Přední ramena na Aurisu a i Corolle jsou tak blbě, že šroub jednoho silentbloku má schovanou matici v navařené kleci uvnitř nápravnice. Když šroub přirezne k futru silentbloku, povolujete ho marně, protože se vytáčí matice uvnitř té klece až se s celou klecí uvnitř nápravnice utrhne. A pak je to radost. Proto všichni, kdo máte takto řešená přední ramena u Toyoty, nechte občas šroub vytočit a namazat.
No a teď bude stačit, aby si obyvatelé těch kostek, co stojí podél ulice Formanská (vpravo za pumpou Benzina směr Praha) založili občanské sdružení jako na Spořilově a začali řádně tlačit na magistrát. A za pár let tam máme padesátku, protože jim přeci vadí hluk. To, že tam ta silnice byla dřív, než ty baráky už nikoho zajímat nebude....
Píšete o bezpečnosti, že je pro vás důležitá. Ale zrovna Dacia v testech Euro NCAP neexceluje. A to se dívám jen na bezpečnost při havárii, protože celkový počet hvězdiček sráží nepřítomnost různých asistentů. Takže podle mého je zachovalá, udržovaná a nehavarovaná prémiovka vždy v bezpečnosti lepší. Samozřejmě v servisních nákladech bude úplně jinde než Dacia. Ale neříkám, že Dacii nikdy 😉
Co je to za blud, že 1,2TCE je od Nissanu? Naopak u Nissanu byli všichni nešťastní, že jim Renault ten střep nacpal. Jako majitel již druhého motoru v jednm autě ale mohu říct, že je nutné u něj měnit olej po 10 tis., tankovat pouze 98-100 oktanový benzín a nepodtáčet motor. Pak funguje a netrpí na LSPI, což ostatně zabilo ten můj první motor.
Praskla mi levá zadní při 130 na D1 a to díky spořivé šéfové, která nás nutila kupovat ojeté pneu z DE. Nissan Primera P11, žádný problém. Ale výměna, když vám za zadkem jezdí kamiony tedy nic moc. Dneska už bych dojel klidně po disku až na parkoviště i kdybych ho měl zničit.. Je to ale cca 17 let zpátky..
Tahle vymoženost dorazila i k nám do Říčan. Bez řádného schválení zastupitelstvem a naoko řeší parkování. Skutečně ale neřeší nic, jen příjem do obecní pokladny, ať již přímý (parkovné), tak nepřímý (pokuty). Starosta tento nesmysl zavedl na základě průzkumu mezi tuším 607 obyvateli, naproti tomu přes 3000 jich nedávno bylo pro uspořádání referenda. To ale na 100% nebude, protože jinak by si pan starosta těžko obhájil náklady do zón již vložené. No tak se uvidíme u voleb... Říčany - prý nejlepší místo k bydlení...
Problém renovace disků opracovaných CNC je v tom, že se vám to vyplatí pouze v případě extrémně drahých značek. Renovace disku z obyčejného auta je nesmysl. 16" disk Nissan, renovace CNC u jednoho z uvedených renovátorů cca 4.000,- za disk. Pouze poškození od obrubníků. Vyřešeno nákupem nových disků 17" od Alcaru. Vyšly levněji a ještě vypadají lépe 🙂
Co se týká extrémního dovařování a rovnání tak mám také názor, že struktura disku už nikdy nemůže být taková a trochu bych se bál.
Cituji: A Toyota? Čtyřválec 1.2 Turbo v Aurisu je dynamicky atraktivnější motor než šestnáctistovka bez turba. A spolehlivá je stejně.
A tohle máte prosím odkud? Já mám "tajné" info přímo z autorizovaného servisu a spolehlivost je tedy o mnoho horší, došlo i na výměny motorů v záruce, stejně jako u zázraku Renaultu/Nissanu 1,2TCe/DIG-T
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Připomenu: Stockholm 1969 - ...jaké bylo zklamání pro naduté Rusy, když hned v prvním utkání dostali dva kusy... 🙂
1 odpověď