Dovedete si představit, že by měl hasič nebo policista vykonávat práci do 67 let? Asi nechcete, nedejbože, aby se někdo takový objevil u vás doma. Takže musíte tuto práci důstojně ukončit ve věku, kdy pomáháte vy jiným a ne oni vám.
A dokážete si představit 67letého pokrývače, kominíka či profesionálního řidiče? To je jen pár příkladů. Určitě se najdou světlé výjimky, kdy pár jedinců bude schopno vykonávat dané povolání i v tomto věku, ale standard to nebude. Když řeknete " a" ...
S retezovou reakci mate pravdu.
Nejsilnejsi rocnik je 1974
Nejslabsi jsou pak 1999 myslim?
To jsou nerealizovane deti husakovych deti a ty jsou dnes opet v plodnem veku. I kdyby se snazili nad míru obvyklou (k cemu nedochazi) je to chyba husakovych deti ne jejich deti...
Viníka jste našel, můžete si udělat čárku. A takové banality, jako například průměrný věk prvorodiček, Vás nemohou rozhodit. Dost tzv. Husákových dětí mělo první potomky kolem roku 2010. Manželka, první děcko v 21 letech, kamarádka, stejný ročník, ve 37. Jak to budete řešit, nějakou penalizací? Nebo vytvoříme úřad, který bude mít databázi, kdy začaly ženy menstruovat? A protože nejste nelida, tak inseminátora pošlete až po roce, po dvou letech, když budete mít mimořádně dobrou náladu, ať si děvčata to mládí trochu užijí?
Jenže ne všichni jsou naštvaný, že si dá někdo pivo napůl. Já třeba kolikrát vítám lidi, co jdu jenom na záchod a dají si dohromady to jedno pivo. Máme takový kšefty, že jsem rád za každý stůl, kde si alespoň trochu odpočineme. A soucit je, ale ne s arogancí. Když přijde člověk, co se chová slušně, tak je úplně jedno, jakou má útratu. Nejhorší jsou ale ti, co jsem o nich psal nahoře. Prostě rčení "čím větší h* tím víc smrdí" je tady fakt trefný. Dost často jsou nejvíc arogantní a důležití ti, co si dají jenom tu polévku. A nikdo neříkal nic o povlu.
Pokud se personál chová dle přísloví: Na hrubý pytel ..., za mě v pořádku. Také nebudu marnit čas debatou s někým, kdo se chová jako dobytek. Ale asi to nebude jen o Češích, a neplatí to na všechny.
Pokud jde o ten póvl, tak o tom jste se skutečně nezmínil. To byla jen má (unáhlená?) reakce na hodnocení charakteru dle příjmů. S Vaší odpovědí nejsem ve sporu.
Hmm, jenže do ceny se nepočítají pouze náklady na nákup zboží. Jsou tam také mzdy, nájmy. energie, daně a řada dalších položek, o kterých nevíte nic. Když na to nemáte, namažte si doma rohlík a restaurace nevyužívejte.
Budete reagovat stejně, pokud do Vaší hospody přijde řemeslník, a za úkon, který před měsícem stál pět tisíc, bude chtít dvojnásobek? A zdůvodní Vám to slovy: Víte, pane, dosloužilo mně auto, které k výkonu povolání potřebuji. Nové jsem koupil za cenu odpovídající mému ročnímu zisku, proto teď budu rok účtovat dvojnásobné sazby. Vaše reakce určitě bude, samozřejmě, také to znám, to se dá pochopit.
V cizině ti narazí na účet stolové 3€ na hlavu, ve 3 hodiny tě vyhodí, páč mají siestu, k účtu ti napálí až 20% spropitné atd. praxe různě podle států. A ty kecy o hostu a pánovi? Kdo se jako pán chová, obslouženy je jako pán. Ale pokud si někdo myslí, že když přijde utratit svých 200 korun, tak se bude vozit po obsluze, tak jak to dělají Češi, tak smůla. Vždycky rádoby vtipný a hrozně důležitý a na obsluhu koukají shora a to ta obsluha vydělává kolikrát 3* tolik, co oni.
