Řecko, Bulharsko, Chorvatsko, Španělsko, Itálie ...
Do Německa na výlety.
Pořád ale přepočítávám ...
Kdybych tam pracovala (nebo kdekoliv jinde) a dostávala výplatu v Eurech, měla bych hodnotu Eura pod kůží a nepřepočítávala bych. Pak je asi taky důležitý poměr výplaty a životních nákladů, i to má pro mně vliv na hodnocení, jestli vydané Euro je pro mně moc nebo ne.
Vážený pane Stránský,
proč se vyjadřujete k něčemu, o čem zjevně nevíte vůbec nic. Váš rádoby intelektuální komentář ve mně místy vyvolává až výbuchy smíchu. Vaše výrazy a slovní spojení jako "křenem zmaštěné", "asymetrické pneumatiky", "tučná souhlasná vlnovka" nebo "gentlemanský šerm" mi přijdou jako úplné (a někdy i technicky nemožné) bláboly. Každé lidské činění je něčím specifické, každý má něco rád a něco nesnáší. Miluju rally se vším, co je s tím spojené. Nemám ráda fotbal - ale neodsuzuju ho, nemám ráda cyklisty na silnici, ale respektuju je. Všechno podle hesla žij a nech žít. Nějaká uhlíková stopa po rally určitě je, ale to i po jiných činnostech - prostě tu jednou žijeme a nějaká stopa po nás prostě zůstat musí. Omezení osobních svobod ? Jsou takové situace, bez omezení bychom totiž nemohli žít s jinými lidmi. A i cyklisti nebo rybáři občas omezují ostatní, kteří zrovna tomuhle koníčku na chuť nepřišli. A že při rally umírají lidé? Umírají zase i při jiných činnostech - cyklisti, horolezci, potapěči. Prostě smrt k životu patří. Fanoušci nerespektující pravidla? A co chodci, podnikatelé, řidiči v běžném provozu - všichni jsou vzorní? Fanoušci, nerespektující pravidla jsou potrestáni stejně, jako ostatní, kteří nerespektují nařízení nebo zákon.
Rally jako taková určitě není u svého konce. Tato úžasná, adrenalinem nabitá disciplína bude pokračovat dál, protože je pořád spousta lidí (a v Čechách obzvlášť), kteří jí fandí a jsou jí schopni obětovat mnohé - ať už jezdci, pořadatelé, bezpečáci, traťáci, časoměřiči i fanoušci. Houpacími koníky auta určitě nenahradíme.
Bylo by zajímavé porovnání,kdyby oba startovali v identických vozech. To samozřejmě nesnižují výkon Pecha,který má pravděpodobně lepší auto.
Tyhle dvě auta jsou nesrovnatelná, každé má své plus a mínus. Porovnat Pecha s Kopeckým v identických vozech by bylo opravdu zajímavé a bylo by fajn, kdyby se to někdy povedlo. Za mně - go Ášín, go.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Chápu , že každého baví něco ,ale tohle je prostě mimo moje chápání. Může mi někdo říci co je tak úžasného vidět jet auto z 5 metru rychle ? Já tomu prostě nerozumím.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Je to adrenalin, je to vášeň. Je to stejný, jako když někoho baví parašutismus, horolezectví apod. - což zase nechápu já. Je to každého věc. Ale už jenom slyšet zvuk toho motoru u trati mi rozpumpuje krev v žilách, a to nádherný brumendo, když nadupaný motor podřadí. A co teprve, když v tom autě sedíte. Jak říkám - je to adrenalin, vášeň a kus bláznovství. A právě pro ten adrenalin to člověka tak baví - ať už zvenku, nebo zevnitř. Jde ale o to nechodit nebezpečí naproti nějakým nerespektováním bezpečnostních pravidel.
1 odpověď