Že by Fico zabodoval ve snaze svoji zemi dostat s toho marasmu a zadlužení po bývalých progresivistických 3 zkrachovalých vládách? Opozice pro prosperitu moc nenabízí, takže se vztekají na Fica a názorově rozdělují společnost.
Přesně co udělal ten bokševický nok Ficko pro své občany když 12 roků vládl.. Prožral a porozdával kamarádům prosperity Slovenska a nyní dělá já nic já muzikant.. Škoda že Slováci stejně jako Češi mají krátkou paměť.. Jinak by seděl v base a ne ve vládě..
Jenže ve světě už spalovací auta nechtějí a konzervativní trh v EU je neuživí.
Podívejte se jak jde VW v Číně do háje a tam žádné omezení nemají.
Tak si nejdříve zjistěte fakta - 85% vývozu aut z číny tvoří spalováky, pokud chcete přihlásit v Číně auto se spalovákem ve velkých městech tak vám to trvá přes půl roku a nemáte jistotu že vám to příhlásí, elektro do pár dnů..také pokřivený trh, enže soudruzi se nemažou - přikáží a hotovo...ale 200 km od velkoměst ani neví číňan že nějaké elektro vůbec existuje...VW a jiné automobilky udělali zásadní chybu kvůli pofidernímu výdělku, že předali číně veškeré technologie které 100 let vymýšleli, aby mohli v Číně otevřít továrny a šikovný čínský člověk vše okopíroval a naučil se dělat auta - sice ne dobré kvality ale přeci jen auta která se dají použít..díky technologiím které jim západ předal na zlatém podnose. A číňan ve fabrice nevydělává 4-6 tis euro za měsíc... VW by mělo dělat lidová vozítka a není to luxus wagen a lidový vagen...
Cíl není aby si každý nahradil klasický automobil elektromobilem, ale aby se obecně omezila individuální doprava která je náročná na zdroje.Čili kdo na to nemá, bude jezdit veřejnou dopravou....
A kdo na to má tak bude jezdit elektroauty...Pro cestování na větší vzdálenosti by pak pro všechny měla být volbou bez rozdílu veřejná doprava...
čirá utopie... copak nechápete, že i kdyby měla celé EU nulové emise, tak dalších 100 let budou emise trvale stoupat, dokud rozvojový svět - a to je pár miliard lidí nedosáhne blahobytu zápaního světa.. Takže se bude dále násobně více spalovat uhlí, ropa a vše poroste... lidé si to nenechají vzít.. jen EU blouzní, že spasí svět elektroauty a tím že si v Německu vypneme velmi škodlivé jaderné elektrárny a nahradíme je uhelnými a stejně bduou mít málo elektřiny takže ji vykoupí všude okolo a pak bude stát jako nyní absolutní nesmysl...EU je zralá na záhubu.. A utopistické vize, že spasíme svět a budeme šťastně všichni jezdit elektro a nebo veřejnou dopravou.. Vždyť jen 17 velkých kontejnerových lodí z těch tisíců provozovaných má větší emise jak všechny auta na světě..a co těch 100 000 letadel ve vzduchu každý den... a sopky a války ap..??
Bod 1. Zrušit dotace na elektro
Bod 2. Zrušit emisní nařízení ze spalovak má hodně a Elektro má nulu
Bod 3. Zvýšit emise alespoň na 180 aby automobilky mohli vyrábět to co zákazník pozaduje
Bod 4. Zrušit pokuty za emise alespoň do těch 180 mg
Bod 5. Nechat na výrobcích a zákazníci aby mohli vyrábět co chtějí a ne co chce zelena politika.
