Vážený pane premiére,
Možná by jste občanům měl odpustit jejich skepsi, když slyší takovéto a podobné sliby.
Byli totiž mnohokrát oklamáni a zklamáni, kdy nejen Vaše vláda, ale i mnohé jiné slibovaly jedno a dělali druhé.
Ano, Česká Republika se potřebuje zbavit subdodavatelského statusu, jenže to v situaci, kdy většina firem má zahraničního vlastníka půjde těžko.
Jako předseda ODS musíte dobře vědět, že ti investoři k nám nejdou proto aby nám pomohli s rozvojem, ale aby si odvezli co největší zisk s co nejmenším zdaněním, zatímco naším cílem by mělo být aby co nejvíce peněz zůstalo u nás, ať už ve formě mezd a platů, nebo investic.
Jenže v situaci, kdy na mnoha trzích vládne několik málo subjektů, které se tržně jen tváří, ale ve skutečnosti se tak nechovají to půjde jen těžko.
A na boj s nadnárodními korporacemi, jejichž cílem je dobývání renty a maximalizace zisku, to chce politickou odvahu, kterou, zcela upřímně, nikdo v poslanecké sněmovně nemá, nebo mít nechce.
Dnes ráno jsem tu trasu jel. A přesně jak tu několik lidí psalo, tohle na tom úseku není vyjímečná situace, ale něco co se opakuje každý rok.
A abych to dokreslil:
Úsek od Březové u Sokolova až po sjezd na Kynšperk byl jeden led. Jelo se maximálně 50 km/h. Přesně na sjezdu a nájezdu u Kynšperka jako když vyměníte silnici, vozovka mokrá ošetřená. Celkem asi 5 nehod, 2x kamion, několik osobních aut.
O tenhle úsek se údajně stará firma AVE, zatímco ten Chebský má na starosti někdo jiný.
A jak jsem již napsal, nejde o jednorázový problém, ale o opakující se situaci.
Mnoho řidičů si stále myslí, že když mají zimní gumy a ABS/ESP a podobné asistenty, tak led neklouže. Jenže fyzikální zákony platí i v zimě, kdy se k sobě vozidla navíc tulí a nedodržují rozestupy.😁😁😁😯🫣
Je trochu zvláštní, že jedete po dálnici směrem od Sokolova na Kynšperk, dálnice není ošetřená a klouže, projedete sjezd na Kynšperk a dálnice je mokrá a ošetřená. Navíc, když se tato situace opakuje skoro při každém sněžení. Neřekl bych že problém bude v řidičích nebo v počasí.
Souhlasím. Řešením je výrazné omlazení vozového parku. Jenže na to je zapotřebí dostupných nových vozidel. Ne každý je totiž ředitel,manager,nebo vysoký státní úředník. Pokud se máme dopravovat za prací, potřebuje většina lidí spolehlivé vozidlo za rozumnou cenu. Bohužel ale trend je naprosto opačný,neboť zákonodárci se předhánějí v tom,co všechno automobil musí mít a umět a výrobci nám to za pěkně mastné peníze ochotně nadělí. Jenže potom mají vozidla,která by dostupná být mohla cenovku,se kterou jsou neprodejná a dochází i rušení celých segmentů zejména u malých vozů. Zákazníci,kteří si dŕíve kupovali podle svých možností auta menší,ale nová,tak raději sáhnou po ojetině,která sice může představovat určitá rizika stran technického stavu a další údržby,ale zcela vyhovuje jejich možnostem na pořízení....
Před deseti lety se dalo nové auto pořídit i za 200 000. Ne nebyl to Mercedes, nemělo to fůru asistentů a klimatizaci. Ale to přece není něco, co čekáme od auta, které nás dopraví 25 - 30 km do práce a zpátky. Dnes nejlevnější modely vozů vychazejí o 150 000 dráž. A to prosím ve státě, kde je 600 000 lidí v exekuci a 40% domácností finančně rozhodí rozbitá pračka nebo lednička. Od těchhle lidí prostě nemůžu čekat, že si koupí nové auto "za půl míče".
A jsme zas u toho, že český občan je leckomu dobrý jako zdroj peněz, mnohé si nechá líbit. Klidně bude platit nejdražší tarify v evropě a nakupovat drogérii za dvojnásobnou cenu než v Německu. A vlády se dívají a nic nedělají.
Holota byla a je za každé vlády, Velasi 🙂 Když nemá někdo na normální auto, žije prostě ten život takovej jakej si ho udělal. Jako každej jinej, prostě jak si kdo ustlal, tak leží 🙂
Ta myšlenka, že všichni mají stejné šance a příležitosti neodpovídá realitě. Tak to totiž ve skutečnosti není a nikdy nebylo.
