Jsem prodavačka v jednom velkém pražském hypermarketu a toto je opravdu problém. Nechtěné zboží je zastrkané na těch nejneuvěřitelnějších místech, maso klidně mezi žvýkačkami, spousta věcí zamaskovaná, snad abychom měli ještě více práce... Chlazené výrobky odložené mimo chlaďák se pak musí odepsat, často je to dost vysoká částka. Pečivo se odepisuje vždy.
Doporučuji tuto pozici vyzkoušet, neboť existuje. Ono by Vás to pravděpodobně rychle přešlo. Pokud ovšem nemáte hroší kůži a nejste obdařena nekonečnou dávkou trpělivosti. Mimochodem, mnozí starší, staří i velmi staří lidé ovládají samoobslužné pokladny bravurně, případně se to chtějí naučit a jsou velmi pozornými a bystrými žáky.
Pracuji jako obsluha samoobslužných pokladen a toto se bohužel stává. Řešení je jednoduché. Počkat, až Vám pokladna ohlásí, že je nákup zaplacen a můžete si ho odebrat. Samozřejmě, že se obsluze nechce Vaš nákup platit že svého. Také už jsem platila a několikrát honila zákazníka po obchoďáku, aby svůj nákup řádně zaplatil. Většinou na mě byli ještě nepříjemní. Nicméně i mně se jako zákaznici podařilo jednou málem odejít bez zaplacení. Obsluha mě odchytla a chovala se velmi slušně. Já se omluvila a svůj omyl napravila, ale bylo to opravdu velmi nepříjemné. Každopádně jsem z toho svého pocitu neobviňovala nebohou prodavačku, ale sebe.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Jsem prodavačka a k zákazníkům se (doufám) chovám slušně, i k těm nepříjemným. Pozdravit, neřkuli odpovědět na pozdrav, je základ z obou stran pultu. Taky mám spoustu nemilých zážitků s (nejen) prodavači, když jsem v roli zákazníka. Kromě toho hesla "náš zákazník, náš pán" (nikdo není mým pánem!!!) s autorkou souhlasím.