Jestli obsluha vydělává trojnásobek, tak mohou projevit trochu soucitu s těmi, kteří takové štěstí v životě nemají.
A jak zde někdo psal, že malé pivo stojí téměř jako půllitr, se zdůvodněním, že je s tím stejně práce, tak možná je jedno pivo pro dva reakcí na tyto stesky. Je vidět, že ten póvl, který vydělává třetinu platu zaměstnance v gastru, nepostrádá empatii.
Já jsem ale tady nemluvil o chocdcích dodržujících pravidle, dával jsem jen všeobecný příklad. Rozumněno?
Cyklostezka ani silnice není stezkou pro chodce, což maminka jako taková - byť s kočárkem - je stále definována termínem "CHODEC", tudíž nemá na těchto komunikacích bohužel co dělat.
Omlouvám se, z předchozího odstavce jsem nepochopil, že jde jen o všeobecný příklad. Ba naopak, hlava dubová, jsem z textu usoudil, že chodci, včetně maminek s kočárkem, nemají na těchto komunikacích co dělat.
Cyklostezka ani silnice není stezkou pro chodce, což maminka jako taková - byť s kočárkem - je stále definována termínem "CHODEC", tudíž nemá na těchto komunikacích bohužel co dělat. Nebo respektive má, ale vědomě podstupuje riziko dopravního přestupku v lepším případě, v tom horším případě si dosaďte rovnici sami...
Jakého dopravního přestupku se chodec, jdoucí při levém kraji vozovky, není-li zde chodník, stezka pro chodce či schůdná krajnice vědomě dopouští?
A z Bureše je rozhodnutím člena Ndranghety Fica a poskoka Šukaj Eštoka bojovník za svobodu a demokracii. Kdyby žila jeho zlatá rudá maminka, tak by katedru marxismu-leninismu vyzdobila portréty Stalina a tatínek, nomenklaturní komoušský kádr, by celou noc zpíval Internacionálu...
O tom, co je Babiš zač, se přít nehodlám. Ale to kopání do rodičů není na místě. Foukne silnější protivítr, a je z toho učebnicový gól do vlastní sítě.
Nooo ... naše vedení obce udělalo rozpravu, které se zúčastnilo asi 22 občanů. Z těch bylo zhruba 60% proti domovu pro postižené děti. Takže 12 lidí z 1100 bylo proti. No a co teď s tím? Ke každé hlouposti se bude dělat referendum? Opravdu je domov pro seniory taková strašně významná akce, aby se o ní muselo hlasovat? Možná z finanční hlediska, ale argumenty, které padaly v rámci referenda, byly hrozné. Typické zastírací argumenty.
Dobrý den, nejsem v záležitosti nijak zainteresován. Jen nechápu Vaši argumentaci. Rozpravy se zúčastnilo 22 občanů, 12 z nich bylo proti. Sama píšete o 60 %, čemuž by více odpovídalo 13 zúčastněných, ale čert s tím. Jak jste došla k závěru, že proti stavbě je 12 lidí z 1100? Proběhl nějaký dodatečný průzkum mezi dospělými osobami, které se rozpravy nezúčastnili, nebo jen 12/1100 vypadá lépe než 12/22?
To jsou stale jen vymluvy. Vetsina lidi plati kartami, kdo ma 20 plateb kartou mesice nemusi podnikat… A pokud jde o stankare… i pokud by to byly stovky denne, tak jsou to tisice mesicne… proste ty vymluvy na vysi poplatku jsou nesmysls a vsichni vime o co tu ve skutecnosti jde. Jediny, kdo se brani, jsou ti, kteri potrebuji smelit dane.. komfort zakaznika je jim u zadele…
Máte pravdu v tom, že kde mně nevyhovují podmínky, tam prostě nepůjdu. Tak jednoduché to je. Ale pálit od boku nesmyslná čísla nebudí důvěru. A jen pro jistotu, nemám hospodu, ani nic podobného. Zaměstnanec ve strojírenství.
