Takže pro diskutující, kteří píšou, že lyceum je gymnázium a diskutují mimo a nedali si práci zjištěním, co je lyceum tady ukázka, aby nepsali hlouposti: Lyceum je v ČR čtyřletý středoškolský obor ukončený maturitní zkouškou, který obsahem vzdělávání stojí mezi gymnáziem a střední odbornou školou.[1] Absolventi získávají úplné střední odborné vzdělání s maturitou, na rozdíl od absolventů středních odborných škol a středních odborných učilišť nezískávají přímou (konkrétní) kvalifikaci pro výkon povolání[zdroj?], avšak na rozdíl od čtyř i osmiletým gymnázií obsahují rámcové vzdělávací programy (RVP) všech typů lyceí v ČR[2][3][4][5][6][7][8] výraznější složku odborných předmětů. Většina absolventů lyceí v ČR pokračuje dále studiem na vysoké škole. Lyceální studium je koncipováno jako obecně odborné s výrazně vyšším podílem všeobecného vzdělávání než na středních odborných školách, avšak s nižším než na gymnáziích.
A teď ještě prosím odpověď na otázku PROČ? Proč nutně potřebujeme kočkopsa mezi gymnázii a SOŠ?
Ty jelito, firmy mají na veškerých příjmech a výdajích postavenou cenotvorbu. Pokud zainvestovaly za příslibu dotací a teď jim to stanjura se sikelou takhle vytorpeduji, tak si ty prostředky s kterými počítají budou muset najít jinde nebo odsunout investice.
Nemyslíš ale průmysl, ty myslíš firmy provozující fotovoltaiku. Kolik procent z průmyslu tvoří? Co ostatní firmy, které tohle šílenství nejen ve zvýšených nákladech na energie platí?
Ty jelito, firmy mají na veškerých příjmech a výdajích postavenou cenotvorbu. Pokud zainvestovaly za příslibu dotací a teď jim to stanjura se sikelou takhle vytorpeduji, tak si ty prostředky s kterými počítají budou muset najít jinde nebo odsunout investice.
Které firmy, ty kašpare? Ty provozující fotovoltaiku? Kolik procent z průmyslové výroby tvoří?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Moldavané v zahraničí rozhodli, jak budou lidé, kteří zůstali v Moldávii, žít.