Stát, který chce po občanech aby byli mobilní a dostupnou pracovní sílou jim pomocí zákazů a příkazů sebere dopravní prostředky kterými se dopravuje do práce. Ve jménu ekologie a jiných ideologií. Proč by totiž řešil příčinu problému, a tudíž to, proč ti lidé jezdí v tak starých autech, když může jen řešit následky a vymýšlet restrikce.
Tady Jirka z clanku je proste lempl, ktery nema snahu vyresit svoje dluhy. Financni negramota, ktery si bere pujcku na mobil. Jeho ziti spociva v tom, ze se snazi vyhnout placeni svych dluhu.
Vic lidi, jako je Jirka !
Je poměrně vtipné, že reklamy na alkohol a cigarety jsou v tv zakázané, ale brát si půjčku na dovolenou a další zbytečné věci tam je denně.
Ještě vtipnější je, že se pak spousta lidí diví, že si lidé ty půjčky berou.
No od toho tam ty reklamy jsou.
Ono to bylo bráno obrazně. Píše že má dluh u dopravního podniku a pak půjčku na telefon. Ale nenapsal kolik dluží. Dle toho jak to popisuje, že se mu nevyplatí pracovat na plný úvazek, bere všelijaké soc. dávky je tento člověk pro mne "parazit", který "vydělává" na tomto systému. Znám člověka, který už dvakrát vyhlásil osobní bankrot a vesele si užívá života, jezdí na dovolené atd....
Dluh u dopravního podniku může taky znamenat že se z 200 Kč pokuty stalo 25 000.
Pokud mu někdo v době kdy už byl v exekuci, prodal telefon, pak je to jeho hloupost.
Já v exekuci byl. Z 25 000 se stalo 125 000 a 10 let jsem vyloženě živořil. Ano, mohl jsem si za to sám. Ale nikdy jsem nikde na dovolené nebyl, ani předtím, ani v době exekuce, telefon a podobné věci jsem si nekoupil protože na to prostě už peníze nebyly.
K tomu věčně strach kdy přijde pohůnek osobně a zabaví i to málo co má člověk doma. A k tomu celému stačí jen dvě věci: Vzit si půjčku a přijít o práci.
Navíc pokud jste v exekuci, spousta firem vás ani nezaměnitená, protože buď nemáte účet, nebo se účetní nechce počítat se srážkami.
Shrnuto podtrženo, za takovouto chybu můžete klidně platit celý život a stačí jedno rozhodnutí, jedna rozbitá věc doma, bez které se neobejdete.
40% českých domácností dokáže do dluhové spirály poslat náhlý výdaj ve výši 10 000.
To je skutečná vizitka českých vlád. Nejen té poslední, ale i všech před ní.
Za ty peníze, které si půjčil od lichváře na dovolenou?
Máte důkazy že to bylo na dovolenou? Nikde v článku se to nepíše.
Jak snadné je odsoudit někoho, koho neznáte, nikdy jste ho neviděl a nic o něm nevíte. Co kdyby takhle někdo soudil Vás? Co kdyby o Vás někdo prohlásil, že komentujete téma o kterém nevíte vůbec nic, žádnou osobu v exekucí neznáte ani to jak reálně fungují nevíte. Jste vlastně takový brouk pytlík, viděl jste to v "kině".
„Je to jenom buzerace. Zakážou vám posílat si ke kamarádovi dávku, co tím získají?“ zlobí se Jiří...
:::::::::::::::::::::::::::::::
Tak já ti řeknu ty netáhlo,co tím získají,Získají tím zpět peníze,které sis někde půjčil již předem s vědomím,že je nikdy nezaplatíš,když se budeš oficiálně vyhýbat práci.!!!!! Když nemáš na splácení,tak si nepůjčůj!!!!
Pokud máte důkazy že je nechtěl splácet, pak jako vzorný občan podejte trestní oznámení pro trestný čin podvodu.
Pokud ne, jen píšete nesmysly.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Mnoho řidičů nedodržuje rychlost, myslí si, že když má velké silné auto, že se mu nemůže nic stát. Někteří a to většinou od 25 -40 jezdí jako ho..da a kamioňáci to samé!!!!
1 odpověď
23
Sledujících
0
Sleduje
23
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To je sice také pravda, ale jak jsem napsal, pokud je problém přesně od nájezdu po sjezd, pak to není jen počasím, autem nebo řidiči, ale zejména kvalitou údržby.