Může mi vysvětlit Dalibor Žák, jak to, že můj Peugeot 5008, vybavený SCR, DPF, Start/stop z r. 2016 po ujetí 300.000km má pořád původní DPF, původní akumulátor a původní alternátor, původní startér, původní motor a původní automatickou převodovku?
Nastartování motoru Start /stopem proběhne rychleji než stihnu přehodit nohu z brzdy na plyn. (jakmile odbrzdím startuje motor a trvá mu to hodně pod sekundu)
Brojit proti DPF a SCR může jen velmi hloupý člověk.
Vězte, že dýchat vzduch s velkým obsahem částic PM5 a menších opravdu nikdo nechce. A mít ve přízemní vrstvě vzduchu vysoký obsah oxidů dusíku a dýchat je také nechcete. Obojí má přímý a prokazatelný vliv na zdraví a je dobře, že se tyto sytémy zavedly a nadále zlepšují,
Naopak by bylo velkým přínosem z provozu vyřadit staré "čmoudostroje".
Což by bylo přínosnější (vyřadit staré auta) a nechat v provozu jen Euro 5 Euro 6, než zavádět další přísnější Euro7 a nechat jezdit dál starý "čmodostroje" ( se mi to mluví, páč jsem své 1.9dCi Euro II a 2.0dCi Euro4 v ledno odevzdal na vrakoviště 🙂 )
Peugeot a po 300tis puvodni automat...to vám musel někdo přes noc přetočit tachometr tyhle maty Peugeot, Citroen jsou děs a navic jako ojeté ZOTALNI DRAHA PAST horší snad není ani powershift od Fordu a když ještě vezmete špatne DPF a MOCOVINU je to totální díra na peníze co vás sežere !
Mám šestým rokem Peugeota 5008 a po každém přezutí na zimní (kde nemám TPMS ventilky) trvá palubnímu PC cca 50 km, než mi oznámí, že nemá kontrolu tlaku v pneu a rozsvítí kontrolky a vypíše na displej závadu. Po jarním přezutí na letní se situace opakuje, než zhasnou dvě kontrolky na palubce. K čemu mi jsou potom taková čidla? Při skutečném defektu bych asi jel po ráfku, kdybych spoléhal na čidla.
Ne je to blbost k ničemu jen se pakuji výrobci mám Kia ceed 2014 najeto cca 250tis a tpsm bez problemu po přezutí kontrolka zhasne do max 1km jízdy.
BXE se sypaly na ojnici, špatné šály. Stejně BLS. Tragické DPF. Jeden z nejhorších přešlapů VW. Měl jsem BLS, šel do světa s 320 tis. Oproti Francouzům a Korejcům pořád výborné.
Výborné oproti korejcum 😄 tento schit se nemůže k motorům CRDI ani přiblížit např 1.6L do roku 2015 s řetězovými rozvody naprosto vynikající 👍
Spoluvinikem techto nehod jsou vyrobce navigacnich aplikaci. Pouzivaji az prilis mala pismena. Treba vcera, u Brna, smerem na Prahu, ridic musel sundat bryle aby cetl na displaji: "Pozor nehoda, tvori se kol...". Zbytek uz necetl protoze byl zaparkovan v kufru auta cislo 5.
Tak to byl imbecil... já jezdím pouze podle hlasove mám to jen položené pod rádiem a nenam potřebu na to koukat a jezdím bez problemu
Mně vždy fascinuje jak někdo dokáže druhého okamžitě odsoudit, ponížit, zostudit apod. Ano to co se stalo není nic příjemného pro každého a pramení to z podléhání negativním vlastnostem člověka. Nikoho se zde nezastávám, ten mladík jistě dostane trest jaký zaslouží, ale zkusil jste se i Vy pane Koukle někdy zamyslet sám nad sebou? Kolik Vy projevujete denně negativních vlastností, zlozvyků a vášní? Čemu vše podléháte dnes a denně (o kolika z nich víte a kolik Vás ovládá aniž byste to tušil)? Jistě ne v extrému jako je tento, ale z hlediska analogií a univerzálních zákonů jiní opravdu nejsme! Zametl bych si prvně před vlastním prahem! Jen poukazuji, nesoudím ani neponižuji, je to Vaše svaté právo a já to respektuji, jen je to chyba, která své ovoce teprve přinese.
Kdyby v tom autě stim Pakem bylo vaše dítě jistě by jste takto NIKDY NEPSAL !
Takže už jsme našli viníka, problém je v tom, že lidé přežívají místo aby umírali včas jako za socialismu spolu s tím, že v blahobytu jsou dnešní mladí líní vychovávat děti, už je nebaví ani sex, protože mají své aplikace, zástupy šašků na netu a sociální sítě, které mozek vymetou ancvaj. A tak se hledá viník, což je hlavní náplň tohoto národa, dívat se okolo a ne na sebe. Jelikož to nevychází početně a důchodci spotřebují více než mladí vydělají, může za to tato vláda., Správná vláda by si půjčovala, aby občánci byli spokojení , 4 roky by se tleskalo, dluhy by rostly a najednou by se probrali mlaďoši a křičeli, ale ty dluhy zbydou na nás. Důchodci se budou potutelně usmívat, protože to mají za pár a až do konce svých dnů budou žít odpovídající život. To ,že půlku svého života podporovali zrůdný systém, který naši zemi zničil nechtějí vůbec slyšet, protože ti nahoře jim pořád říkali, jak si skvěle vedeme a plníme na 130%. Takže závěrem je třeba říci, že vše odskáčí ti, co se nedávno narodili nebo narodí...Ti velcí je budou tipťat, protože jim nemohou přímo říci, vykradli jsme státní pokladnu, do které jsme toho ani moc nedali, ale cucali , jak to šlo. Češi jsou v tom experti. Hezký večer .
Přesně ideální občan pracovat a platit cca od 22let a v duchodu být max do 1 roku pak umřít...ideál
S důchodem už nepocitam v tomto rozkradenem státě je to utopie, spoření nemá smysl když nevite kdy to nějaký šmejd nevykrade hold postarat se o sebe sam až do konce důchod už je historie a stou obosti co platí dnes je to utrpení dal bych těm pupkacum v parlamentu 13tis na měsíc a zaplať si energie případně nájem a člověk nemá ani co žrát ... no výsměch a hnus.
36
Sledujících
0
Sleduje
36
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
přijďte se podívat, jezdím s ním denně. Močnovina je zanedbatelná cena oproti zbytku.... 1.6 Blue HDI 88kW jednou meněná nádobky + čerpadlo na elyos 212.000km, jednouměněná tryska na vstřik močoviny (275000km)
Olej v motoru měním po 15000, olej v prevodovce po 100.000km (teď men ta zas čeká.
Ráno přijdu nastartuju jedu. denně. DPF SCR původní, na stk bez jakýchkoliv problémů.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak máte štěstí no výjimky jsou...mám známého co dela v servise Citroen což jsou vlastně stejne motory i kazitka kolem a ten řekl že z posledních let výroby už žádný motor ani omylem o automatu ani nemluvě.
1 odpověď