Aktuálně jsme na Krétě, zaplatili jsme si nadstandardní prostorný pokoj a ubytovali nás v kamrliku 5 x 5 m. Naštěstí hned druhý den delegát vše vyřešil. Bohužel praxe hotelů je taková, že prodají větší kapacitu, než jakou disponují a spekulují, že se klient nechá odbyt. To se nám stalo i loni v říjnu na Rhodosu.
Bylo by zajímavé znát pohled ostatních spolucestujících. Hromadná přeprava je především o vzájemné ohleduplnosti účastníků. Při čtyřhodinovém nočním letu charterem těsně za námi seděly tři velmi rozverné a hlasité české dámy ve středním věku, palubní personál nijak nereagoval a když cestující za nimi požádal letušku, aby sjednala klid, ta je vlažně napomenula a "stěžovatel" se dočkal od těchto dam uštěpačných poznámek a ve své hlasité zábavě pokračovaly celý let.
Fakt teda nevím... V červnu jsme najeli 5600 km Rakousko, Itálie. Sicílie a zpět a kromě zácpy u Říma v odpolední dopravní špičce jsme nepotkali jedinou bouračku nebo zácpu. A to Italové používají blinkry velmi sporadicky, dodržování rychlosti je nezajímá, nějaká přednost zprava je jen pro turisty 😄 😄 😄
Máme zaplacený zájezd do Lardosu, který je v centru požáru na začátek října u CK Brenna. Vzhledem k tomu, že v říjnu sice bude po požáru, ale Rhodos bude jedno velké spáleniště s vysokou prašností, chceme v zákonné lhůtě více než 60 dnů před počátkem zájezd stornovat s 10% stornopoplatkem. CK však trvá na zaplacení vynaložených nákladů ve výši cca 10.000,- Kč/osoba. Jak v tomto případě postupovat?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To už je skoro epidemie, měli by vyvinoiut zase nějakou vakcínu 😄