To je tak když EU země velikosti Kazachstanu chce každému diktovat Green deal a For55. A Němci jsou tak zelení že si úplně doprovolně zničí průmysl a skončí v jeskyních.. To je nápad si zavřít jaderné elektrárny pricucnout se pupeční snurou na Rusko aby se pak mohli nechat vydírat a zelenými nařízeními zlikvidovali zbytek firem.. Super nápad na který dojede celá Evropa..
To je tak když vedení propaguje něco co nikdo nechce a je ztrátove. Nejdříve by měli vyrazit všechny ty manažery kteří za to můžou že se přestala vyrábět auta pro zákazníky a nebojovali s byrokracii a nařízeními z EU. Řadoví zaměstnanci za to nemůžou že vedení zešílelo a nechalo skoro zbankrotovat VW. Hlavně že o kvůli krátkodobému zisku v Číně obětovali své znalosti a vědomosti které čína rychle kopírovala.. Sem jim to vyplatilo a teď pláčou..
Ale předtím všechny okolo ujišťovali jak končí se spalovacím motorem.. Proč ve Volvu ještě sedí tihle popletení manažeři kteří něco tvrdí a prosazují bez ohledu na realitu i když každému normálnímu je už dlouho jasné že jen s elektrickým pohonem je to krach.. A teď má to přijde zdá se i Jaguar... Takové manažery bych na hodinu vyrazil bez odstupného.. A že budou vykládat že to není jejich chyba ale EU tak bych jim dal ještě za uši za to že nic neudělali..
Auto krásný.. Ale buď s 8 válcem a nebo dieslem 6 ti válcem by se hodil. Ale 2 litr a dobíjecí baterka.. Si dělají srandu.. Ani za 1 mil Kč bych ho nechtěl i když jsem fanda.. A malým motůrkem za 2.5 mega si vážně Stella tis dělá srandu ze svých zákazníků a pak se diví že jeho výsledky jsou katastrofální.. Nebude se prodávat ani v USA ani v EU.. Škoda hezký a povedený auto...
SUV má skoro 3 tuny, cenovka bude jistě vysoko přes 2 miliony Kč.. A za ty peníze chce motorista určitě něco úplně jiného než si koupit elektrické Volvo s dojezdem když bude vše ok po dálnici 300 km.. A bez rakve na střeše nebo karavanu za sebou. Auto na dlouhé cestování, nevhodné do města a s těmito mizernými parametry, milion elektroniky kterou z 90% nikdo nechce ..a po pár letech prodělek..to se nikomu nevyplatí.. Dejte do toho dieslový alespoň 5-válec - je to Volvo a bude se to prodávat.. Jinak s hybridem v XC90 je to velká bída..to auto vůbec jezdí celkem špatně, plave, pohon zabírá pozdě - škube ap.. čím dál horší, kde je to pověstné volvo, které jezdilo desítky let...a drželo bez závad??
Kdyby nekakali na lep politikům a bojovali s nimi že vývoj mají dělat vědci a inženýři a fyzikální zákony a ne politici tak by to nebyl až takový problém. 2 věc..miliony placení manažeři automobilek se odtrhli od reality a toho co zákazníci požadují a papouškovali nesmysly od politiků jak je Elektro auto parádní a super... Zajímavé že politici dodnes povinně nejezdí v Elektro autech a mají 12 valcovych limuziny.
Zrušit nesmyslné normy na emise které nejdou splnit.. Začít vyrábět auta které motoriste požadují a ne velké auto s moturkem do sekačky který po 40 tis km odejde.
Alfa byla vždy auto pro nadšence s parádním podvozkem a dobrým motorem, jeep byl robustní auto do terénu a ne malé pidi vozítko do města. Multivan bylo auto pro rodinu na daleké cestování a ne to dnes předvádějí.. Ford oblíbené modely taky zařízl a teď se diví že nemá co prodávat..
Mrtvé koně v EU vyměnit a ne že Layenova chce změnu.. Vždyť to není možné když to ona celé přivedla do kytek.. A bude hůře.. Pokud se automobilky a politici nevzpamatují. Emise je potřeba řešit jinak a jinde a ne v EU.. My to neovlivníme.. Asie a tam okolo je problém..
