Bod 1. Zrušit dotace na elektro
Bod 2. Zrušit emisní nařízení ze spalovak má hodně a Elektro má nulu
Bod 3. Zvýšit emise alespoň na 180 aby automobilky mohli vyrábět to co zákazník pozaduje
Bod 4. Zrušit pokuty za emise alespoň do těch 180 mg
Bod 5. Nechat na výrobcích a zákazníci aby mohli vyrábět co chtějí a ne co chce zelena politika.
El. nástupce PASSATU, kdyby nepropagovali uměle elektro a další zelené šílenosti tak by normální Passat stál stále okolo 700-800 tis Kč..a ID7 začíná kde?? na to jak je v užitných vlastnostech vlastně neporovnatelné tak je hodně předražené. Normální motorista preferuje auto za dobrou cenu (jde vidět jak po umělém zdražení automobilek padají prodeje, málokdo má na nové auto za 1,5 mega, když předtím stávalo 700 tis kč), které natankuje kdekoliv chce za 5 minut a vydrží mu 20 let... Až bude elektro na stejné úrovni, půjdu si hned jedno koupit..ale do té doby je to jen předražené hračka pro pár nadšenců..pro normální rodiny s dětmi je to stale zatím hodně omezující...
Stále ten samý problém.. Cena a dojezd a zustatkova hodnota. Se spotřebou v testu 18 kWh při 20 stupních.. A co z zimě při - 10 po dálnici do Itálie s rakví na střeše na hory.. To nedojede ani 150 km.. A to se vyplatí za 800 tis Kč v tomto malém autičku.. Tak za 400 tis Kč by to asi šlo do města.. A ano průměrný řidič neujede 50 km denně a jednou 20 podruhé 50 a potřetí i 1000 km a auto to musí dát bez problémů a ne že si při delší cestě budu dávat kafe co hodinu a půl..
Proč si autor mysli ze to bude revoluce. Základní cena s malou baterkou je drahá, dojezd bude mizerný. V zimě po dálnici neujede ani 150 km. Do města by toto autíčko bylo ok ale za cenu tak do 500 tis Kč a vrcholovou verzí za 650 tis Kč.. Nyní je cena jak za minimálně o jednu kategorii auta vyšší.. A myslím že Škoda potřebuje prodávat modely po statisicích a ne po pár max desítkach tisíc vozů. Takže žádná revoluce se konat nebude..
K čemu to bude dobré.. Vw nemá peníze a chce opět strkat miliardy do kanálu.. Jak chce VW mít z elektrického Golfu stejný úspěšný model jako benzín.. Nemyslitelné.. Dokud nevyhází miliony placené manažery odtržený od reality tak se VW nikam neposune.. Opět to bude propadák.. GOLF JE IKONA a zničit jeho jméno to bude pro VW opravdu špatné..
To je tak když EU země velikosti Kazachstanu chce každému diktovat Green deal a For55. A Němci jsou tak zelení že si úplně doprovolně zničí průmysl a skončí v jeskyních.. To je nápad si zavřít jaderné elektrárny pricucnout se pupeční snurou na Rusko aby se pak mohli nechat vydírat a zelenými nařízeními zlikvidovali zbytek firem.. Super nápad na který dojede celá Evropa..
To je tak když vedení propaguje něco co nikdo nechce a je ztrátove. Nejdříve by měli vyrazit všechny ty manažery kteří za to můžou že se přestala vyrábět auta pro zákazníky a nebojovali s byrokracii a nařízeními z EU. Řadoví zaměstnanci za to nemůžou že vedení zešílelo a nechalo skoro zbankrotovat VW. Hlavně že o kvůli krátkodobému zisku v Číně obětovali své znalosti a vědomosti které čína rychle kopírovala.. Sem jim to vyplatilo a teď pláčou..
Ale předtím všechny okolo ujišťovali jak končí se spalovacím motorem.. Proč ve Volvu ještě sedí tihle popletení manažeři kteří něco tvrdí a prosazují bez ohledu na realitu i když každému normálnímu je už dlouho jasné že jen s elektrickým pohonem je to krach.. A teď má to přijde zdá se i Jaguar... Takové manažery bych na hodinu vyrazil bez odstupného.. A že budou vykládat že to není jejich chyba ale EU tak bych jim dal ještě za uši za to že nic neudělali..
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Za jeho vlády Putin vlítl na Krym a co udělal Trump... Nic... Takže jsme zvědavý co udělá nyní..
1 odpověď