Přijmout zpět, aby dostala šanci to úspěšně dokončit. Filozofie blbů.
Vysvětlím, jak to je, abychom srovnali vaši genialitu na pravou míru. V textu se píše, že ředitel nemá ani prostředek, jak ji nepřijmout. Takže i kdyby ji nechtěl přijmout zpátky, musí. Pokud lékaři a odborníci nedoporučí jinak.
Dojde na porady krizových orgánů, které jsou na podobné situace předem určeny, a které budou pracovat s rodinou té holky a velice pravděpodobně jim navrhnou a doporučí, aby dívka přestoupila na jinou školu. A pokud rodiče budou mít všech pět pohromadě, tak na to přistoupí. Ale záleží především na jejích rodičích a na tom, co konstatují odborníci.
Myslím, že 1150 km² za 9 dní je celkem slušné tempo, do Vánoc by mohli Ukrajinci mít obsazenou celou oblast o rozloze 30 000 km² - předpokládám, že tempo, jakmile tam doputuje více jednotek a techniky, se ještě časem zrychlí ❤️🇺🇦👍
Rád bych tomu věřil, ale je to nesmysl. Element překvapení je tatam a pokud se bude dařit dostanou se UA maximálně do pozic, kde se Rusové zakopou. A ti do nich pak půjdou vším. Spíš bych řekl, že pravé mistrovství bude ze strany UA z ruského území vycouvat v tu správnou chvíli.
Tank je prezitek ..at je jakykoliv zazracny ..staci nakoupit modelarsky dron za 2000 z Ciny privazat tam bum a miliony dolacu leti vzduchem ..a kdyz jeden dron nestaci ? tak i 100 takovych dronu ma mensi cenu nez 1 vystrel z tanku ..a nafta na 1kilometr ..😁
Zkuste zavolat do Pentagonu. Určitě nad tím ještě takto nepřemýšleli.
Osobně nechápu jak mohou být neinformovaní lidé až tak moc neinformovaní. Prozatím na světě neexistuje tank, který by byl pro konkurenci nezničitelný. Abrams má svá slabá místa, stejně jako Leopard, či T-72/80/90. Lze probít. Rozdíl bývá v tom, že osádka západního tanku má mnohem světlejší vyhlídky v případě, že střela pronikne dovnitř tanku. Ty ruské soustředí munici (kvůli automatickému systému nabíjení) uprostřed tanku a v případě penetrace tank obvykle neslavně skončí.
Články typu "Rusové nasadili svůj nezničitelný tank", nebo "Americký Abrams je pro ruské tanky nezničitelný" jsou jasně orientované na senzaci, nikoliv fakta. Stále ale platí, že z hlediska aktivních i pasivních obranných prvků je západní technika pokročilejší, to se dočtete na každém důvěryhodnějším zdroji.
Tohle mi připomíná situaci v severní Koreji, kde jsou jednotlivci souzeni za nedostatečné projevení svého smutku, když zemře drahý vůdce.
Jurečka je bezpochyby rozporuplná osoba. Ale tohle není společensky závažný přestupek ani z hlediska jeho úřadu. On sám je samozřejmě břídil a tak se tomu nedovedl postavit čelem a sám z toho dělá velké téma svým nejasným postojem k celé věci.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Jaroslave. Moc Vám přeji, že Váš zážitek ze školy (před 35 lety!) byl skvělý. Zkuste se tam ještě někdy podívat v těchto letech. Promluvte si s učiteli, s rodiči, s řediteli. Ať se nám tu nadále nechlubíte, že jste chytřejší, než deváťáci. K čemuž opětovně gratuluji.
Tak aby jste byla v obraze tak už jedno dítě má střední soukromou školu za sebou i univerzitu mimo město .
Olgo, znovu. Nejsem paní. Mám trochu problém vás brát vážně, když pořádně nečtete.
To vám gratuluji. Doufám, že děti jsou v životě šťastné. Každopádně tím spíš byste si měla být vědoma toho, že obědy za 25 Kč jsou neudržitelná utopie a výsledné výtvory jsou plýtváním času i peněz.
Tak milá paní.pokud vím tak obědy jsou dotované státem částečně.takže ten oběd stojí ve finále 60 - 70 Kč.a jestli budete počítat tak pro 2 děti pri ceně 70 Kč vyjdou obědy cca 3000 měsíčně plus snídaně plus svačinu.A ještě další výdaje doprava,školní pomůcky a td
Olgo, nejsem paní.
Pokud vám zmíněné počty přijdou astronomické, nikdy neuvažujte o tom, ze by Vaše dítě šlo na střední školu. Bude to víc. A už vůbec ne na univerzitu. Tam to vychází průměrně 8000 na dítě+ si musí dítě přivydělat samo na sebe.
Obědy stojí dlouhodobě za nic. Řekl bych, že je to taková součást naší kultury, že oběd že školní jídelny je synonymem hnusu. (Čest výjimkám!) Cena 35 Kč za porci je stále směšná. Z toho zkrátka ani génius nemůže vymyslet bůhvíco. Školní jídelny jsou podfinancované, že tam vaří co tam vaří a odbornosti těch lidí moc nemůžete chtít.
Pro mě za mě, ať to stojí klidně 70Kč. Tedy dvojnásobek. Pokud nemáte na sve dítě denně 70Kč na jídlo, nemáte si pořizovat děti. Ale ať je ta strava vyvážená, dobrá, chutná. Tohle se akorát vyhazuje a 35 Kč je v koši.
Nevím kolik lidí pod 25 let zde diskutuje. Svůj názor však připojím. Vyhnání Němců byl ve své době relativně pochopitelný krok. Neříkám správný ani spravedlivý(!). Pochopitelný.