Zacitam naslouchat zákazníkům a bojovat s politiky kteří nesmyslné trvají na řešení h která nejsou možná a lidé nechtějí.. Vrátit se nohama zpět na zem a investovat do aut které motorista chtějí a ne utapet miliardy za nesmyslná Elektro a odměny manažerů VW kteří toto způsobili. Musí vyměnit koně pokud chtějí změnu..
S tím 3 valcovým motůrkem který nevydrží ani 50 tis km tak to je opravdu super kup. Velké auto a motůrek kde je rozvodový řemen ponorný do oleje a ten ho pomalu rozpouští a pak se i roztrhne. A Peugeot se k tomu staví jako ze nic se neděje že je to spotřebního věc.. Hlavně že garantují 105 tis km a nebo 6 let.. A ne 35 tis a 3 roky..
Klidně ať zavřou.. Ty jejich motory které nevydrží ani 40 tis km stejně nikdo chtít ani nemůže.. Kterou chytrou hlavu v Peugeotu napadlo vyrobit 3-valec 1.2 k s rozvodovým řemenem ponořeným do oleje aby ho olej rozpustí při 30 až 50tis km a pak se k tomu dealer ani hrdě nepřihlásí a dělá že nic.. Taková automobilka může jít klidně do kopru. Za ty peníze nic normálního nenabízí.. SUV bez pohonu 4x4 předražené Elektro... Alfa už není o motoristickém srdíčku ale totálně nudné modely a malými moturky.. Off road Jeep úplně zabili s elektrikou a vyřadili diesel pro Evropu.. A chtěli by prodávat... Jenže nemají co. A ty nekvalitní předražené vehikly by ani nikdo kupovat neměl.. Co na tom že mají sem tam pěkný design..
To je panečku kolotoč od manažerů kteří jsou placení miliony.. Kdyby si udělali průzkum mezi zákazníky tak by věděli kterou značku zákazník kupuje. Hlavně proč.. A kvůli malinkatým poruchovym mototorum typu 3valec 1.2 l který nevydrží většinou ani 50 tis km to určitě není.. Auto typu Alfa je vášeň a motůrkem do sekačky zákazníka neoslovil a Jeep to je synonymum pro offroad a tam s nějakou elektrikou v divočině nikdo nepochodi a malými městským SUV od Jeepu to je jako ze sranda.. Jeep byl vždy bytelný robustní vůz který vydrží hodně a když z toho Stelantis udělá paskvil tak se také nemůže divit.. A tak dále.. Problém za problémem který si vytvořili sami.. Hlavně jak šli na ruku politikům a na zákazníky kašlali a teď se jim to jen vrací...
Je to ten super motůrek 1.2 od Peugeotu který nevydrží ani 40 tis km.. Kdy odcházejí rozvodové řemeny ponořené do oleje, který ho rozpouští žmolkuje až se roztrhne.. A výrobce přitom garantuje 105 tis km nebo 6 let.. Takové auto je opravdu radost koupit za ty peníze i s tou elektrikou navíc kterou pak z souseda v servisu už neopravuje.. A Stelantis se diví jak to že mu klesají prodeje.. Když vyrábí takové šroty a pak dělá že to není jeho starost a vina...
Většina obyvatel stále kupuje ojeté auto za cca 300 tis kč, aby jim ještě cca 5-7 let posloužilo.. Na nové nemají..A jak si to politii jako představují sami si zvedají platy i když nic pro změnu nálady v ČR nevytvořili a po normálních občanech chtějí aby měli 1,5 mil na el. auto, které jim ale nevyhovuje...nabíjení, dojezd, cena, omezení, zůstaková hodnota.. a i kdyby měli 100x více nabíječek, tak pokud nebude elektro stejně užitné jako spalovák ve všechy směrech tak se neprosadí ani za cenu dotací, kdy ještě více stát schudne. I v Německu to poznávají pomalu - ojeté spalováky šli vždy na východ a pak dále na východ..a nyní se jim začínají kupit el. auta a na východě je nikdo nechce..to bude ještě problém pro majitele na západě až zjistí, že prodělají mnohem více než počítali...
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
A vítají jej i zákazníci?