Kdyby nekakali na lep politikům a bojovali s nimi že vývoj mají dělat vědci a inženýři a fyzikální zákony a ne politici tak by to nebyl až takový problém. 2 věc..miliony placení manažeři automobilek se odtrhli od reality a toho co zákazníci požadují a papouškovali nesmysly od politiků jak je Elektro auto parádní a super... Zajímavé že politici dodnes povinně nejezdí v Elektro autech a mají 12 valcovych limuziny.
Zrušit nesmyslné normy na emise které nejdou splnit.. Začít vyrábět auta které motoriste požadují a ne velké auto s moturkem do sekačky který po 40 tis km odejde.
Alfa byla vždy auto pro nadšence s parádním podvozkem a dobrým motorem, jeep byl robustní auto do terénu a ne malé pidi vozítko do města. Multivan bylo auto pro rodinu na daleké cestování a ne to dnes předvádějí.. Ford oblíbené modely taky zařízl a teď se diví že nemá co prodávat..
Mrtvé koně v EU vyměnit a ne že Layenova chce změnu.. Vždyť to není možné když to ona celé přivedla do kytek.. A bude hůře.. Pokud se automobilky a politici nevzpamatují. Emise je potřeba řešit jinak a jinde a ne v EU.. My to neovlivníme.. Asie a tam okolo je problém..
Nesouhlasím s Vámi. Já je kupuji. Mě se velmi oplatí.
Díky funkci V2l a V2G bude sloužit jako pojízdné úložiště a plánuji na to napojit firmu, jelikož jsem na spotových cenách a občasné krátkodobé překlenutí energetických špiček mi přijde vhod.
Dojezd VLTP 410km je více než dostačující. Můj akční rádius je do 300km.
Velká baterka je zcela zbytečná.
kolika lidem to bude vyhovovat...10%?? a z toho to jsou z 95% fanoušci elektromobility..pro 98% lidí to je nezajímavé a nedostupné za ty peníze..A automobilky potřebují , aby byli v zisku prodávat statisíce a miliony aut a ne par tisíc..to je těžce prodělečné...ani 100 tis prodaných to nezachrání...
Zacitam naslouchat zákazníkům a bojovat s politiky kteří nesmyslné trvají na řešení h která nejsou možná a lidé nechtějí.. Vrátit se nohama zpět na zem a investovat do aut které motorista chtějí a ne utapet miliardy za nesmyslná Elektro a odměny manažerů VW kteří toto způsobili. Musí vyměnit koně pokud chtějí změnu..
S tím 3 valcovým motůrkem který nevydrží ani 50 tis km tak to je opravdu super kup. Velké auto a motůrek kde je rozvodový řemen ponorný do oleje a ten ho pomalu rozpouští a pak se i roztrhne. A Peugeot se k tomu staví jako ze nic se neděje že je to spotřebního věc.. Hlavně že garantují 105 tis km a nebo 6 let.. A ne 35 tis a 3 roky..
Klidně ať zavřou.. Ty jejich motory které nevydrží ani 40 tis km stejně nikdo chtít ani nemůže.. Kterou chytrou hlavu v Peugeotu napadlo vyrobit 3-valec 1.2 k s rozvodovým řemenem ponořeným do oleje aby ho olej rozpustí při 30 až 50tis km a pak se k tomu dealer ani hrdě nepřihlásí a dělá že nic.. Taková automobilka může jít klidně do kopru. Za ty peníze nic normálního nenabízí.. SUV bez pohonu 4x4 předražené Elektro... Alfa už není o motoristickém srdíčku ale totálně nudné modely a malými moturky.. Off road Jeep úplně zabili s elektrikou a vyřadili diesel pro Evropu.. A chtěli by prodávat... Jenže nemají co. A ty nekvalitní předražené vehikly by ani nikdo kupovat neměl.. Co na tom že mají sem tam pěkný design..
Mariane, trochu se informujte, než ťukejte.
četljsem to všude celý rok jak končí VOLVO se spalovácími motory a bude čistě a pouze jen elektro..a bez pardonu a bez výmluv.. toto jako myslíte, že není pravda...trvali na tom do roztrhání těla..a přitom každému normálnímu bylo jasné, že pokud Volvo chce přežít alespoň o trochu déle tak bdue muset dál nabízet spalovací motory.. a došlo na to... Občas opravdu nechápu proč berou ti jejich manažeři a i manažeři dalších automobilek ty milionové platy za tato rozhodnutí, která je stojí stovky miliard... Místo aby se ptali zákazníku co preferují a bojovali s úředníky v Eu že to je nesmysl co prosazují tak oni ne...
