Přehled dílů seriálu Návštěvníci Odkaz 1
.
Žádná "Návštěva budoucnosti" mezi nimi není, tak proč to test zobrazuje jako správnou odpověď?
Majurník si vymyslí "mýty", které pak bombasticky vyvrací, aby mohl napsat další reklamní článek na operák od Volkswagenu.
.
A dokonce si troufne tvrdit, že "Náklady na operativní leasing jsou proti přímé koupi auta znatelně nižší, protože platíte pouze měsíční pronájem,..."
Ten mamlas vůbec netuší, co jsou to náklady a že podstatné jsou vždycky ty celkové. Nedivil bych se, kdyby měl tři půjčky od Providentu, protože na každou platí jen 500 Kč měsíčně a to jsou přece stračně výhodné a nízké "náklady". Hoďte na něj síť.
Tak Majurník už je "ekspert" i na ekonomii...
.
Jinak zbytečný článek z reklamních materiálů Volkswagenu. Vždycky záleží na konkténích podmínkách daného produktu a situaci kupujícího. Třeba pro firmy může být výhodný nákup na úvěr, kdy obratem dostanou vráceno DPH z celé kupní ceny, což vesměs pokryje akontaci a nákup tím pádem nenaruší cashflow. (neodčerpá žádnou hotovost).
.
Operativní leasingy bych si naopak doporučoval třikrát rozmyslet, vyplatí se jen ve velmi specifických situacích.
Jen poznámka. Na původních ložiscích ve středech nejezdil a nejezdí nikdo, snad jen ten, kdo na tom kole za celý život neujel víc, než pět kilometrů. Protože ta klecová ložiska se velmi rychle rozpadla, nezkušení majitelé je měnili, ti zkušení je nahradili samostatnými kuličkami (11 kuliček, ve "věnečku" jich bylo 7), pak už to stačilo jen občas seřídit, jak si tvrdé kuličky postupně vyjížděly drážku do měkké středové osy.
Jen drobná poznámka pro nostalgiky, tesknící po době zakázkových karoserií.
.
Zakázkové karoserie byly možné díky rámové konstrukci tehdejších automobilů, kdy karoserie a podvozek (šasi) byly dva nezávislé konstrukční celky. S nástupem samonosných karoserií tihle karosáři na celém světě v podstatě přirozeným způsobem skončili a zanikli, stejně by skončil i Sodomka nebo Uhlík, protože by neměli co karosovat.
.
Tím ovšem nijak neobhajuji a už vůbec neschvaluji jejich likvidaci komunistickým režimem.
25
Sledujících
1
Sleduje
25
Sledujících
1
Sleduje
Musk chtěl u cybertrucku zaujmout odlišností a "neprůstřelností". Ale cílová skupina pro tyhle vlastnosti (navíc na baterky) je zřejmě podstatně menší, než si představovoval, zvlášť když v půlce světa je to kvůli ostrým hranám nehomologovatelné.