Nebudu dnes hejtit snadné cíle... protože - o tomto příkladu už několik let hovoříme Mlho ! Ano - ev je ideální do města - v dnešních podmínkách. Ano - pro městské strážníky a náplň jejich práce ( víc jich třeba!) ideální volba.
A teď proč....to hlavní - dnešní motory nejsou na krátké jízdy - počty válců, turba, komprese, vstřikování, x filtrů, startstopy - ani ty benzíny teda. A ty nevhodné - typově městské - nejsou ani na dlouhé jízdy. Servisní intervaly automobilek, coby úlitba leasingovkám, opravdu nejsou pro městský režim jízdy např té Octavie TDI, TSI. Fyzikální a asi i chemické zákony nelze změnit osmistou emisní normou a tisícím kurvítkem spalovacího motoru. A pokutou za nesplnitelné emisní normy. Proto ta Octavie dnes stojí místo 400tis už 800tis.
Chápu, že MP těžko může jen tak si zajet na výlet a cestou ,,vyhnat pavouky " z motoru.
Proto se DAŇOVÉMU POPLATNÍKOVI vyplatí zaplatit MP Teslu ? za 1,2 mio.
Když už poskytl dotaci i podnikatelům, žejo.
Tak .....a teď.
Proto většina daňových poplatníků bude jezdit ve staré spalovací šlupce - protože koupit si Ev s dojezdem třista(spíš míň)km za 800tis ( asi číňan) je úplně mimo pro běžný život.
Proto se i nová,,spalovací " auta stanou hůř a hůř dostupná - hranice možného již zřejmě byla překročena.
Jen to nemá nic společného s technologickým vývojem. Proto s tímto článkem fanatického webu souhlasím - a zároveň ho považuji za vrchol pokrytectví a manipulace.
V té době tady byli též Duran Duran ( byl domluven Falco, DD byla náhrada) , Running Wild , Smokie komplet, dříve Suzi Quatro...občas se urodilo. Ale je fakt, že DM byli asi největší překvápko. Fajn vzpomínka 🙂
Budu smířlivý. Těžko autorka vyvolá racionální diskusi, když prakticky každého s jiným názorem na jakékoliv (autorkou )vybrané téma, polepí v prvních dvou odstavcích nálepkou vyvrhel. Přitom to reálně tak vůbec není a většinou spolu ani nesouvisí.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nebudu dnes hejtit snadné cíle... protože - o tomto příkladu už několik let hovoříme Mlho ! Ano - ev je ideální do města - v dnešních podmínkách. Ano - pro městské strážníky a náplň jejich práce ( víc jich třeba!) ideální volba.
A teď proč....to hlavní - dnešní motory nejsou na krátké jízdy - počty válců, turba, komprese, vstřikování, x filtrů, startstopy - ani ty benzíny teda. A ty nevhodné - typově městské - nejsou ani na dlouhé jízdy. Servisní intervaly automobilek, coby úlitba leasingovkám, opravdu nejsou pro městský režim jízdy např té Octavie TDI, TSI. Fyzikální a asi i chemické zákony nelze změnit osmistou emisní normou a tisícím kurvítkem spalovacího motoru. A pokutou za nesplnitelné emisní normy. Proto ta Octavie dnes stojí místo 400tis už 800tis.
Chápu, že MP těžko může jen tak si zajet na výlet a cestou ,,vyhnat pavouky " z motoru.
Proto se DAŇOVÉMU POPLATNÍKOVI vyplatí zaplatit MP Teslu ? za 1,2 mio.
Když už poskytl dotaci i podnikatelům, žejo.
Tak .....a teď.
Proto většina daňových poplatníků bude jezdit ve staré spalovací šlupce - protože koupit si Ev s dojezdem třista(spíš míň)km za 800tis ( asi číňan) je úplně mimo pro běžný život.
Proto se i nová,,spalovací " auta stanou hůř a hůř dostupná - hranice možného již zřejmě byla překročena.
Jen to nemá nic společného s technologickým vývojem. Proto s tímto článkem fanatického webu souhlasím - a zároveň ho považuji za vrchol pokrytectví a manipulace.
2 odpovědi