Ty dějiny jsou trochu komplikovanější a je dost těžké poznat co byla příčina a co důsledek. Estonsko bylo v roce 1934 fašistické, v roce 1940 jej anektoval SSSR. Bylo to pro rozšíření území, nebo kvůli fašismu? Co byla skutečnost a co jen odůvodnění? Nicméně v roce 1941 po útoku němců na Sovětský Svaz bylo Estosko centrem německé východní země, tzv. Ostland. O poválečném osudu Estonska ale třeba i Československa se jednalo na Jaltě a nebyl to pouze Stalin za SSSR, ale také Roosvelt za USA a Churchill za VB. Takže velcí kluci si rozdělili a stále rozdělují svět a ta hra malých je jen o tom, které z mocností chtějí víc sloužit a které chtějí sloužit méně.
Je velmi alarmující, že japonec je víc čech než politici, kteří tvrdí, že jsou češi, ale hrajou podle not svých západních chlebodárců.
Navíc na těch billbordech není nic přímo rasistického, spíše realistického. Nebyli to právě vysocí politici, kteří nám před 10 lety tvrdili že se sem valí hordy doktorů a jaderných inženýrů, které nutně potřebujeme?
Bratranec bydlí v Anglii a když letí s dětmi do ČR a omluví je ze školy třeba v pátek, protože letenky jsou mnohem levnější na páteční ranní let než na večerní, nebo sobotní, tak také dostane pokutu. Zatím vždy menší, než je úspora na letenkách. Musí si ale dávat pozor, kolikrát děti omluvil bez "vážného důvodu", protože po určitém počtu absencí nastupuje dost tvrdě sociálka a soudy!
Pracuji v automotive. Když jsem o tomto scénáři hovořil před 2 léty, byl jsem z mi nepochopitelného důvodu označen za rusského dezoláta. Zastáncům geen dealu jsem jen pokládal otázky jaká je účinnost spalovacích motorů, ale včetně těžby ropy, rafinace a distribuce pohonných hmot proti účinnosti elektromobilů, opět včetně výroby, transformace a distribuce elektřiny? Ten poměr je výrazně pro spalovací motory, ale to nechce nikdo slyšet. Jen vývojáři v automobilkách, které navštěvuji ví své a tiše skřípou zubama, protože kdyby řekli něco nahlas, tak je vyhodí.
Při cestování 2 třídou je nejhorší chamtivost leteckých společností, které natlačily sedadla tak blízko za sebou, že se člověk cítí velmi nepříjemně. Ještě v 80tých letech se dalo ze sedadla u okénka pohodlně vstát a jít do uličky aniž by ostatní museli vstát a cestujícího pustit.
Když už EU reguluje i tvar okurek a banánů, tak by mohli nastavit minimální odstup sedadel v letadlech. Tedy pokud by ten odstup byl o něco větší, než stávající.
Pan prezident nám s vyslancem konečně vysvětlili, že za ty popravy nejen na Pankráci si můžeme sami, protože jsme pletichařili proti původnímu německému obyvatelstvu, poté co je u Moskvy v roce 1941 brutálně napdla sovětská armáda. I tak se dají dělat nové dějiny.
Oni ti současní sudetští němci jsou nakonec chudáci, nejdříve je vyženou češi a teď je začínají vyhánět různé blízkovýchodní hordy.
A Lichtenštejnové, jsou na tom ještě hůř. Před koncem války stihli odvéz jen několik vlaků majetku, zřejmě i po židech a zámky a pole jim zabavili i v Rakousku. Co si teď chudáci v tom Lichtenštejnsku počnou? Vždyť jim zbyly jen ty banky s židovským zlatem.
Rád bych věděl, kdo tyhle eko-teroristy platí. Zřejmě velcí dodavatelé staveb, kteří potom navyšují ceny.
Obchvat Břeclavi blokují už téměř 30 let, aniž by vůbec tušili, kde toto město leží. Potom ti hlupáci napíšou na Facebook, ať lidé nejezdí v autech, ale na kolech. V Břeclavi opravdu není moc lidí, kteří by vlastnili kamión a jejich neznalost poměrů jasně dokládá, že právě v Břeclavi a přilhlých obcích je kolo nejvíce využívaný dopravní prostředek.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Predpokladam, ze nez se tento clanek zverejnil, tak mistni samosprava stihla instalovat placene parkovani v okili celeho lesa.