Asi začnete jezdit autobusem, protože po dosažení dostatečné dobíjecí infrastruktury bude následovat zákaz spalovacích motorů.....
a jinou pohádku nemáte.. vždyt to je celé nesmysl a i všechny automobilky to začínají chápat, když jim klesají prodeje, marže, dividenty a dostávají se do velmi pekelné situace, kdy zastavují výrobu el. aut pro nezájem, ale nabrali si stovky miliard euro/dolarů dotací na rozvoj elektromobility a pokud nesplní cílé tak je budou muset vracet, jenže nemají z čeho a do toho se na ně žene systém pokut za emise - poslední hřebíček do rakve.. tak buď politicí pochopí, že zákazníci nejsou idioti a nebudou kupovat něco co je o polovinu méně užitné, jednou tak dražší a o polovinu min. menší životnost.. Tak myslím, že sociální nepokoje jak jsem předpovídal před 5 lety právě začínají a to žádná vláda, která potřebuje voliče nepřežije.. bohužel se občané začnou přiklánět k radikální stranám a to také není dobře...ale elektro tak jak je dnes je mrtvé... a dalších 5 let a peníze na rozvoj taky automobilky už nemají, státy na dotace také už ne...v USA se to omezí komplet a nasadí větší daně na elktro... Kdyby elektro dokázalo nahradit spalovák za normální cenu tak si jedno také koupím..ale s tím co je na trhu.. oproti spalováku je to bída..co na tom že to má zrychlení a je tiché když to nikam nedojede a musím stavět kde zrovna chce auto..a to co diesel ujede tam elektro staví 4x...super kup potom..
El. nástupce PASSATU, kdyby nepropagovali uměle elektro a další zelené šílenosti tak by normální Passat stál stále okolo 700-800 tis Kč..a ID7 začíná kde?? na to jak je v užitných vlastnostech vlastně neporovnatelné tak je hodně předražené. Normální motorista preferuje auto za dobrou cenu (jde vidět jak po umělém zdražení automobilek padají prodeje, málokdo má na nové auto za 1,5 mega, když předtím stávalo 700 tis kč), které natankuje kdekoliv chce za 5 minut a vydrží mu 20 let... Až bude elektro na stejné úrovni, půjdu si hned jedno koupit..ale do té doby je to jen předražené hračka pro pár nadšenců..pro normální rodiny s dětmi je to stale zatím hodně omezující...
Tesla Model 3 - motor 50tis a baterie nová 250tis, použítá od 150 do 200tis.
Záruku máte 150 - 250tis km na motor a jednotlivé HV komponenty. a když k tomu přičtete nižší náklady na servis v průběhu životnosti vozu a nižší cenu na km, tak není o čem.
Baterie od Tesly jsou složeny z modulů, které hrají klíčovou roli v celkovém výkonu a účinnosti vozidel. Tyto moduly obsahují množství bateriových článků, které se vzájemně propojují a vytváří celkovou kapacitu baterie. V závislosti na konkrétním modelu Tesly se počet modulů může lišit. Například:
Model S má přibližně 16 modulů.
Model 3 obsahuje kolem 4 modulů.
Model X rovněž využívá 16 modulů.
Tesla Model 3 - motor 50tis a baterie nová 250tis, použítá od 150 do 200tis.
Záruku máte 150 - 250tis km na motor a jednotlivé HV komponenty. a když k tomu přičtete nižší náklady na servis v průběhu životnosti vozu a nižší cenu na km, tak není o čem.
Zapoměl jste zmínit , že za jeden modul..Z kolika modulu je složená baterie do Tesly? A to ještě za repasovanou..
Protože jste si koupil auto od výrobce, který BEV neumí a ještě navíc na tom chce rýžovat. Její reálná cena je zlomkem toho, za kolik je někteří prodávají a neodpovídá skutečné hodnotě. Tipoval bych evropského výrobce.
takže i u Mercedesu, BMW jsou taky jen zloději, kteří chtějí rýžovat.. Tam který výrobce má takovou levnou baterii za 200 tis kč?? Ani Tesla to není, že??