Efektivní to bude jen tehdy, kdy bude po odmítnutí převážení hleděno na dotyčného stejně, jako při zkoušce alkoholu, drog... Tedy-máš přetíženo, dál nejedeš a jdeš do správního řízení o přestupku a pokuty od 500tis....
Proč mají ti, co nejvíce ničí dálnice mít stále vyjímky?!
Proč na to mají doplácet stále ostatní?!
Odmítneš nejedeš a 500 tis pokuta a řidičák na půl roku.. Problém vyřešen..
V podstate kazdy novy motor ma problemy, vyrobci jsou tlaceni k nizkym emisim. S remenem maji problemy i zminene Fordy a hlavne je tam slozite a velmi nakladne ho vymenit. U Puretech je pomerne snadne, i doma jsem to mel za dve hodiny hotove a stacila mi jen aretacni sada za tisicovku. Puretech je dobry motor, s dobrymi jizdnimi vlastnostmi. Remen je bezesporu slabina, ale neni to nic co by se nedalo resit.
Ano ale je potřeba ho neustále kontrolovat...ale Peugeot podvádí zákazníky s garancí 105 tis km na výměnu rozvodů, i když ví, že řemen nevydrží ani omylem.. a toto je přístup, který zákazníky odrazuje.. Místo aby vyhlásili svolávačku a řemeny preventivě měnili tak dělají že se jich to netýká..
Ano, přesně jsou tlačení EU k nízkým emisím a místo aby bojovali a oznámi, že technicky je to zatím nereálné a fyzikálně neproveditelné tak raději mlčí a podvádějí - diselgate ap.. Politici chtějí uspíšit výzkum a vývoj, ale občas to prostě nejde nařídit, kdyby měli čas na inovace ap. tak by to časem šlo..ale nyní když musí vydělané peníze strkat do černé díry typu elektro, tak nemají zdroje na inovace a ještě je čekají smrtící pokuty od Eu za emise.. měli se postavit už dávno a tvrat na tom, že vývoj je nutný nechat na vědcích a inženýrech a ne na tom jak se politk vyspí, jaké má voliče a co zrovna ho napadne...
To zminuji vyse. Napriklad torzni kmity, obcasne samozapaly u primovstriku a mensi ztraty. Remen se pritom nevratne nedeformuje, narozdil od retezu. Ze retez neni samospasitelny ukazuji motory od VW, ale ostatne i 1.5 BlueHDi od PSA. Remen v olejove lazni ze stejnych duvodu pouzivaji Ford ci Honda.
proč tedy mají problémy většinou jen motůrky od Stelantisu..
Jenže automobilky chtějí vyrábět to, co chtějí zákazníci. Jen je to takový začarovaný kruh.
Zákazníci chtějí kvalitní auta, jenže zákazníci v roli voličů volí politiky, kteří nařizují elektromobily a pokuty za překročení emisních limitů. Jenže to zas voliči v roli zákazníků nechtějí kupovat.
jo na tom taky něco je...
Většinou se dříve ucpe těmi oděry síto olejového čerpadla, než se řemen stačí přervat. Výsledek je ovšem stejný - zničený motor.
jo přesně nám se toto stalo - a pak se protrhlo sítko a naštestí motor vydržel, ale olejové čerpadlo , nové rozvody a čištění motorů od cucků z řemene, 2x výměna oleje...super na to že auto je staré 3 roky a mělo 50 tis km.. A Peugeot - my o tom víme, že jsou ty problémy ale neuznáme i když garantujeme 105 tis km a nebo 6 let na rozvody.. A tyto motůrky, které nic nevydrží tak cpou po celém koncernu do aut. A spotřeba ne 5,5 litrů jak uvádějí ale 8-9 litrů a to se vyplatí.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
SUV má skoro 3 tuny, cenovka bude jistě vysoko přes 2 miliony Kč.. A za ty peníze chce motorista určitě něco úplně jiného než si koupit elektrické Volvo s dojezdem když bude vše ok po dálnici 300 km.. A bez rakve na střeše nebo karavanu za sebou. Auto na dlouhé cestování, nevhodné do města a s těmito mizernými parametry, milion elektroniky kterou z 90% nikdo nechce ..a po pár letech prodělek..to se nikomu nevyplatí.. Dejte do toho dieslový alespoň 5-válec - je to Volvo a bude se to prodávat.. Jinak s hybridem v XC90 je to velká bída..to auto vůbec jezdí celkem špatně, plave, pohon zabírá pozdě - škube ap.. čím dál horší, kde je to pověstné volvo, které jezdilo desítky let...a drželo bez závad??