Tak to že měšťáci mají za úkol plnit obecní pokladny je všeobecně známá věc, stejně jako kamerové radary, které jsou dnes už i v sebemenším řiťákově o třech chalupách. Divím se, že se ještě nenašel právník, který by měl koule na to stát žalovat, a požadovat jejich odstranění, protože se tím stát, potažmo obce dopuštějí porušení evropské směrnice GDPR, ale i našeho zákona na ochranu osobnosti. Nesmysl ohledně předjíždění cyklistů ani nebudu komentovat. Jen by mě zajímalo, jestli také budou pokutovat cyklisty, co jezdí ve tmě v černém bez reflexních prvků, kolo neosvětlené, a bez jediné odrazky. Co nevidím nemohu předjíždět 1,5m. Co se týká vážení kamionů, tak tady souhlasím. Je již léta běžná praxe, že z německa vyjedo 3 kamiony a za hranicí česka se to přeloží na jeden. Navíc většina kamionů už má v sobě váhu a tudíž řidič dobře ví, že je přetížen, tak ať za to piká. Z druhé strany bych to viděl jako požadavek na výrobce, aby se kamion při překročení daně hmotnosti ani nerozjel, a zrovna tak by měli mít alkohol tester, který v případě zaznamenání alkoholových výparů v kabině kamion zastaví. A v poslední řadě apel na dopravní policii, aby postihovali zákaz předjíždění kamionům. Když my tam 200m za touto značkou vletí polák nebo rumun, tak to mi můžou vzteky bouchnout saze. Tím, že stojíte na nájezdu tento přestupek neuvidíte !!!! Zkrátka bych zakázal předjíždění kamionům všude, kde jsou jen 2 pruhy !!!! A míto ? Je jen plnění státní kasy, na kvalitě silnic se to neprojevuje. Tak že buzerovat a kasírovat, to si dejte na auta.
Nezlob se na mě,ale jsi hlupák. Byl si někdy přítomen překládání tří kamionů na jeden? Nenech se vysmát. To nelze ani ze srandy. Jeden má nosnost 30 tun. Zkus si to představit,co jsi napsal za hloupost. O kamionové dopravě nic nevíš, proto tě jako neznalého omluvím.
Jejich tempo je vražedné, jejich protivníci jsou slušní občané platící daně, kteří si dovolí jet 140 km/h ( ten pilot v audi R8 co řadu kamionů předjížděl odstavným pruhem cca dvoustovkou je v pohodě). Jejich úkolem je nafasovat předražená auta, muži z Dálniční policie svačí a pijí kávu ve dne v noci. 😄 Nic proti Polici ale během mé trasy asi 1200 km dlouhé jsem neviděl ani jednu hlídku. A že by si to pár prasečích řidičů zasloužilo.
Zajímavé. Nevím kudy jezdíte,ale na D1 stávají hodně často. Jako řidič z povolání je taky nemám moc v oblibě,ale dělají jen svoji práci. Mimochodem,jako fanda automobilky BMW dávám 👍👍👍.
Slečno, protože paní určitě ještě nejsi, nadávat na něco,co znáš jenom ze školy a vyprávění je absurdní. Za komunismu nebylo zase tak zle. Mě osobně bylo 14 , když přišla revoluce. Byly větší sociální jistoty. Všichni museli pracovat, nebylo bezdomovců. Ono každá doba má a měla co do sebe. Na druhou stranu máte pravdu v tom, že za jejich příjmy jsou tisíce hodin strávených u počítače, statisíce v technickém zázemí atd. Na druhou stranu,si ale vy mladší myslíte, že na vás čekají všude s otevřenou náručí za minimálně 30 čistého. A za třetí, nemůžeš porovnat vzdělání. Jsou lidé kteří opravdu dělají za almužnu,ale jinak jsou to daleko lepší"lidé", než děti zbohatlíků, kteří rozkradli republiku. Navíc v životě je důležitější mnohem víc, než se honit za penězi. Zdraví, lásku a vzájemné porozumění si za žádné peníze nekoupíš. Navíc i za komunismu jsme měli počítače na hry-buď ATARI nebo jako my Didaktik, jenom jsme na nich netrávili veškerý čas. Ale to ti můžou říct rodiče.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Tento komentář byl smazán uživatelem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pokud je v autě a dělá pauzu, je v práci. Ať ze vám to líbí nebo ne,situace je prostě taková. Jak tady bylo již zmíněné v Německu po tom celkem jdou. Řidič musí být schopen odjet. Většinou to bývá kvůli nadměrné přepravě nebo požáru.