Ale prosím vás, zkuste se nad tím zamyslet konstrukčně. Tohle je možné u karoserií typu MPV/VAN, kde máte možnost nějak umístit kolejničky/lišty. Na jakýchkoliv jiných aerodynamických karoseriích je to prostě technicky nereálné. U většiny platforem by to znamenalo vše kompletně překopat kvůli crash testům a deformačním zónám.
.
Navíc ro rozhodně není bez chyb, jakmile se vám kolejničky, řetěz, začnou ucpávat bordelem, začíná problém. Pravidelná údržba - mazání je taky základ. Pokud to není v elektrice, je potřeba celkem dost síly takové vrata vůbec zavřít, otevřít. Vpředu potom musíte mít srovnaná kola, jinak vám to auto patrně nedovolí otevřít.
.
Neříkám, že je to blbost, ale rozhodně bych v tom neviděl nějaký ideál oproti klasice.
tam nejsou soupacky, je to na ramenech
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
však tam jasně vidíš kolejničku dole a kolejničku uprostřed...
Ani ty vytočený kola by asi nebyly takovej problém, 2.gen previa třeba omezuje otevření šoupaček když je otevřená nádrž (a taky když jsou v šoupačkách stažený okna - v jiných šoupačkách sem stahovací neviděl)
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
me to je uplne jedno jestli tam vidis kolejnicku , ale je to na ramenech a nic se tam po kolejnicce nevozi tady mas odkaz
Odkaz
1 odpověď