Kdyby nekakali na lep politikům a bojovali s nimi že vývoj mají dělat vědci a inženýři a fyzikální zákony a ne politici tak by to nebyl až takový problém. 2 věc..miliony placení manažeři automobilek se odtrhli od reality a toho co zákazníci požadují a papouškovali nesmysly od politiků jak je Elektro auto parádní a super... Zajímavé že politici dodnes povinně nejezdí v Elektro autech a mají 12 valcovych limuziny.
Zrušit nesmyslné normy na emise které nejdou splnit.. Začít vyrábět auta které motoriste požadují a ne velké auto s moturkem do sekačky který po 40 tis km odejde.
Alfa byla vždy auto pro nadšence s parádním podvozkem a dobrým motorem, jeep byl robustní auto do terénu a ne malé pidi vozítko do města. Multivan bylo auto pro rodinu na daleké cestování a ne to dnes předvádějí.. Ford oblíbené modely taky zařízl a teď se diví že nemá co prodávat..
Mrtvé koně v EU vyměnit a ne že Layenova chce změnu.. Vždyť to není možné když to ona celé přivedla do kytek.. A bude hůře.. Pokud se automobilky a politici nevzpamatují. Emise je potřeba řešit jinak a jinde a ne v EU.. My to neovlivníme.. Asie a tam okolo je problém..
Zacitam naslouchat zákazníkům a bojovat s politiky kteří nesmyslné trvají na řešení h která nejsou možná a lidé nechtějí.. Vrátit se nohama zpět na zem a investovat do aut které motorista chtějí a ne utapet miliardy za nesmyslná Elektro a odměny manažerů VW kteří toto způsobili. Musí vyměnit koně pokud chtějí změnu..
S tím 3 valcovým motůrkem který nevydrží ani 50 tis km tak to je opravdu super kup. Velké auto a motůrek kde je rozvodový řemen ponorný do oleje a ten ho pomalu rozpouští a pak se i roztrhne. A Peugeot se k tomu staví jako ze nic se neděje že je to spotřebního věc.. Hlavně že garantují 105 tis km a nebo 6 let.. A ne 35 tis a 3 roky..
Klidně ať zavřou.. Ty jejich motory které nevydrží ani 40 tis km stejně nikdo chtít ani nemůže.. Kterou chytrou hlavu v Peugeotu napadlo vyrobit 3-valec 1.2 k s rozvodovým řemenem ponořeným do oleje aby ho olej rozpustí při 30 až 50tis km a pak se k tomu dealer ani hrdě nepřihlásí a dělá že nic.. Taková automobilka může jít klidně do kopru. Za ty peníze nic normálního nenabízí.. SUV bez pohonu 4x4 předražené Elektro... Alfa už není o motoristickém srdíčku ale totálně nudné modely a malými moturky.. Off road Jeep úplně zabili s elektrikou a vyřadili diesel pro Evropu.. A chtěli by prodávat... Jenže nemají co. A ty nekvalitní předražené vehikly by ani nikdo kupovat neměl.. Co na tom že mají sem tam pěkný design..
To je panečku kolotoč od manažerů kteří jsou placení miliony.. Kdyby si udělali průzkum mezi zákazníky tak by věděli kterou značku zákazník kupuje. Hlavně proč.. A kvůli malinkatým poruchovym mototorum typu 3valec 1.2 l který nevydrží většinou ani 50 tis km to určitě není.. Auto typu Alfa je vášeň a motůrkem do sekačky zákazníka neoslovil a Jeep to je synonymum pro offroad a tam s nějakou elektrikou v divočině nikdo nepochodi a malými městským SUV od Jeepu to je jako ze sranda.. Jeep byl vždy bytelný robustní vůz který vydrží hodně a když z toho Stelantis udělá paskvil tak se také nemůže divit.. A tak dále.. Problém za problémem který si vytvořili sami.. Hlavně jak šli na ruku politikům a na zákazníky kašlali a teď se jim to jen vrací...
Je to ten super motůrek 1.2 od Peugeotu který nevydrží ani 40 tis km.. Kdy odcházejí rozvodové řemeny ponořené do oleje, který ho rozpouští žmolkuje až se roztrhne.. A výrobce přitom garantuje 105 tis km nebo 6 let.. Takové auto je opravdu radost koupit za ty peníze i s tou elektrikou navíc kterou pak z souseda v servisu už neopravuje.. A Stelantis se diví jak to že mu klesají prodeje.. Když vyrábí takové šroty a pak dělá že to není jeho starost a vina...
Většina obyvatel stále kupuje ojeté auto za cca 300 tis kč, aby jim ještě cca 5-7 let posloužilo.. Na nové nemají..A jak si to politii jako představují sami si zvedají platy i když nic pro změnu nálady v ČR nevytvořili a po normálních občanech chtějí aby měli 1,5 mil na el. auto, které jim ale nevyhovuje...nabíjení, dojezd, cena, omezení, zůstaková hodnota.. a i kdyby měli 100x více nabíječek, tak pokud nebude elektro stejně užitné jako spalovák ve všechy směrech tak se neprosadí ani za cenu dotací, kdy ještě více stát schudne. I v Německu to poznávají pomalu - ojeté spalováky šli vždy na východ a pak dále na východ..a nyní se jim začínají kupit el. auta a na východě je nikdo nechce..to bude ještě problém pro majitele na západě až zjistí, že prodělají mnohem více než počítali...
