Loni měnil soused v RD kotel za nový. Topí dřevo a uhlí. Když je nízký tlak, tak mu to hulí a smrdí úplně stejně, jako starý kotel. Mně to nevadí a nepozoruji nějakou změnu vůči klima. To ale už dávno všichni víme, že emisní třídu rozděluje jen plechová přepážka v topeništi, cena za kotel a číslo na štítku...
Souhasím jedině tepelko, jen aby neměl nějaký další kotel ve vedlejší místnost
Nepřepínal vstupy do komína.
Ten přístup automobilek je tristní!! Místo toho aby využili setkání klientů a výrobců (prodejců) a dokázali jim zodpovědět všechny jejich otázky a ideálně nabídli i testovací jízdy,tak tam pošta modelku která o autě neví vůbec nic. Pak si naříkají že se jejich Ev neprodávají,já se ptám: co jste udělali proto aby se více prodávali? Jak jste lidem vysvětlili a představili nový produkt??!!!!
Čest výjimce Tesla,jejich přístup podporuje jejich čísla v prodeji....
Přesně, tak, taky jsem tam byl.
S tím odchodem na kamion to tak jednoduché není. Obecně je totiž i nedostatek řidičů skupin C, E a D. Dříve za povinné základní vojenské služby se rekrutovali řidiči odtud. Nyní je to podmíněno průkazem profesní způsobilosti a na to (na rozdíl od sk. B v autoškole) každý nemá.
Taky mám, řidičák z vojny, jediné co se dalo vyrazit, za 350Kč.
Až Češi zjistí, že po pár letech odejde kompresor a oprava vyjde na hezkou sumu a úspory budou nato tata v prachu, tak pochopí, proč Němci do TČ neinvestují nebo přestávají investovat. U starších domů to nemá cenu kupovat.
Když,odešel plynový kotel, dal jsem tepelko. Barak 200 let starý, nezateplený, jen vyměněna okna. Tepelko stíhá.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Koupil jsem nový kotel od stejné firmy, jako před 25 lety. Konstrukce podobná. Připojení na původní trubky bez úpravy. Kotel je trochu hlubší, přibyla tam jedna předávací deska a výřiče, které brzdí průchod teplého kouře. Tak asi účinnější bude.
2 odpovědi
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Pak se výřiče demontují a jede se.
1 odpověď