To je tak když EU země velikosti Kazachstanu chce každému diktovat Green deal a For55. A Němci jsou tak zelení že si úplně doprovolně zničí průmysl a skončí v jeskyních.. To je nápad si zavřít jaderné elektrárny pricucnout se pupeční snurou na Rusko aby se pak mohli nechat vydírat a zelenými nařízeními zlikvidovali zbytek firem.. Super nápad na který dojede celá Evropa..
To je tak když vedení propaguje něco co nikdo nechce a je ztrátove. Nejdříve by měli vyrazit všechny ty manažery kteří za to můžou že se přestala vyrábět auta pro zákazníky a nebojovali s byrokracii a nařízeními z EU. Řadoví zaměstnanci za to nemůžou že vedení zešílelo a nechalo skoro zbankrotovat VW. Hlavně že o kvůli krátkodobému zisku v Číně obětovali své znalosti a vědomosti které čína rychle kopírovala.. Sem jim to vyplatilo a teď pláčou..
Já jsem koupil Teslu Y LR, WLTP 600km, reál je 520 normální jízdou i s topením, na dálnici tak 450. Rychle jsem zjistil, že naprosto vyhovuje.
Ano každému co mu vyhovuje..ale bez dotací a křivení trhu, kdy se elektro ddotuje uměle zdraženými spalováky.. dalšími dodacemi ap..jen to křiví trh..A´t si každy vybere co chce. Ja hodn jezdím a i naložený tak potřebuji mít dojezd alespon 600-700 km abych někde zbytečně nečekal...a když chci stavět tak tam kde ja chci a ne moje auto.. Ja chci být řidič a majitel a neomezovat se ..a ne abych ja poslouchal auto. A s tou Teslou, nevím mě nevyhovuje, nelíbí se mi a ten dispej je opravdu velký a ruší..a při následném prodeji asi bduete dost ztrátový..oproti spalováku..
A úpřimně, když pojedete po dálnici v zimě když bude mrznout průměrně cca 140-150 km/ hod - kam dojedete - budete mít alespoň 250 km dojezd?? A když pojedu na hory a dát si tu rakev na střechu a pojedu ve čtyřech dospělých po dálnici trošku rychleji než se smí - tak taky budete stát alespon 2x někde na nabíječce?? Ja asi taky ale 5-10 minut a am kde chci ja.. Až bude elektro spolňovat co od auta čekám, cena, dojezd, váha, užitkovost a hodnota při dalším prodeji a bude podobná apalováku tak si koupím elektro...ale zatím nesplňuje nic z toho. Malé elektro do města proč ne-ale tak do 450 tis kč ale obři SUV za 3 mega??
Všichni samozřejmě jezdí s rakví na střeše a karavanem na jeden zátah do Chorvatska. Dejte už s těmi blbostmi pokoj.
Normální člověk si auto kupuje auto podle toho co považuje sám pro sebe za extrém aby splniho jeho požadavky při tom co potgřebuje v meznich situacích, a aby mu vydrželo... A ten kdo kupuje auto podle průměru co potřebuje tak rychle zjistí, že mu nevyhovuje...
Ale předtím všechny okolo ujišťovali jak končí se spalovacím motorem.. Proč ve Volvu ještě sedí tihle popletení manažeři kteří něco tvrdí a prosazují bez ohledu na realitu i když každému normálnímu je už dlouho jasné že jen s elektrickým pohonem je to krach.. A teď má to přijde zdá se i Jaguar... Takové manažery bych na hodinu vyrazil bez odstupného.. A že budou vykládat že to není jejich chyba ale EU tak bych jim dal ještě za uši za to že nic neudělali..
Auto krásný.. Ale buď s 8 válcem a nebo dieslem 6 ti válcem by se hodil. Ale 2 litr a dobíjecí baterka.. Si dělají srandu.. Ani za 1 mil Kč bych ho nechtěl i když jsem fanda.. A malým motůrkem za 2.5 mega si vážně Stella tis dělá srandu ze svých zákazníků a pak se diví že jeho výsledky jsou katastrofální.. Nebude se prodávat ani v USA ani v EU.. Škoda hezký a povedený auto...
