Srovnávát zbraně určené primárně ke střílení/zabití s vozidly, primárně určeny k přepravě osob, to je slušná demence a hlavně demagogie. Zabít se dá čímkoliv mimochodem.
Víte pane Perku, já mám auto k přepravě osob, zbraň má můj muž k sebeobraně/obraně rodiny. Nezabíjí zbraně, zabíjí lidé mající zbraně.
a co mu asi tak prokazi tvl. Kdyz on pujde a vystrili skolu tak tu presne lidi jako vy budou kvicet, jak mohl mit tolik zbrani a naboju atd...si myslite ze si ty lidi pisou plany do denicku?? Proste normalne by melo byt zakazane aby lidi meli hromadu zbrani. Tecka
Souhlasím. Olga Hepnarová svým vozem usmrtila cíleně a plánovaně 8 lidí. mělo by být zakázáno mít vozidla, kdo jich má více, zákonitě může usmrtit více lidí, a vlastnictví nedej bože velkých vozů - vlastníci takových vozů jsou nebezpeční.
Je prima, když práci matikáře hodnotí člověk, který matematiku nemá v aprobaci. Pan Čapek by se měl věnovat kvalitě výuky předmětu rodinná výchova, který má vystudovaný. Tam jistě kritiku nezažíval - protože to je předmět, který je každému rodiči úplně ukradený, výstupy z něho bývají zvládnutelné s prstem v nose pro každé dítě (což reálně matematika na druhém stupni prostě ne) a jiné známky než jednotky z něj nejsou, nedělají se něj zkoušky na střední školy a v případě neúspěchu v rodinné výchově (který reálně není možný) - na pana učitele Čapka žádný z rodičů nevystartuje, že se právě jeho dítě nedostalo na střední. Zde na základě dopisu pan Čapek (aniž byl na hospitaci v hodině) již ví, že se jedná o špatného učitele. Hm. Já jsem máma tří školáků, s takovým dopisem učitele rodičům problém nemám, poděkovala bych, že mi dal vědět, že děti něco psát budou. Řekla bych si, že je prima, že to můžeme ještě projít a připomenout si drobnosti, které je potřeba dopilovat. Já spíše vidím snahu učitele, aby výsledky dětí byly co nejlepší. No on se ale příště dle toho zařídí. Žádný dopis již psát nebude, dětem to nahlásí ústně a rodič pro příště utře úplně, protože kdo by byl znovu za vola, že? Nakonec, ono ho to mladého pana učitele asi brzy přestane bavit, vzhledem k tomu, že např. v blízkém Lidlu bude mít po dvou letech plat stejný či vyšší.... a v porovnání se situací na dnešních druhých stupních základních škol, to bude klid a pohoda. 🙂
Tohle není bohužel ojedinělé. Lidi ze školství selhávají v základních procesech jako hlášení úrazu, informováni rodičů o změně zdravotního stavu dítěte, atd.
Takový ten přístup: umej si hubu a bude to dobré.
Spíše je to naopak, tohle spíš řeknete vlastnímu dítěti. Na základkách se zapisuje každý šrám, každá boule, každý upadnutí, učitelé tělocviku by vám mohli vyprávět. Rodič se prokazatelně informuje, kolikrát dvojmo - telefonicky i písemně, právě proto, že to není vaše dítě a nevíte vše kolem. Nesmíme dát holčině s menses ani ibalgin (což je naprosto v pořádku, protože prostě nejsme lékaři a neznáme možné lékové alergie...). Troufám si říct, že většina základek je až připo... , a i to je dobře. Tahle tragédie je fakt ojedinělá. Otázka je, zda to nebylo třeba po skončení vyučování, kdy děti odcházejí domů a těchto si na toaletách nikdo nevšiml?
