Nevím na co rusáci čekají , proč už nejdou do ulic , zachrání si alespoň nějakou úroveň . Putin je svojí nesmyslnou válkou posune o několik desetiletí zpět , měli by si udělat zásobu hajzlpapíru , dokavať ho ještě mají , protože jestli pořád budou čekat se svržení diktatury tak se s toho , nemůžu to napsat , protože mi to cenzoři ze seznamu smažou.
Tak zase přejdou na voskovaný toaletní papír, který u nás byl za socialismu. Respektive na staré noviny, protože ten socialistický toaletní papír nebyl ani na to hov-no
Tak ta vlajka tam hlavně nemá co dělat, nechápu ty, kterým to přijde normální. Cizí vlajka bez naší značí dobyté území. Nezaznamenal jsem, že by Ukrajina dobyla naše Národní muzeum. Každopádně násilím by se to řešit nemělo.
Takže když u nás přistane nějaký vládní speciál, který na sobě bude mít vlajku své země, tak k němu budou muset namalovat i tu českou, nebo k němu přivařit stojan na naší vlajku? Protože jinak by tam byla jen vlajka daného státu a to by znamenalo, že obsadili naše území - naše letiště...
Třeba vůbec napjaté nebyly. I vzhledem k tomu, že útočnice zavolala záchranku, určitě tam nějaká syrová nenávist nebyla. Sedmiletá mohla třeba nějak vyhrožovat třináctileté, že něco citlivého požaluje rodičům, afekt a neštěstí je na světě. Každopádně starší dívka určitě nebude psychicky úplně vpořádku.
Jen úvaha, ale odborníci to určitě osvětlí.
Já bych tam viděl jako laik i faktor nevyspělosti u té třináctileté dívky. Ale souhlasím, nejsme odborníci a i kdyby, přes internet se dělá diagnóza trochu špatně
To, ze se ,,společnost,, chce někoho zbavit je mimořádně smutná událost. To je pravda. Tohle tu bylo už za Hitlera. A nakonec se jeho ,,společnost,, zbavila i těch, kteří s ním zpočátku souhlasili. Vzpomenete si!
Tady se ho ale chtějí zbavit, protože je nepoužitelný učitel, do vedení fakulty si dosadil své lidi, takže z toho udělal Ševčíkovo, zaštiťuje své názory tím, že je nyní již prorektorem atd.
To není o názoru. To je o tom, že ten člověk tam nemá co dělat.
Jasně takže nejdřív mě jeden tupej vidlák přesvědčuje že moderní kamery umí naprosto všechno, aby když první už neví kudy kam tváří v tvář faktlům, tak za ním dorazil druhej - nejspíš taktéž kolega z hnojište, aby mi vysvětlil že kamery sice umí uplně všechno, ale dron se nedokáže držet v přibližně stejné vzdálenosti za zvoleným objektem, tak to jo...
A jistě - kamera se uvolnila, přiblížila se PLYNULÝM POHYBEM cca o metr a pak se zase upevnila, chápu - vylitýmu bezmozkovi tohle asi může dávat smysl.
A zase další nevzdělaný tupý blb, který místo toho aby mě sejmul argumenty, tak mě posílá že si mám dohledat něco na netu.
Proč nepošleš alespoň odkaz? Když se v tom zjevně tak orientuješ, tak příslušný materiál na google najdeš do půl minuty, abys mi poslal link. Dopadne to jako s přechozím tupoňem, pošleš leda tak odkaz kde se problematika vůbec neřeší, jenže to ty těžko můžeš poznat, protože o tom nic nevíš, jen snažíš se působit chytře.
No, tak jste dokázal akorát svojí úroveň, dokážete poskládat jednu větu bez urážení? Pak kdo je tupoun, z hnojiště blb atd...
Než začnete psát hlouposti o možnostech dnešních kamer, odpovědět na otázku v příspěvku byste mi mohl?
Prosím o vysvětlení těch vteřin kdy kamera se začne přibližovat hlavě... k čemu tam dochází - podle mě se dron přiblíží, ale rád si nechám vysvětlit, co za funkci kamery to dokázalo.
