Toto nařízení se ovšem netýká práce se štítících pobíračů sociálních dávek a simulujících invalidních důchodců. Ti jsou od placení daní zákonem odproštěni. Týká se to pouze pracujích a jejich zaměstnavatelů. Nevadí že pracují 12-16 hodin denně včetně víkendů. Opozdí se zaplacením jediné daně o den z těch několika desítek různých daní co musí platit, a šupem na frontu.
Není, z jednoho litru nafty v agregátu vyrobíte tak cca 3 kWh elektřiny, takže si spočtěte náklady na palivo, na pořízení a provozování toho agregátu a je to v nejlepším případě šul nul.
Vězte že OTE, které dělá evidenci vyrobené energie a má k dispozici i hodinové průběhy výroby a počítače to porovnávají s obvyklou výrobou za aktuálního slunečního svitu. Takže pokud solárník vykáže výraznou odchylku, může čekat kontrolu.
Vím o případu kdy solárník udělal elektrárnu na pultové střeše která přiléhala z jihu k vysoké budově s bílou fasádou. Slunce se odráželo na panely od budovy a on vykazoval výrobu vyšší, než odpovídala standardním výrobám v oblasti, po nějaké době mu kontrola přišla. Byť bez postihu, neboť se navýšení produkce vysvětlilo.
Zalezi u jakeho diesel agregatu. U typu Weichai je vytezek 4,5-5,0 kWh na litr nafty.
Tak ale otázka vůbec nezní. Představte si, že přijde stát a řekne vám, že sice máte státní dluhopisy úročené o inflaci, ale výnos je aktuálně nemorální, protože banky nabízí třetinový úrok. Tak vám ten úrokový výnos zdaní nebo rovnou seberou. To byste si asi klepal na čelo a říkal, jaké je to zvěrstvo. Když se to má ale stát jiným investorům, tleskáte tomu. Jenom tím ale otvíráte dveře jakémukoliv svévolnému zdanění a podporujete dlouhodobé ekonomické zaostávání a nízké mzdy. Protože investice plynou vždy tam, kde je prostředí stabilní, i když jsou v daném místě vyšší náklady. ČR má velmi omezené nerostné zdroje a může konkurovat jenom znalostmi a stabilním investičním a právním prostředím.
Toto nejsou investice, nybrz znehodnocovani financnich zdroju.
Ano, Čína chrlí ve velkém a levněji. A jak tam v minulosti všichni přesouvali výrobu úplně všeho v touze po zisku. A teď to máme zpátky. Ale dovolím si nesouhlasit s tvrzením, že elektromobily jsou budoucnoust a spalovací motory minulost. Vy jste jasnovidec? Ne všude se elektrický motor hodí. Přemýšlejte. Bude potřeba kompromis, obojí musí existovat, pro spalovací se musí najít jiná paliva, chce to čas. Představte si třeba krizi - povodeň, oheň... jak to hasiči řeší elektromobilem s cisternou. Asi ne, že ...
V touze po zisku? haha. V touze po přežití pane, v Evropě ty firmy neměly šanci...
Problém není v elektromobilech, ale v tom že je Čína chrlí výrazně levněji. To zabíjí investice i vyhlídky na budoucí prodeje evropských automobilek. A cla nic neřeší. Čína je zavede na oplátku také a evropské automobilky už neprodají v Číně ani spalováky. A pak postaví Číňané v Evropě pobočky (montovny) svých automobilek a cla tím obejdou.
Jediná šance jak můžou evropské automobilky uspět, je být konkurenceschopní. Elektromobily jsou budoucnost, spalováky minulost. To už nikdo nezastaví.
elektromobil je rovněž minulost, to dnes můžeme říci už s jistotou
S tou infrastrukturou moc nesouhlasím. Nabíječky má polovina národa doma, zbytek může v práci nebo na veřejných nabíječkách. Jediný, co zatím platí, že jsou EV drahé a to i jako ojetiny. Jenže dřív nebo pozdějc přijdou levnější ojetiny a levnější modely, co jsou levnejší než spalovák. Jen blbec bude jezdit za trojnásobek, lidi si to řeknou.
ano, a nabíjet mohou také šlapáním na rotopedu, a ještě si u toho zlepší fyzickou kondici
5
Sledujících
0
Sleduje
5
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Čína ví, že jde do tuhého. Připravuje se na otevřené nepřátelství s USA .... nesmysl