Stále ten samý problém.. Cena a dojezd a zustatkova hodnota. Se spotřebou v testu 18 kWh při 20 stupních.. A co z zimě při - 10 po dálnici do Itálie s rakví na střeše na hory.. To nedojede ani 150 km.. A to se vyplatí za 800 tis Kč v tomto malém autičku.. Tak za 400 tis Kč by to asi šlo do města.. A ano průměrný řidič neujede 50 km denně a jednou 20 podruhé 50 a potřetí i 1000 km a auto to musí dát bez problémů a ne že si při delší cestě budu dávat kafe co hodinu a půl..
Proč si autor mysli ze to bude revoluce. Základní cena s malou baterkou je drahá, dojezd bude mizerný. V zimě po dálnici neujede ani 150 km. Do města by toto autíčko bylo ok ale za cenu tak do 500 tis Kč a vrcholovou verzí za 650 tis Kč.. Nyní je cena jak za minimálně o jednu kategorii auta vyšší.. A myslím že Škoda potřebuje prodávat modely po statisicích a ne po pár max desítkach tisíc vozů. Takže žádná revoluce se konat nebude..
To si myslíte jenom vy. Spalovací auta zdražují kvůli naprosto jiným záležitostem. Bylo o tom několik článků a analýz, ideálně podívat se na toto: Odkaz 1
Je tam samozřejmě více faktorů, inflace a ekonomické faktury, velké zdražení vstupních materiálu a nákladů, větší množství asistenčních systému a technologické požadavky na bezpečnost a samozřejmě přísné emisní normy, takže daleko složitější a komplikovanější motory
Částečně je to také zaplacení vývoje elektromobilů, ale je to marginální problém. Jinými slovy, jednoduché vidění světa velmi jednoduchých lidí říká, že spalovací auta zdražila kvůli elektrickým. Dotace na spalovací auta jsou taky, existují tady spousty záchranných balíčku, investičních povídek a podobně. Podívejte se, kolik ze státního rozpočtu dostal Hyundai na stavbu svých továren na spalováky.
Dojezd 30 nebo 1500 kilometrů? Zaprvé to neznamená, že 1500 kilometrů elektrické auto nezvládne levou zadní, zadruhé je třeba se podívat na největší objem všech jízd a obecně nájezd uživatelů. 90% veškerého cestování v Evropě a česká republice se odehraje v oblasti 200 kilometrů tam a zpět. Dokonce když se podíváte do statistik, tak je to 25 kilometrů denně. Kdyby ta největší množina všech cest byla přes 500 kilometrů denně, znamenalo by to roční nájezdy aut 180 tisíc kilometrů. Zatím drtivá většina aut má roční nájezd mezi 10 až 20 000 kilometry. Z toho vyplývá, že parametr dojezdu je naprosto nevýznamný. Trvanlivost elektro mobilu bude vždycky vyšší než u libovolného spalovacího auta.
Určitě nemáte pravdu, kdyby němci nezešíleli se svým zeleným programem, tak stojí auta +- stále stejně, vypneme jaderky a nemáme elekřinu tak ji vykoupíme v celé Evropě a zdražíme. budeme závislí na Putinovi takže opět zdražení. Nesmyslné normy, které nejdou technicky vymyslet se rodí v hlavách politiků. Přirozený vývoj je potlačený na úkor zeleného šílenství..toto vše zdražuje spalováky a i vývoj a neprodej elektro. Je přeci úplně jedno jesli jedu 25 km nebo 3000km, i kdybych měl jet 2x ročně delší trasy tak to auto musí zvládnou bez problémů tak jak 25 km. pokud chci do města koupím si malé auto za 300 tis ve starých cenách, než začalo toto šílenství, pokud jezdím více a mám peníze koupím si Superba za mega a nemám prolbém na jednu nádrž projet Česko tam i zpět po dálnici bez tankování.. Na co mi je auto za 1,5 mega když budu chtít jet 1000 km v zimě na hory a budu muset co 200 km hodinu nabíjet (a pokud bude volná nabíječka)..to tam místo 12 hodin pojedu 24 hodin, jaký to ma smysl..a o ekologii to není ta s tím nemá nic společného. A pojezdím 7 -8 let s elektzro a prodám jej za úplně špatnou cenu a po 10 letech je to neprodejný křáp - bude tak zastaralý že se bude vhodný jen pro slepice na zahradu. Spalovák při normální údržbě vydrží 30 let, ok..stačí i 20 let a za ten čas budu potřebovat 3 elektra a to se vyplatí jak ekonomicky tak ekologicky. Ano elektromotor je věčný, proto jezdil už 1920 ale vždy to doplatilo na energii.. Pokud elektro nebude stát velikosti Octávie do 1 mil Kč neujede 800 km bez nabíjení po dálnici 130 km/hod a nedobili do 10 minut tak nemá šanci.