A počítám že odpovědi se nedočkám, protože kdybyste věděl, tak byste mi rovnou i odpověděl. Ale to je vždycky tak, že pologramotný traktorista s nedodělaným učňákem se snaží ukázat jak moc je chytrý a mimo jiné dokáže i perfektně argumentovat - "dneska je možný všechno, zjisti si to".
Proč bych to měl zjišťovat, když dle vašich slov vy evidentně víte jak toho může dnešní kamera docílit? Proč mi to nenapíšete jak to je ale píšete že si mám zjistit? A pokud to nevíte, tak jak jste dospěl k tomu že píšu hlouposti?
Nejspíš nemáte čas, musíte kydat hnůj...
K čemu dochází při přibližování kamery k hlavě?
Co si jsem vědom tak exstuje tíhové zrychlení známé jako gravitace (9,81 m/s^2). To vysvětluje pohyb číňana směrem dolů. Kamera se začala přibližovat v momentě, kdy číňan klesl z důvodu nerovnosti na terénu, v tento moment se mohla nádherně uvolnit a protože měla mnohem neší kontakt se zemí, než číňan samotný, začala zrychlovat.
Aby to byl dron je blbost, nedokáže udržet konstantní rychlost (zrychluje k číňanovi), nedokáže se vyhnout křoví, ale dokáže sledovat číňana. Dron taky dokáže přežít náraz do skály a jet po skále...
Shrnul bych to asi takto. Najděte si, co je dnes technicky možné a dostupné, potom si zkuste zanalyzovat video, jestli vaše hypotéza vůbec dává smysl.
Tak se stipendii a brigádou by se to dalo zvládat... jenže čas, který ztratíte na brigádě Vám sebere čas na studium, kterého je v 1. roce hodně moc. Ono bez peněg na studiu musí člověk dělat ne co ho baví, ale co ho míň štve. A co se týká organizačního uspořádání jsou si SŠ a ZŠ daleko více podobné než VŠ. Než si prvňáček uvědomí kde je, tak zapomene čí je 😉
Opravdu by mne ohromilo, kdybyste napsal: nikdo z naší rodiny a okruhu známých nemá VŠ jenom já, ale takto...?
Může být člověk třeba se základním vzdělání LEPŠÍ než člověk s vysokoškolským diplomem? Vůbec nezáleží na tom jesli máte nějaký kus papíru, ale na tom zda se sám chcete učit nebo ne. A k tomu někdy podmínky jsou a někdy nejsou.
Sice rodiče tlačí svá dítka k vysokým školám, ale trochu pozapomínají na to, že čím vyšší máte vzdělání tím vyšší máte peníze, ale i zodpovědnost a stres.
Maturita je důležitá hlavně pro pocit, že jsme něčeho v životě dosáhli. Někdy ani ta práce za Maturitní vysvědčení nestojí.
Ano, člověk s pouze ZŠ může být lepší než člověk s VŠ, teoreticky. Praktický spíš ne, protože když člověk ukončí své vzdělání pouze se ZŠ, tak to o něm vypovídá, že se buď nedokáže něco naučit, nebo na to kašle, jinak by šel alespoň na učňovskou školu. Ale ano, diplom nedělá automaticky lepší osobu.
Taktéž souhlasím s tím, že SŠ je blíž ZŠ než VŠ.
Co se práce/brigády při škole týče, tak je to o nejlepší možné kombinaci. Nejlépe vyrovnat čas na učení, práci, volný čas, aby se osoba nezbláznila.
Bohužel v tom místě neni dostatek prostoru aby mohl být větši, potom by fungoval jako opravdový kruháč. Možná je důvodem k semaforům i blízkost světelné křižovatky Hradecká, protože kruháč a světla nejdou dohromady. Dopraváci říkají, že minimum je 500 m (podle provozu) a tady jsme jen kousek dál. Jak jsem psal, jednou jsem ji za plného provozu zažil bez světel a problém nebyl, ale to neni rozhodujicí, prostě néjak to funguje. Také děkuji za diskuzi a přeji pěkný den.