Tohle je zvláštní - jsem učitelka, nikde, kde jsem učila, by toto neprošlo - aby dítě bylo hodinu na toaletě. Pokud se ve vaší hodině udělá někomu zle - nestačí, že zmizí a je na toaletě - prostě po chvíli jdete kontrolovat, co dítěti je, kde je, co se děje, pokud přijdete do (třeba následující) hodiny a dítě chybí, tak zapíšete absenci - pokud dítě ve škole bylo a nyní není - znovu začnete zjišťovat, kde je, pokud žáci hlásí, že na toaletě a do pár minut po zvonění nedorazí - jdete zase řešit, kde je... takže se mi hláška paní ředitelky, že spolužačky něco nenahlásily, nezdá v pořádku. Ne- nemůžete kontrolovat, co děti snědí atp, ale jsou to děti a mají kolikrát fakt jalový nápady - proto taky nejsou nezletilí plně svéprávní a mají dospělé, kteří je mají chránit. Jediné, co mě napadá, že by se nemuselo na to přijít je, kdyby to bylo po vyučování -třeba poslední část hodiny, kdy poté odcházejí na oběd a domů, byť i zde měl příslušný vyučující zjišťovat, zda je dítě v pořádku.
Asi máte pravdu. Ovšem není to tak všude. Uznejte ale, že když máte ve třídě do 20-ti děti a k tomu asistenta je už vážně párovy učitel a dělení třídy trochu moc. U nás škola 16 tříd, v každé do 20 deti a v každé asistent. To už si říkáte, jestli opravdu tohle je potřeba.
Dobrý den, paní Nováková. Mohla bych se zeptat (úplně bez ironie, zcela věcně, nemyslím to nijak ve zlém), kde je to u vás? Alespoň zhruba oblast, zajímá mě to, opravdu, pohybuju se ve školství dlouho, přátelé jsou učitelé - stěhovala jsem se z Prahy do záp. Čech, takže to ani není o jednom místě, že bych v jedné škole byla třicet let, a všude mi hlásí známí i rodina obrovské počty žáků na třídu, fakt, že hodně tříd/škol už jede na výjimky z hygienických norem (totiž počty žáků na jednu toaletu popř. se řeší krychlové metry na třídu a žáka, jestli si vzpomínám dobře). Situace se 20 žáky ve třídě to bylo ještě dlouho hodně před příchodem ukrajinských žáků a zároveň nástupu početných populač. ročníků. V současnosti mají rodiče kolikrát problém zapsat dítě - sourozence - do stejné školy, kolikrát je to opravdu masakr a hodně lidí, kteří mají děti odrostlé, si to vůbec neuvědomuje. Není to o nepohodě učitelů nebo trošku větším počtu dětí. Je to o absenci koncepce, o nekompetenci a neznalosti reality - teď mám na mysli, kdy lidé od ministerského stolu přicházejí s návrhy nedodělanými, nepromyšlenými, nehotovými a často úplně mimo mísu.
Kromě toho, že jsem učitelka, tak mám také tři školou povinné děti - moc by mě zajímalo, z jakých dat pan ministr vycházel k výpočtu 19 dětí v průměrné třídě; chápu co je průměr, ale nechápu, kde tahle data vzal... nyní s ukrajinskými žáky jsou počty běžně ke 30 a leckde i více. A než někdo začne říkat, že moje generace husákových dětí měla dětí měla běžně 33 ve třídě, tak si by si měl pan ministr uvědomit, že to byla škola bez inkludovaných dětí a ve třídách nebyly děti s OMJ (odlišným mateřským jazykem), Tachov nebo Mariánské Lázně jistě mohou sdílet, jak efektivně se to učí ve třídách druhého stupně se třeba 5 i více žáky cizinci; jen díky možnosti rozdělit takhle nesourodé třídy zde je ještě možnost vést jakous takous výuku třeba matematiky či Českého jazyka, cizí jazyky se dělí běžně. Jasně, že pro potřeby získání průměru ale reálně netřeba zahrnovat specifické učňovské obory atp - např třídu šesti kominíků (protože upřímně - horkotěžko jich může být na střeše 30, to asi každý pochopí), ale chtěla bych vidět data, která ukazují za letošní rok průměrný počet žáků na třídu běžné základní školy - státní, a to jistě nebude 19. Mluvila jsem s kamarády z Prahy, sídlištní školy praskají ve švech a jedou na hygienické výjimky, moje sestra, která má děti ve škole za Prahou, uvádí počet 34 žáků na druhou třídu a 33 na třídu čtvrtou, to si člověk vysloveně představuje ten individuální přístup k žákům se specif. poruchami učení, cizincům i těm mega nadaným.. České školství bohužel čelí dlouhodobě naprosto nekompetentnímu vedení tam na Olympu...
