Pořád nějak nedokážu pochopit, proč zkrátka neřeknou automobilky stop nesmyslným eko regulacím ze strany Bruselu a společně neodmítnou uhradit jakékoli uměle vymyšlené sankce a nezačnou se konečně orientovat na potřeby trhu , protože pokud to neudělají, tak jim stejně reálně hrozí zánik - buďto je ekonomicky zlikvidují sankce nebo zastavení výroby pro nezájem zákazníků. Navíc to bude znamenat zánik mnoha desítek a možná stovek tisíc pracovních míst a to pocítí ekonomika EU velmi silně. Zkuste mi to někdo vysvětlit.
Jakože dodržovat povolenou rychlost dle zákona je šikana?
Ano je. Řídit má řidič né vůz. Zajímalo by mne,co byste dělal třeba v situaci, kdy budete předjíždět maximálně povolenou rychlostí pomalu jedoucí vozidlo například traktor s návěsem , za vámi to samé udělá druhý vůz a proti vám vyjede v protisměru auto a vy budete potřebovat zrychlit a auto vám to neumožní ? Kdyby se vám to stalo v novém autě s asistenty dle EU , tak už byste mi asi neodpověděl …..
EU se svými , ve většině případů zcela nesmyslnými restrikcemi a nařízeními, systematicky snaží zničit evropský automobilový průmysl, na kterém je však Evropa ekonomicky závislá . Podřezává si větev na které sedí. Hlídání překročení rychlosti je jenom další šikanování řidičů. Celé to povede pouze k zastarávání vozového parku a s tím spojenými negativními ekologickými a sociálními dopady . Díky těmto nesmyslným inovacím si koupi nového auta většina těch, kteří nepotřebují nutně obměnit vozový park, rozmyslí a raději budou udržovat svoje starší, ale EU regulacemi neznehodnocená, vozidla.
Slozite hledat? Prihlasit se do portalu obcana je jako prihlasit se do mailu, v tom prece neni zadna slozitost.. Za me je to naopak zjednoduseni - zatim co kdyz jsem driv potreboval cokoliv vycist z technicaku, treba kvuli uzavreni pojistky, musel jsem nejdriv domu a vyhrabat to lejstro. Ted ho budu mit dostupny, kdykoliv odkudkoliv i na mobilu.
To , co píšete, však platí pouze na ta vozidla, u kterých jste vlastníkem a možná provozovatelem ( to jsem se zatím nikde nedozvěděl ). Osobně si myslím a jsem o tom přesvědčený , že tohle je obrovská komplikace pro kupující ojetých vozidel a novela byla přímo "ušitá" na míru autobazarům , překupníkům a společnostem poskytujícím info o historii vozidla za úplatu . Jak si nyní bezplatně ověřím počet majitelů, původ vozidla , výjimky zapsané původně ve velkém TP, zda není vůz registrovaný na leasingovou společnost a podobně, když se budu zajímat o nákup použitého vozidla ? Nepředpokládám, že mi někdo umožní přístup do svého portálu občana.
Už aby byly volby.....To je reálně asi jediná možnost , jak pomoci s budoucností našim dětem a jejich dětem . Otázka však je , zda a jaká budu alternativa a jaká bude volební účast. Rezignovat na daný stav je to nejhorší, co můžeme jako voliči udělat . Nicméně jsem přesvědčený , že dělat antisociální politiku bez podpory mladých lidí a rodin musí být hrob pro každou vládu. Stejně jako lži a podrazy na své voliče.
Pokud se nepletu, tak jízda ve vyhrazených jízdních pruzích je upravena v zákoně o provozu na pozemních komunikacích stejně jako vodorovné i svislé dopravní značení . Nejsem si tedy jistý, zda ji lze místně měnit například vyhláškou . Pokud to však lze například dodatkovou tabulkou, tak doufám, že si tento článek přečtou na odborech dopravy na všech radnicích a nechají se jím inspirovat. Bylo by to ohromné plus pro plynulost a bezpečnost dopravy zejména ve velkých aglomeracích.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
A jak si to jako představujete že by to měli udělat? Samozřejmě že je to štve, ale pokud mají tuto regulaci stanovenou zákonem, tak mají jen dvě možnosti, za prvé platit emisní povolenky, nebo za druhé opustit evropský trh. To je stejné jako by jste přestal platit elektřinu, protože se Vám cena díky různým poplatkům zdá přemrštěná a čekal źe to projde.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Evidentně jste mne nepochopil. Zákony a nařízení lze i na evropské úrovni novelizovat nebo zrušit. Je k tomu však potřeba mimo jiné jednotný postoj a tlak na legislativu EU.
1 odpověď