Pěkný den
Ano s pár věcmi s Vámi také souhlasím. S tím příkladem jsem to přehnala: s chemií, fyzikou aj. obory se setkává člověk od pradávna, jen pomalu dává názvy a pojmenovává jevy nebo chápe v souvislostech. 2 hodiny tělocviku týdně z Vás taky neudělají atleta.
To je krásná idea! Ale zapomínáte na nejdůležitější faktor: RODINNÉ ZÁZEMÍ. Pokud student bude sebenadějnější v jakém koliv oboru (třeba i budoucí lékař), podívejte se na jeho rodinu: má rodina prostředky a zázemí k tomu, aby mohl pokračovat na VŠ? Neschází peníze (dojíždění, ubytování, stravování)? Má někoho ve svém okolí, kdo má VŠ? Nebo si opravdu myslíte, že z brigádiček si může student zaplatit životní potřeby a ještě studovat. Nemyslím si, že by mnoho matek samoživitelek vychovávalo budoucí vysokoškoláky.
Pak je tu ještě nepodstatný fakt: může se dítko naučit všechny potřebné termíny a udělat všechny zkoušky, ale nebude nápadité (sochař), nebude mít respekt (manažer), nebude empatické (lékař)... ne všechno se ve škole naučí.
Bude mít maturitu, ale nebude chtít mluvit cizím jazykem, nebo si nebude chtít udělat řidičák, nebo se neuchytí na dalším studiu, nebo nebude chtít denně dojíždět do práce, nebo nebude chtít pracovat v kolektivu...
Ano, rodinné zázemí je velmi důležité pro vývoj jedince. Ještě bych k tomu přidal prenatální vývoj, protože matka co kouřila a pila první ligu v těhotenství, tak einsteina neporodí.
Z hlediska financí je to složitější. Pokud se podívám na VŠ, tak naše má různá stipendia, která by mohla pokrýt alespoň větší část nákladů (ubytovací (to pokryje tak třetinu až polovinu nákladů za koleje), sociální, prospěchové), při kombinaci s brigádou by to už asi šlo finančně zvládat, ale tot je jen můj názor.
Z hlediska vysokoškolsky vzdělané osoby v rodině se mi zdá argument poněkud bezzubý. Na příklad moje matka, rodiče má jen s učňovským vzděláním, sama má Phd. Otec má jen odbornou maturitu, já přitom studuji VŠ.
S nevhodností osoby pro vykonávání určitého oboru je to těžší. Pokud si sama osoba uvědomuje, že jí chybu klíčové vlastnosti, tak si myslím, že nebude studovat daný obor (já výtvarnou výchovu vždy protrpěl, namalovat umím možná tak "Stickmana", pro jsem ani neuvažoval o čemkoliv výtvarně zaměřeném). Když je daná vlastnost zakomponována do chování (arogance u manažera), tak to si daná osoba neuvědomuje, pak je na nadřízených poznat, jestli se na danou pozici osoba hodí.
Semafor není nadřazen všem značkám, v zákoně je výslovně: "Světelné signály jsou nadřazeny svislým dopravním značkám upravujícím přednost." Tedy zde jen značkám „Dej přednost v jízdě!“ a „Hlavní pozemní komunikace“.
Nijak nemění značku „Kruhový objezd“. Tedy by se zde mělo blikat stejně jako na běžném kruhovém objezdu.
Z hlediska litery zákona máte pravdu, nad tímto jsem se nikdy zvlášť nezamyslel.
Z hlediska místní úpravy se jedná z tohoto hlediska o paskvil. To z toho důvodu, že vodorovné značení (má přednost před svislým) u většiny pruhů neumožňuje projetí celého kruhu, většina pruhů je kombinace směrů doprava, rovně doleva. Takže používat na tomto světelné značení jako na kruháku mě připadá zvláštní.
6
Sledujících
1
Sleduje
6
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Žlutý kontejner mám za rohem, obchod dost daleko. Nosit to tam nebudu. Doteď jsem třídila na 100%.. Teď už nebudu..
2 odpovědi
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Oh já se cítím tak uražená, doteď jsem něco dobrého dělala, ale teď už na truc ne...
Oh jak hloupé