Jasně dezolátku, pod článkem o ceně aut srovnávám cenu aut. To podle dezolátské logiky bych měl srovnávat cenu poštovních známek, že?
Jasně, už vím odkud vítr vane. Vy jenom nevíte, jaké byly podmínky výroby aut před padesáti léty a teď. Kolik lidské práce dalo vyrobit Š100 a kolik lidské práce dá vyrobit automobil dnes. Hlavně, že víte, jakou mám logiku.
ODS, jenom ODS a znovu ODS. Největší seskupení zlodějů po revoluci. Změna zákona o dotacích byla začátkem roku 2009 připravena za vlády Topolánka. Ale rebelující poslanci ODS za přispění zelených, shodili Topolánkovou vládu a Klaus, coby prezident, pověřil Fischera sestavit úřednickou vládu, která už nerozhodla o ničem. A navíc bylo hodně podvodů ohledně dokončení a kolaudace elektráren, aby dostali ty vysoké dotace. Za 20 let to bude účet za bilión!!!! Kč. Tak si tady hospodaříme v české kotlině. 🥺
Jako, že by jsme toho stresu v životě měli málo. Kdysi jsem se se svojí Š120 LS občas bál, že nedojedu vůbec. Proto jsem vozil sebou fůru náhradních dílů a montážního nářadí. A div se světě, 20 tis. km ročně, v tom také 2x Jugoslávie a stodvacítka 10 let jezdila a jezdila. Sice mezi tím byla generálka motoru a přední nápravy, ale nikdy jsem neskončil na laně (odtahovky v té době moc nefrčely). A teď hrůza, nejenom elektroauta.
Dotace měly také přispět k oživení poptávky po elektroautech skomírající produkce evropských automobilek. Ale nejvíce se prodalo vozidel nevyrobených v Evropě. A to že podnikatelé mají dotaci až 200 tis. Kč, neplatí DPH, dálniční známky, elektřina nemá spotřební daň, z které by se opravovaly a budovaly silnice, doteď v Praze parkování zadarmo, tak celkový prodej není nějak významný, byť v procentním nárůstu vysoký.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Spravedlivé valorizace? Ani náhodou. Procentní (zásahové) zvýšení je od 1.1.2025 pouhých šest promile !!!
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
zásluhové