Elektromobil předčí spalovací auto téměř ve všech ohledech. Od rozložení hmotnosti, přes nízké těžiště, ticho, dynamiku, reakce na plyn, prostornost, pokročilé technologie jako je nezávislá klimatizace a nezávislé topení a desítky dalších.
Dotace nemají na prodeje elektrických aut příliš vliv. Zkuste se podívat, kolik procent z ceny celého auta dělá dotace. Jinými slovy, lidé si přece nebudou kupovat auto za 1,3 milionů Kč jenom proto, že někdo jim nabídl 10% slevu. Takže chápu, že nevíte důvod, proč si někdo vybere elektromobil, pravděpodobně proto, že s tím nemáte absolutně žádné zkušenosti a praxi. Ale my jsme přešli společně třeba s mými známými na elektrická auta naprosto dobrovolně a bez jediné koruny dotací. Jakmile jsem třeba osobně vyzkoušel elektromobil doma jako druhé auto v rodině, do 3 měsíců šla všechna spalovací auta nekompromisně z domu. EU není jediná. Spalovací motory se zakazují všude na světě. Podívejte se na 53 velkých ekonomik světa, všichni zakazují mezi lety 2030 až 2040 spalovací auta.
Žádné el auto není bez dotací - zatím nikdo ani číňané nedokáží vyrobit el. auto bez dotací aby neprodělali. Číňanům to dotuje vláda, proto s tím mají ostatní země problém.. Ford prodělává na každém elektro kolem 1 mil kč.. Vývoj, výroba p. a proto musí uměle zdražit spalováky o cca 20-30% než by normálně stáli aby pokryli ztráty. Ano elektro ještě dlouho nebude mít kvalitu spalováku - jde o to, že jsme motorista a potřebuji se kdykoliv dostat z bodu A do bodu B a někdy to je 30 km někdy 1500 km a potřebuji aby to moje auto umělo bez problému. Nejsem proti elektro, ale musí dávat smysl..malá elektro do města ok, ale za normální cenu cca 400-500 tis kč - velikost Fabie a baterii alespoň 80 kwhod. Ale obří SUV za 3 mega na elektriku mi nedávají žádný smysl s dojezdem po dálnici do 250 km. Předčí elektro spalovák - vaše argument jsou nepodstatné - podstané jsou dojezd, cena, tankování - rychlost, trvanlivost auta, prodej jako ojetiny a váha. To že kdykoliv můžu sednou a když je třeba potřeba ujet 1000 km skoro bez zastávky a rychle a zastavit si kde ja potřebuji a ne kde auto naplánovalo. Spalováky se zakazují všude a vidíme kam to vede - to jsem říkal už 5 let zpátky, že to povede ke krachu automobilek a dodavatelů. Neprodávají se tak aby vydělávali a firmynemůžou stále být ztrátové a státy taky nemají peníze to stále dotovat a uměla zdražovat spalováky taky není cesta lidé je přestanou kupovat a nechají si své staré. A tvrdit, že elektro zachrání klima a planetu, tak pokrytecký s směšný argument již dnes neobstojí.. měli bychom řešit daleko závažnější věci pro klima.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Za jeho vlády Putin vlítl na Krym a co udělal Trump... Nic... Takže jsme zvědavý co udělá nyní..
1 odpověď