OSA je dlouhodbě mafiánská skupina, která si v ČR nastavila taková pravidla, že ostatní autorské organizace ve světě ji jen tiše závidí. Mnohé poplatky vycházejí z předpokladu, že na zařízení mohu něco udělat. Tímto přístupem se už inspiroval stát a chce televizní a rozhlasové poplatky od majitelů telefonů. Je to asi stejné, jako chtít po majiteli auta dálniční známku jan proto, že to auto má. Možná je to jen otázka času, než na to progresivní politici příjdou.
Soudruh Stroukal by si měl uvědomit, že OSVČ si shání práci sám a nečeká až mu ji naservíruje zaměstnavatel. OSVČ nemá nárok na dovolenou od zaměstnavatele. Nemá žádné příplatky na životní pojištění, nebo stravenky na oběd. Když je OSVČ nemocný, dostane nemocenskou až po 14 dnech nemoci, což většinou není. Zaměstnanec ji dostane hned po dobu prvních 14 dnů od zaměstnavatele, tedy i od toho OSVČ pokud někoho zaměstnává. OSVČ nechrání žádný zákoník práce. Je to jednoduše podnikatel s vlastní zodpovědností, takže srovnávat podmínky OSVČ a zaměstnanců může jen hlupák.
Ať si to ti takzvaní experti zkusí dělat na svou zodpovědnost a případně ještě někoho zaměstnávat.
Tento rovnostářský přístup je nesmysl. Je zcela zřejmé, že ty platy musely vycházet z místních nákladů na život.
To by se za několik měsíců zase mohl soudit pražák, že jeho mzda je reálně nižší, než jeho kolegů z menších měst, protože stejně velký byt v Mostě bude 10x levnější, než v Praze.
Navíc pošta má velmi silné odbory, jakto že ty nereagovaly dříve? Asi to odboráři také viděli tak, že v místech s vyššími životními náklady je nutné platit víc.
Frederic Forsyth v jednom ze svých románů napsal: má li vláda dvě řešení, z nichž jedno je levnější a efektivnější a druhé dražší a méně efektivní, vždy si vybere to dražší!
Takže most, který mimo jiné nese rekord v rychlosti výstavby, myslím že byl postaven za 36 hodin, půjde k zemi a nový se bude stavět léta a draze.
V této souvislosti by mě zajímalo, jak je možné, že Mercedes, BMW, nebo i VW vyrobený v USA se dá i s 10% clem a s výměnou světel za evropské dovézt levněji, než za ceny za které ty stejné modely automobilky prodávají v EU. Vyplatí se to především u luxusních verzí jako je Mercedes třídy S, nebo 7mičkový bavorák.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A máme vyřešeno. Žádný systémový problém, jen vyšinutý jedinec. Takže jedeme dál. Náměstí spláchnem hadicí a budeme čekat na dalšího vyšinutého jedince.