Lipavský nemá žádnou váhu ani pravomoc, aby něco takového řekl a už vůbec to myslel vážně, o tom rozhodují čeští občané, kteří stojí o to aby jejich bratrské vztahy se Slováky fungovaly naplno!11 měsíců do voleb je krátká doba a pak to bude i diplomatický v pořádku!
Mluvte za sebe, mladá generace ČSSR nepamatuje a Slovensko je nám ukradené, díkybohu
Pro většinu diskutujících - Prosím přečtěte si o smyslu té trati alespoň pár řádků, je to naprosto klíčová stavba pro tramvajový uzel v centru Prahy. Opravdu nejde o nahrazování 500m úseku metra Muzeum Můstek. Mimochodem, že něco komunisti odstranili, neznamená, že to udělali dobře. Nebyla by to první chyba v rozvoji měst, kterou po nich musíme napravovat.
Jde především o propojení Můstek - Vinohrady, Můstek - I.Pavlova, Můstek - Hl.nádraží atd. a možnost objízdné trasy I.P.Pavlova - Lazarská - Můstek, protože tam, když se něco stane, je to absolutní chaos v centru Prahy. Možnost zkrácení cesty přes Václavák je jen bonus (pět minut dolů a pět minut nahoru z metra fakt nikdo nepůjde).
To bude ale tunel. 😉
50 mld/ 8000 bytů je 6,25 mil/ byt. To budou asi 200 m byty ne aspon??
Kdyby si mesto od developeru koupilo cely barak, melo by to hned a bez starostí. Jinak na tom neusetri ani zbla!
V Praze za 6,25milionů koupíte v novostavbě garsonku 30-35m2. Říká se, že provize developerovi je tak třetina, vyšší cena je samozřejmě i kvůli drahým pražským pozemkům. Takže za 6,25milionu bez developera je v Praze nové 2kk 50m2.
OK, do Prahy jezdí každý den cca 250tis lidí, část jezdí veřejnou dopravou ale pokud se budeme bavit o nějakých 80-100tis automobilech, tak to asi nebude daleko od pravdy. Kapacita záchytných parkovišť P+R je zhruba 3.5 tisíce včetně vyhrazených míst pro invalidy. Praha se sice tváří, jak chce aby dojíždějící používali především MHD, ale z toho nepoměru mezi kapacitou záchytných parkovišť a počtem lidí/aut co do Prahy dojíždí je zřejmé, že tomu tak není. Problém s přeplněnými parkovišti P+R byl "vyřešen" navýšením ceny parkování.
Parkovací domy na okraji Prahy jsou prázdné, např. Černý Most, který stál půl miliardy. Raději investovat do zkapacitnění příměstské železnice, třeba ta na Kladno snad pomůže, nebo metro S výhledově
Skoda je že se staví tam, kde se dá a ne tam, kde je to nejvíc potřeba, Propoj Mohelnice - Hradec Králově sice postoupil o kousek Opatovice Časy, ale pak je tam ještě hodně práce, Vysoké Mýto a Litomyšl. A alternativa k D1 je potřeba jako hmmm sůůůůůl. Karlovarská je sice vytížená, ale na západ tak zas netrpí.
No tak konkrétně tenhle úsek má být hotový do roku 2029. Dva úseky se začaly stavět minulý rok, dva se mají začít stavět tenhle rok u Litomyšle. Od Litomyšle do Mohelnice je plánovaný začátek výstavby příští rok.
Miliardy ne, ale nějaký milion bych čekal. To se vážně nedá vrcholovým a úspěšným fotbalem zajistit na pozdější věk? Myslím že jo, ale někdo prostě chce pracovat.
V průměrných klubech berou hráči 50-80 tisíc. Pokud v ČR nehraje člověk za Slavii nebo Spartu (+asi Plzeň) zas tak se tím zabezpečit nedá.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Dobre zprávy. Tak ještě zapracovat na severní části okruhu, kde je doprava v Praze šílená a projet třeba na D8 je na hodinu.
Je jen smutné, že v 2010, kdy se otevřela jižní část, se v zásadě mohlo pokračovat a díky všemožným aktivistům a škůdcům se staví až o 15 let později. Měli bychom se inspirovat v Polsku, kde mají stavební legislativu perfektní a rychlosti stavby mnohem náročnějších staveb v Číně ani nemluvím.
4 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Momentálně se staví v ČR víc dálnic jak v Polsku při přepočtu na obyvatele (v ČR 300km včetně těch zahájených 12/2024).