jsem napsal, je to hodně smutné a zoufalství z tebe na všechny strany jen stříká
Přečti si to znova, zkus možná slabikovat,a když to nepomůže, nech si to vysvětlit někým chytřejším než ty. Takže vlastně úplně kýmkoli.
Vážený pane,
šeredně se pletete.
Všechny Ruské "mezikontinentální" rakety, tzn středního a dlouhého doletu patři k tomu "nej", co na této planetě je. Takové "zastaralé" Topoly s manévrujícími subhlavicemi jsou něco, o čem si může "vyspělý západ" nechat jen zdát jak technologicky, tak co se týče navádění a rušení proti navádění samotnému jak během letu, tak v terminální fázi letu samotného... To už se nebavím o jejich nástupcích s přídomkem "Topol-M " a všechny subvarianty.
A takové rakety Sarmat jsou něco, o čem se "vyspělý západ" dozvěděl před cca 5ti léty a nemá jakoukoliv obranu.
Je to obecně známy fakt, který, pokud čtete fundovaná media jistě víte, tak přestaňte lidem blbnout hlavy a bagatelizovat to, že RF začíná stejně jako UA používat stálé silnější a vyspělejší a sofistikovanější munici.
Co se týče ceny, tak si můžete být jistý že v tomto případě jde zhruba k poměru 1:1 vůči ATCMS.
Nemám problém svá tvrzení ozbrojovat, vy také?
Obranu proti těm Sarmatům, jichž vyrobili asi 8 kusů, a z nichž 4 jim při zkušebním odpalu vybouchly? Nebo proti nějakým jiným, dokonale utajeným, protože těmi o kterých svět ví se jen velmi dobře baví?
5
Sledujících
2
Sleduje
5
Sledujících
2
Sleduje
Roční lítačka stojí 3 650. To auto asi netrumfne.
3 odpovědi
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
Ve chvíli,kdy nejedu s holýma rukama, tak trumfne s velkým přehledem.