Nicméně s našimi německými sousedy jsme přátelé mnohá staletí. Jistě, naše sousedství se neslo v duchu mnoha sporů, ale je mi smutno z toho, že pohraniční oblasti obou států zůstaly i bez plotu relativně oddělené. Rád bych v budoucnu viděl podobný přístup jako se Slovenskem. Vřelé přátelství. Jistě to nebude hned, ale přeci. Máme se od nich co učit a sami můžeme dost nabídnout.
To nepsala umělá inteligence ale novinář z FORUM24.
rk
Jasný. S Čínou si tak strašné rozumí, že už za Sojuzu spolu válčili.
Asi by to bylo na delší povídání, ale pro vás stačí tohle.
Než se začnete hroutit z nebinárních toalet, uvažte že mnohá pracoviště je mají také. Jen tomu nikdo neříká takhle hloupě. Prostě jen společný záchod. Dle mého by to mohlo fungovat. Školní WC jsou mnohdy i místem srocování různých nepravostí, jelikož tam obvykle "vládne" jedná skupina. Takto by se to mohlo naředit různorodostí a tím problém přirozeně řešit. Bude jen a čistě na nápadu vedení školy a na šikovnosti architekta, jak chytré to bude. Určitě bych ale uvítal pro chlapce nějaké oddělené pisoáry, to by "urychlilo provoz".
Prostor, který by to mohlo ušetřit bych pak využil např. pro (rozhodně oddělené) sprchy, které na mnohých školách chybí. Nepřijde mi moc hygienické, když se zpocený puberťák po hodině tělocviku musí ve svém potu ještě několik hodin brodit ve škole.
Kam jsme to došli ?? Tak už i prezident ovlivňuje diskuse v Parlamentu. Zeptal bych se "co je mu potom".
Lubomíre, víte že to je přesně jedna z věcí, co by měl prezident dělat? A tím napomáhat společenské konsolidaci poměrů a politického ovzduší? Pokud to bylo složité, třeba pro vás najdeme obrázky. :-)
Sorry jako ale na studium se jim skládáme všichni. Holt se musí uskromnit, najít si brigádu a tak. My to jinak neměli...
S nabitým rozvrhem mám čas maximálně jednou - dvakrát týdně si někde zamakat pro pár drobných navíc. Ano, přiznávám. Jsem sobec, který touží po imperialistických a zápaďáckých vymoženostech, jako volný čas, sociální život a když se poštěstí, tak i trochu té zeleniny a ovoce beze slev je moc fajn. Moje mladá a sobecká duše není plně poligicky vyspělá a připravená se obětovat pro naši pokrokovou společnost.
ALE (to se poserete), Já taky platím daně. A moji rodiče, kteří mě tam živí a pomáhají mi..ty kráso! Oni taky platí daně! Jako zkoušel jsem párkrát v obchodě říct "nechte to, pan Petr Novák z diskusní sekce mi to zacvaká",ale nějak to nevyšlo. Achjo. Stále to zkouším a slibuju, že kdykoliv si koupím něco, co není zrovna ve slevě, či výprodeji, budu se domáhat, aby mi to zaplatili "všichni a pan Petr". Já z vás ty peníze zvlášť dostanu, vy šibale jeden. No, zatím si to platím sám a moji ubozí rodiče mi toho pokrývají většinu. Jsme holt hloupí a taky sypeme do systému, který ale má sypat na nás. Každopádně slibuju vám, že až (za co nejdelší dobu - abyste mi ještě chvíli cáloval) dostuduji, budu naší mládež o tomto Vašem výroku učit.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Proč musí učitel u tabule pořád blábolit o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online zdroje z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci často tak málo naučí a i to málo rychle zapomenou. Pokud má žák k dispozici psaný obsah výkladu, tak má větší šanci na osvojení látky než při pouhém pasivním poslechu téhož obsahu. Důkazem je, že básně se učíme z knih ne poslechem. Uvádím školství jako příklad systému, kde je vykazováno za mnoho peněz málo výsledků. Podobná nekvalita a neefektivita je podle mě ale téměř v celém státním sektoru. Racionalizací procesů by šlo ušetřit až půl bilionu ročně. Tyto peníze by se pak nalily do ekonomiky, a tak by jí pomohly.
15 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zdeňku, to je jako říci, že od té doby, co otevřeli první veřejnou knihovnu, je škola zbytečná. Však si to můžeme všichni přečíst. Proč se memorovat, když to momentálně nepotřebuji? No, pravda je, že v životě Vám málokdo a máloco dovede přesně sestavit penzum informací, které Vám bude k užitku. A navíc, škola je o sociálním fungování, interakci, disciplíně.
S frontální výukou máte víceméně pravdu. Je méně efektivní než prožitek, ale zároveň musí existovat. Aby člověk mohl bádat, zkoumat, dělat pokusy, musí mít teoretický základ. Ale souhlasím s tím, že frontální výklad nepatří na základní školu v takové míře, v jaké je tam nyní.
Vidíte mesiáše v ICT. Smiřte se s tím, že polovina populace by byla ztracená. To, co navrhujete za použití ICT, navrhovali školští reformátoři ve 30. letech 20. století v ČSR (bez ICT pochopitelně). Že žák bude studovat, vybírat informace, spravovat své vzdělání, samostatně si bude volit osvojování témat. To by Vám fungovalo s těmi nejlepšími, psychicky i prostudijně nejvybavenějšími jedinci. (Za využití hromady a hromady peněz.)
Průměrný student ale nemůže roli žáka i učitele vynechat ze svého života. Formální autorita učitele, přirozená autorita charakteru některých učitelů, to vše musí zůstat zachováno pro dobro společenského fungování.