Je mi úplně proč se tak vyžrala a proč s tím nic nedělá. Je to její věc. Ale pokud cestuji a platím si za místo k sezení, je celé sedadlo zaplacené pro mne. Nehodlám se dělit s cizími smrdutými špeky a pokud se do podobné situace dostanu, rozhodně to dám rázně najevo. Pokud má dost peněz na krmivo, aby se vykrmila do rozměrů a váhy hrocha, musí dát peníze za dvě sedadla, ne očekávat, že spolucestující budou s úsměvem tolerovat okrádání o prostor, který si zaplatili.
Nemusíte do Zoo...
Co je moc, je zkrátka moc. To letadlo křivě nepoletí, může přečerpat palivo na druhou stranu, ale co spolucestující vedle, před a za touhle hroudou???
To není bodyshaming, ale popis. Mně je jedno, jak si kdo vylepšuje život, ale pro tuhle infludcerku je tělo prostředek k obživě. Pokud ho potřebuje zvětšovat, musí brát i méně příjemné souvislosti. Možná je jednodušší předělat jedno - nespokojenost s letadly na nespokojenost s tělem. Nebo létat v první třídě.
To musí být sranda, když jde na toaletu ... Piloti a čerpadla se zapotí 😆
Žvaníte o řetězcích ale zkuste se podívat na MNOHEM VYŠŠÍ ceny v našich (družstevních i podnikových) prodejnách či na farmářských trzích...Kdyby se řetězce tak snadno obohacovaly byla by dávno republika plná obchodů OKAMŮRA VŠE ZA BŮRA, jenže není..PROČ ASI?
Copak, visí vám na prodejně kolekce a nikdo je nechce kupovat? Holt jako manažéři nemáte být nenazraní ...
Proto jsme koupily duo Venom/Viper. V případě podpory výsadku i ty Mi 24, co podporovaly jiné mi 24, letěly bez pěchoty. USA na stejný problém šlo jinak. V případě dua Venom/Viper se z hlediska výcviku, logistiky a konstrukce jedná prakticky o jeden vrtulník, kdy speciál Viper kryje při výsadku Venom. Pro Ačr i ostatní letectva je to jediná možná volba na současném trhu. Novináři, jako v tomto článku, rádi zapomínají, že Uh 60 je jiná hmotnostní kategorie a typ odpovídá Mi 171Š, který ačr hodlá provozovat nadále. Ah 64 je zas čistý bitevník a pro výsadek by musel být nakoupen další typ vrtulníku=2xvýcvik, logistika=vyšší cena za provoz.. Nahradit Mi 24 nelze ničím jiným. Ten italský Leonardo ve své době ani neexistoval a USA si následně na tomto typu spálily prsty.
AH-1Z Viper je bez debat skvělý bitevní vrtulník, ale jeho design je zaměřen čistě na bojovou podporu, ne na přepravu. A co se týče UH-1Y Venom, ten sice přepravovat pěchotu může, ale jeho kapacita je omezená – zvládne nanejvýš 8–10 vojáků. Mi-24 přitom dokázal kombinovat bitevní roli a přepravu s kapacitou až 8 plně vybavených vojáků, což z něj dělalo opravdu unikátní stroj. Abychom dnes dosáhli stejné flexibility, potřebujeme nejen Venom a Viper, ale navíc i těžší transportní vrtulníky, což znamená další logistické a finanční nároky.
Není arogantní. Jenom umí stručně a jasně vyjádřit svůj názor. Vy máte asi raději lidi, kteří mlží a blekotají a ani po půl hodině vlastně není jasné, o co jde. Viz blekota Babiš a tlučhuba Okamura.
A ty svetry byla samozřejmě nadsázka, slovy Zemana bonmot. Ale chápu, že pochopit to je pro voliče dnešní opozice nad jejich duševní síly.
Jednoduše vysvětlený Váš myšlenkový proces. Nic proti němu, má to logiku, pouze ta poslední věta je zbytečný útok. Nicméně trochu oponuji. Tahle dáma je tam pouze kvůli moci a dělá ji to dobře ...
Trochu odbočím. Podle uznávaného neurologa Stránského mají lidé s tetováním o 25 % vyšší pravděpodobnost psychických potíží než ti, kteří nejsou potetovaní..... Otázkou je, jestli vztahový kouč který tady radí nemá psychické problémy..
A další studie říká, že lidé, kteří vstávají z postele pravou nohou méně často vstávají levou...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To je frajer ... my budeme mrznout