SUV má skoro 3 tuny, cenovka bude jistě vysoko přes 2 miliony Kč.. A za ty peníze chce motorista určitě něco úplně jiného než si koupit elektrické Volvo s dojezdem když bude vše ok po dálnici 300 km.. A bez rakve na střeše nebo karavanu za sebou. Auto na dlouhé cestování, nevhodné do města a s těmito mizernými parametry, milion elektroniky kterou z 90% nikdo nechce ..a po pár letech prodělek..to se nikomu nevyplatí.. Dejte do toho dieslový alespoň 5-válec - je to Volvo a bude se to prodávat.. Jinak s hybridem v XC90 je to velká bída..to auto vůbec jezdí celkem špatně, plave, pohon zabírá pozdě - škube ap.. čím dál horší, kde je to pověstné volvo, které jezdilo desítky let...a drželo bez závad??
Kdyby nekakali na lep politikům a bojovali s nimi že vývoj mají dělat vědci a inženýři a fyzikální zákony a ne politici tak by to nebyl až takový problém. 2 věc..miliony placení manažeři automobilek se odtrhli od reality a toho co zákazníci požadují a papouškovali nesmysly od politiků jak je Elektro auto parádní a super... Zajímavé že politici dodnes povinně nejezdí v Elektro autech a mají 12 valcovych limuziny.
Zrušit nesmyslné normy na emise které nejdou splnit.. Začít vyrábět auta které motoriste požadují a ne velké auto s moturkem do sekačky který po 40 tis km odejde.
Alfa byla vždy auto pro nadšence s parádním podvozkem a dobrým motorem, jeep byl robustní auto do terénu a ne malé pidi vozítko do města. Multivan bylo auto pro rodinu na daleké cestování a ne to dnes předvádějí.. Ford oblíbené modely taky zařízl a teď se diví že nemá co prodávat..
Mrtvé koně v EU vyměnit a ne že Layenova chce změnu.. Vždyť to není možné když to ona celé přivedla do kytek.. A bude hůře.. Pokud se automobilky a politici nevzpamatují. Emise je potřeba řešit jinak a jinde a ne v EU.. My to neovlivníme.. Asie a tam okolo je problém..
Nesouhlasím s Vámi. Já je kupuji. Mě se velmi oplatí.
Díky funkci V2l a V2G bude sloužit jako pojízdné úložiště a plánuji na to napojit firmu, jelikož jsem na spotových cenách a občasné krátkodobé překlenutí energetických špiček mi přijde vhod.
Dojezd VLTP 410km je více než dostačující. Můj akční rádius je do 300km.
Velká baterka je zcela zbytečná.
kolika lidem to bude vyhovovat...10%?? a z toho to jsou z 95% fanoušci elektromobility..pro 98% lidí to je nezajímavé a nedostupné za ty peníze..A automobilky potřebují , aby byli v zisku prodávat statisíce a miliony aut a ne par tisíc..to je těžce prodělečné...ani 100 tis prodaných to nezachrání...
Zacitam naslouchat zákazníkům a bojovat s politiky kteří nesmyslné trvají na řešení h která nejsou možná a lidé nechtějí.. Vrátit se nohama zpět na zem a investovat do aut které motorista chtějí a ne utapet miliardy za nesmyslná Elektro a odměny manažerů VW kteří toto způsobili. Musí vyměnit koně pokud chtějí změnu..
S tím 3 valcovým motůrkem který nevydrží ani 50 tis km tak to je opravdu super kup. Velké auto a motůrek kde je rozvodový řemen ponorný do oleje a ten ho pomalu rozpouští a pak se i roztrhne. A Peugeot se k tomu staví jako ze nic se neděje že je to spotřebního věc.. Hlavně že garantují 105 tis km a nebo 6 let.. A ne 35 tis a 3 roky..
Klidně ať zavřou.. Ty jejich motory které nevydrží ani 40 tis km stejně nikdo chtít ani nemůže.. Kterou chytrou hlavu v Peugeotu napadlo vyrobit 3-valec 1.2 k s rozvodovým řemenem ponořeným do oleje aby ho olej rozpustí při 30 až 50tis km a pak se k tomu dealer ani hrdě nepřihlásí a dělá že nic.. Taková automobilka může jít klidně do kopru. Za ty peníze nic normálního nenabízí.. SUV bez pohonu 4x4 předražené Elektro... Alfa už není o motoristickém srdíčku ale totálně nudné modely a malými moturky.. Off road Jeep úplně zabili s elektrikou a vyřadili diesel pro Evropu.. A chtěli by prodávat... Jenže nemají co. A ty nekvalitní předražené vehikly by ani nikdo kupovat neměl.. Co na tom že mají sem tam pěkný design..
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
A vítají jej i zákazníci?