Pro me je to jednoduche. Kde neberou kartu, tam nepujdu (jelikoz cash se uz snad nepouziva)… 20 plateb za mesic? Takze ta hospoda bude mit kazdy den jednoho hosta? Nenechte se vysmat… co treba stankari na trzich, kteri maji tisice kupujicich denne… ti maji take velke naklady? Pravda je proste takova, jako je popsana ve clanku… oyebat dane a kazdy to vi, jen dotceni se snazi prichazet s dalsimi a dalsimi vymluvami..
Stánkař na trzích má tisíce zákazníků denně? Aby se dalo hovořit o tisících, musí se jednat minimálně o tisíce dva. To vychází, že na jednoho zákazníka máte 43 sekund, pokud stánek provozujete 24 hodin denně. Přijde Vám to reálné?
A dále, 20 plateb kartou za měsíc nemusí nutně znamenat 20 hostů za celý měsíc. Někteří, kupodivu, mohou platit hotovostí.
Ještě taková maličkost, už to je nějakých pár let, ale nějakou dobu jsou pracoval v jednom řetězci, ne jako prodavač, ale mohl jsem se seznámit s pravidly pro ně. A tam bylo jasně napsané, že první pozdraví prodavač, nebylo tam řešit, jestli zákazník odpoví. Samozřejmě někde venku na ulici třeba starší žena nebude zdravit mladého muže. Ale u té pokladny to je profesionální chování. Nevím, jestli u vás v obchodě to neplatí. Taky mi přijde, že to zdravení od prodavaček jaksi ustalo. Já jako muž klidně zdravím první, ale čekal bych, že prodavačka nebude čekat. Takže při vzájemné zdvořilosti se pozdraví oba současně, bez čekání na druhou stranu. Přiznám se, že než jít do kontaktu s některými prodavačkami nebo prodavači, tak jdu radši na samoobslužnou pokladnu. Vůbec ty kasy jsou vynález, vám to ušetří nepříjemné setkávání se zákazníky (za co vás pak ale budou platit), zákazníkm zas nepříjemný kontakt s neochotnými prodavači. To byly články, nejdřív jak je práce na pokladně nedoceněná, pak při rušení míst pokladen s obsluhou jak někdo přijde o práci.
Někteří pokladní byli i dosti oprsklí, např nevracet dvě koruny, případně čekat, že si zákazník řekne nebo tam zůstane stát. Tohle jsem dřív nezažil, neměl rád ani v restauraci. Dnes platím kartou, takže už se stát nemůže. Ale stejně jdu radši na samoobslužnou pokladnu.
Co člověk, to názor. Já například přestal chodit do Tesca, právě kvůli samoobslužným pokladnám. Trochu větší nákup, a třeba šestkrát čekání na obsluhu, aby vyřešila problém, že váha nezaznamená odloženou položku. Poprvé si říkám, asi od určité zátěže má váha problém rozeznat lehčí položky. Při dalším nákupu začnu odkládat jako první drobnější položky, problém se opakuje. Ptám se tedy, jestli by nebylo lepší, mít jednu pokladnu s obsluhou otevřenou. Pan ředitel si to nepřeje. No tak chodím jinam a já i pan ředitel jsme oba v pohodě. Pokud by samoobslužná pokladna fungovala normálně, i já bych ji ocenil.
Všude je něco, naštěstí máme v okolí více řetězců, tak zatím mám kam chodit nakupovat.
32
Sledujících
0
Sleduje
32
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Wiki tvrdí něco jiného
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pořiďte si Wiki, v tištěné podobě (bude to asi boj), na noční stolek místo Bible.