Asi neví o čem mluví.. Buď nezažili na vlastní kůži.. A nebo byli zvyklí že se o ke režim postará a nějak bídně přežijí a teď se neumí postarat sami o sebe.. A máš stát místo aby vychovával k soběstačnosti a odpovědnosti tak své občany úvaze do sítí různých dávek a podpor a pak se diví ze to tady tak vypadá.. Proto je amerika tak kde je ať už je jakákoliv.. Není dokonalá ale lidé jsou zvyklí a umí se o sebe postarat.. Tady umíme jen natáhnou ruku a vědět kde jakou dávku dostaneme a ti co se umí o sebe postarat tak jsou v klidu a pohodě.. Až na tu byrokracii ale nikdy by neřekli že za komančů bylo líp.. Ne, bez komančů bychom se měli dnes lépe než Švýcaři..
Přesto nejede vlak a nic jiného než elektrické Volvo nebude.. Ať si každý říká co chce.. To je realita.. Je tam ještě ten šéf a vysocí manažeři ktřeří toto hlasali.. Normálně by je měli na hodinu vyrazit a bez odstupného.. Kazdý normální věděl min 5 let že to je nesmysl ale vedení Volva si ani neudělá průzkum mezi zákazníky a tvrdilo horem spodem nesplnitelné... 10 roku říkám že to je blbost.. A teď to pochopilo i vedení za milionové platy... Škoda že tak pozdě.. Mohli ušetřit..
Kdo by to kupoval ty jejich šroty..? V Peugeot ech 3-válcích 1.2 objemu je rozvodový řemen naložený v olejové lázni. Výrobce Garantuje 10 5 tis km a nebo 6 let do výměny rozvodů. Realita je bohužel taková že nevydrží ani 4 roky a cca 35 až 50 tis km se řemen rozpustí v oleji, zmolky ucpou sítko a kanálky a pokud člověk nezadře motor tak může mluvit o velkém štěstí.. A co udělali z Alfa. Jeepu.. Neskutečné. Alfa bylo vždy sportovní auto s perfektním jizdními vlastnostmi za dobrou cenu.. A Jeep etalon offroadu.. A co z něho je 4xe.. Absolutní nesmysl.. Kde je oblíbený grand v naftě, wrangler 6 válec v naftě.. Nic a oni se diví že se neprodává.. Ty všechny sefy bych vyházel na hodinu bez odstupného.. Oni se diví.. Kdyby si za ty miliony co dostávají zaplacené udělali alespoň průzkum mezi zákazníky.. Tak by věděli to co normální člověk.. Šílené.. Takto poslat koncern skoro do kopru a ještě za ty peníze které bere.. Politikům je to jedno, tam měli bojovat a ne se zákazníky..
Ale, ale a copak nám pan Jahn tvrdil 3 až 5 let zpátky.. Kdyby poslouchal své zákazníky tak by mluvil a přemýšlel jinak a ušetřil by firmě stovky milionů.. Ale on ne za milionový plat mlel nesmysly a teď se diví že na to zákazníci neskáčou. Prostě chtějí za své peníze uzitné auta a ne nějaké El. Nesmysly. Kdyby si to měl platit sám také by myslel jinak...
Když jde stále o ty emise. Proč se např. vozí prasata z jednoho konce EU na druhý kamiony aby se tam porazili.. Lepší dotace, v další zemi se naporcuji a v další se zabalí a stále se jen převáží stejně jako miliony dalších věcí po EU.. Ale toto nevadí. Ale Ferrari musí mít elektromotor, hlavně že těchto aut je málo a najezdi ještě min km.. Celé je to postavené na hlavu a zelení ekotetoriste z Bruselu zničí evropský průmysl.. Bravo
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
SUV má skoro 3 tuny, cenovka bude jistě vysoko přes 2 miliony Kč.. A za ty peníze chce motorista určitě něco úplně jiného než si koupit elektrické Volvo s dojezdem když bude vše ok po dálnici 300 km.. A bez rakve na střeše nebo karavanu za sebou. Auto na dlouhé cestování, nevhodné do města a s těmito mizernými parametry, milion elektroniky kterou z 90% nikdo nechce ..a po pár letech prodělek..to se nikomu nevyplatí.. Dejte do toho dieslový alespoň 5-válec - je to Volvo a bude se to prodávat.. Jinak s hybridem v XC90 je to velká bída..to auto vůbec jezdí celkem špatně, plave, pohon zabírá pozdě - škube ap.. čím dál horší, kde je to pověstné volvo, které jezdilo desítky let...a drželo bez závad??