Tato informace je stejně irelevantní jako když vám řeknu, že se doma můžete "sjet" sušenkami s mlékem. Cookies mohou vyvolávat dobrý pocit nejen díky obsahu cukru a tuku, ale i díky působení gliadinu (bílkoviny v lepku), který se při trávení rozkládá na gliadomorfin. Tento peptid má vlastnosti podobné opioidům, což může ovlivňovat mozkové receptory a navozovat pocit pohody. To částečně vysvětluje, proč jídla obsahující lepek, jako jsou sušenky, často vyvolávají chuť na další konzumaci – přinášejí nejen chuťové, ale i psychické uspokojení.
Je fascinující, jak Paříž stále žije v iluzi, že vše, co zde vznikne, je automaticky módní špičkou. Realita je však zcela jiná. Současná pařížská móda často vypadá spíše jako něco nalezeného na skládce, což je pravděpodobně odraz ekonomické reality, kdy i Francouzi mají hluboko do kapsy. Recyklace vnímána jako trend? Možná, ale ve skutečnosti to spíše připomíná zoufalé pokusy o styl, kde se staré kousky prezentují jako luxus jen proto, že pochází z Paříže. Móda však není jen o lokalitě – kreativita a vkus zjevně v tomto ikonickém městě mizí.
Jak to, že Stellantis stále vyrábí auta? Asi spoléhají na to, že zákazníci si při výběru vozu radši nečtou recenze! Taky kdo by potřeboval kvalitní motor nebo funkční technologie, když máš na autě velké logo, že?
Možná se jejich modely nerozpadnou hned, ale raději si neberte dovolenou hned po nákupu – pro všechny případy budete potřebovat čas na návštěvu servisu. Stellantis: Pojem "výkon" posouváme do sféry teoretické fyziky!
Proč tvl.. zde má představa o tom jak má vypadat auto.
Vozidlo by mělo být typu kabina s korbou, přizpůsobenou pro přepravu nákladu. Délka korby by měla být minimálně 2,5 metru, aby bylo možné přepravit 1,5 palety, což odpovídá standardním rozměrům palety 1200 x 800 mm. Nosnost korby by měla být 1500 kg, což umožní přepravovat těžší náklady, jako jsou stavební materiály nebo nářadí.
Motor by měl být úsporný dieselový motor o objemu 2,0-2,5 litru, nabízející dobrou rovnováhu mezi výkonem a spotřebou paliva. Vozidlo by mělo mít manuální šestistupňovou převodovku pro lepší kontrolu nad výkonem. Dále by mělo být vybaveno dvěma diferenciály, což zajistí lepší trakci na různých typech terénu, a pohonem všech kol (4x4) pro stabilitu a přístup na náročnější místa.
Bezpečnost je klíčová, a proto by mělo mít vozidlo dva frontální airbagy pro ochranu řidiče a spolujezdce. Kvalitní švihadla na korbě budou zajišťovat bezpečné upevnění nákladu během jízdy. Brzdový systém by měl zahrnovat diskové brzdy na všech kolech pro efektivní brzdění a lepší kontrolu.
Co se týče vzhledu, vozidlo by mělo mít průmyslově šedou nebo bílou barvu pro snadnou údržbu. Mělo by být také vybaveno základním vybavením, jako je rádio, klimatizace (možnost) a ergonomicky tvarovaná sedadla pro pohodlnou jízdu během pracovního dne.
Vzhledem k zaměření na praktičnost bych doporučil volit manuální prvky místo přemíry elektroniky, která může pouze škodit. Jednoduché a intuitivní ovládání přispěje k efektivnímu. Pořizovací cena 399 000,- s DPH.
sám bydlím v záplavové oblasti a celý víkend jsem stěhoval ale teď když jsem si sedl abych si odpočal, vzal do ruky telefon abych zhodnotil paniku dnešních dni tak konstatuji ...začíná se nám tu šířit takový nešvar, který začal červeným svetrem.. ostatně kde skončil.
Oblečeni jako kdyby všeho nechali a okamžitě spěchali na pomoc. kašpaři
V souvislosti s válkou na Ukrajině se ukazuje, že USA povolily Ukrajině používat jejich moderní zbraně nejen k obraně vlastního území, ale i k útokům na ruské cíle na území Ruska. Tento krok má za cíl vyprovokovat Rusko k odvetným útokům na spojenecké země Ukrajiny, zejména státy NATO. Tím by došlo k přímému zapojení těchto zemí do konfliktu a eskalaci války na evropském kontinentu.
Jedním z důkazů, že se tato strategie připravuje, je nedávný prodej pražských hotelů zahraničním investorům, převážně z USA. Tento krok není náhodný, ale je součástí příprav na rozsáhlejší konflikt. Zahraniční investoři tak získávají kontrolu nad strategickými objekty v klíčových evropských městech.
Další známkou plánované eskalace je posilování vojenských základen NATO ve východní Evropě a přesuny moderní vojenské techniky do Polska a Rumunska. Tyto kroky svědčí o tom, že Spojené státy a jejich spojenci systematicky připravují Evropu na možnost přímého konfliktu s Ruskem, což by mohlo mít dalekosáhlé důsledky pro celý kontinent.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dříve se svět offroadových vozů točil kolem ryze technických parametrů, které odrážely skutečné schopnosti aut překonávat terén. Hodnotily se věci jako brodivost – tedy jak hlubokou vodou se auto může bezpečně prodírat, pohon všech kol s uzávěrkami diferenciálů nebo světlá výška, což znamenalo rozdíl mezi uvíznutím na kameni a hladkým projetím přes něj. U aut, jako je Land Cruiser, Gčko, Pajero, byla každá změna ve výbavě zaměřena na skutečné zlepšení schopností v terénu, ne na kosmetické úpravy.
Pak přichází Dacia Bigster. Nový hráč na poli SUV, který zřejmě cílí spíš na komfort než na výpravy do divočiny. Když porovnáme jednotlivé výbavy, zjistíme, že hlavní rozdíl mezi modely Bigster často spočívá v... dotykových obrazovkách a jejich velikosti. Tak třeba verze Essential nabízí multimediální systém s 10,1palcovou obrazovkou a 7palcové digitální budíky. A co víc dostanete, když si připlatíte? Verze Expression přidává dvouzónovou automatickou klimatizaci a další "fičury", které mají spíše co do činění s pohodlím než s výkonem v terénu. Vrcholný Bigster Extreme má už panoramatické střešní okno a prémiové audio Arkamys 3D, ale pořád – hlavním bodem diskuse je velikost displeje a pár tlačítek navíc.
Jestliže dřív byla diskuse mezi nadšenci do offroadů o tom, jaký sklon zvládne auto překonat nebo jak hlubokou řeku přejet, dnes se zdá, že u některých vozů, jako je Bigster, je otázka spíše, zda budete mít 10,1palcový displej, nebo jen 7palcový, a jaké k tomu dostanete reproduktory. Můžeme se tomu smát, ale je to realita moderních SUV
4 odpovědi