Na akademickou půdu a do veřejných budov zbraně nepatří. Podle zákona se musí odevzdat na vrátnici. Policisti ve službě tuším mají výjimku.
Zbraň nemůžete nosit na veřejnosti viditelné ani s ní na veřejnosti manipulovat. Ad odložení zbraně na vrátnici, to je holy nesmysl. Necháte střelnou zbraň cizímu člověku, který třeba ani nemá oprávnění.. no to je na okamžité odebrani ZO
Jen si sem odložím - žena odsouzena na 4 roky za týrání dítěte od jeho 4 do jeho 7 let...viz článek ze včera...Odkaz ; a pak člověk, který má řeči na internetu, ale upřímně - ty má i spousta dalších - viz pán z Řeporyjí a není sám), ale tento reálně jde na 5,5 roku sedět, nikomu život nezničil, nikoho netýral, nikoho nezabil, nic neukradl, neřídil v opilosti..
Vážení, měli bychom si tedy na plná ústa říci, co vlastně stát dává najevo. Státní školy zdarma - budou, nakonec i rozvojové země je mají - ve třídě sice bývá i 40-50 žáků, ale což, výuka probíhá. O kvalitě tedy nemůže být řeč, budou tam děti všechny - inkludované, děti s OMJ (odlišný mateřský jazyk), děti s různými SVP (spec. vzděl. potřeby) děti sociálně znevýhodněné, děti nad i pod průměrně inteligentní... a učitel bude buď na jednu hodinu dělat 10 různých příprav (včetně jedné v cizím jazyce a hledat si vše na překladači do ukrajinštiny...) a nebo - a B) je správně - se na to vykašle... A vítězem se stávají školy soukromé. Konečně budeme jako na západě, nakonec tam to tak funguje již léta. Kdo bude chtít pro své dítě vzdělání, státní školy jeho volbou nebudou.
Jeste neco ty krecove zily a bolava zada ma snad kazdy clovek ktery v zivote manualne pracoval a pravidelne prohlidky Vam zada nezachrani.
Paní Zuzano - bylo to myšlené ironicky. Úplně vše má dvě strany mince, právě tak to bylo myšlené. Zvýhodňovat covid očkované před covid neočkovanými je dle mého špatně. A to jsem já očkovaná. přeji pěkný den.
To máte úplnou pravdu paní Aleno, a nejen jim. Šla bych cestou největšího šetření - Máš nadváhu? za to přeci může každý z nás - nehradit potíže spojené s tím, proč také, ať si to tlouštík zacáluje. Kouříš? No ty do nemocnice ani nelez, kuřák nechť se léčí samodomo! Piješ alkohol?- nebudeme játra, ledviny, oběhový systém řešit. Necvičíš? Nehýbeš se dostatečně? - proč bychom rehabilitovali a masážovali, řešili srdeční nedostatečnosti, ucpané tepny, křečové žíly, bolavá záda- když na své zdraví prdíš! Nebyl jsi na prevenci? tak také do ordinace už vůbec ani nelez, vždyť na většinu nemocí se dá přijít včas a při včasném záchytu pojišťovna ušetří nemalé peníze. Haluxy? - žádné operace, vždyť je to špatnou obuví... No a v neposlední řadě - chytil jsi meningokoka, příušnice, zarděnky, klíšťová encefalitida? komplikace spojené s chřipkou? lečte se prosím sami - na to vše jsou očkovací látky.... takhle by se dalo pokračovat opravdu dlouho. Otázkou je - zvažme - vážně chceme přesně takové zdravotnictví? Já tedy ne.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ředitel rozhoduje pouze o přijetí (a to může odmítnout pouze v oprávněných případech - jako je velké množství dětí ve třídě). Jakmile na ZŠ dítě je, jakkoliv je problematické, vyloučit ze vzdělání (byť na omezenou dobu) není možné - soud je pouze za předem stanovených podmínek může umístit do diagnosťáku. Sám ředitel, vedení, rodiče, zřizovatelé - nezmůžou vůbec nic.