Kult tvrdošíjných vůdců většinou nastupuje po období nýmandů bez vize nebo nestability. Volby v demokraciích také odrážejí aktuální nálady lidí a jejich spokojenost se životem a názorem na schopnost politiků řešit jejich každodenní problémy. V dnešní době, kdy rostou životní náklady a lidí vidí nestabilitu v budoucnosti moc neřeší nějaké rádoby vize, jak zachraňovat svět, protože žijí dnes a pouze jednou. V USA si myslím, že vítězství Trumpa bylo hlavně o tom, že lidem dal jasnou vizi, co bude konkrétně dělat pro jejich lepší život bez ohledu na to, jaké dopady jeho kroky budou mít do světa. To demokraté neměli a nějaké všeobjímající hesla o lepším světě bez konkrétna nikoho nezajímají. Pro EU z toho plyne jednonačná věc..pokud bude postupovat stejnými kroky jako doposud, tak bude mít brzo ve všech vládách lídry typu Orbán, Babiš, Fico apod. a bude před rozpadem.. posledních 20 let totiž řeší kraviny místo toho, aby lidem zjednodušovala život a podporovala byznys, tj. to pro co bylo EHS původně založeno. Začíná fušovat do všeho a lidi o to nestojí, nechtějí být v socialismu. Něco jako agendy Fit For 55 akorát lidi nahrne do ulic a bude to jeden velký krach EU. Zatím se do toho řítí mílovými kroky. Pokud někdo chce zachraňovat planetu, tak se to musí dělat koordinovaně dle dohod většiny zemí a ne tak, že si EU usmyslí nějaké ptákoviny na záchranu planety, zruinuje si tak ekonomiku a ostatní státy na nějaké eko nápady budou házet bobana. Ne nadarmo platí, že cesta do pekla je vydlážděna ušlechtilými důvody.
To o Vartě Silver psali taky že je kvalitní autobaterie a ta chudinka dala sotva 3 roky a pak umřela ! A to měla běžný servis jako ostatní baterie. Výběr baterie je věda, je nutné počítat s tím jak se baterie chová v provozu a kolik lidí ji provozuje za jakých podmínek. Já třeba nikdy neslišel problém s Japonskou Yuasa nebo baterií Brit , ještě dobře funguje Exide .(ještě dodám že baterii provozuji celoročně venku a dobíjím 2x ročně před zimou a na jaře)
Za mě pouze tenhle seznam: Čepek Endurance (+), Moll (v Čechách nejde moc koupit), Banner, Yuasa, Exide, Brit. Banner má horší parametry na štítkách, protože má silnější elektrody, takže déle vydrží, také se dá asi nejvíc bez problémů přebíjet. Cena výkon nejlepší jednoznačně zn. Čepek, pak asi Banner. Exide pomalu sklouzává do průměru (postupně nižší hmotnost baterií) a bude z ní za chvíli Varta/Bosch. Moll je asi nejlepší velká značka, ale dá se koupit pouze v Polsku/Německu a je pekelně drahá.
Ano v posledním odstavci to shrnul. Chce to prostě mix. Přirozený vývoj né tlak. Elektormobilit anení špatná cesta. Dojde k rozmachu ale né cestou vynucení. Spousta lidí tou cestou pujde už nyní spousta zase ze zásady ne. Ale tak jako spalovák kdysi to má na konci společné finále.
Elektromobila je posledních sto let stále na úrovni aut pro příměstský provoz, to žádné růžové PR kecy výrobců ani EU nezmění, fyzikální zákony a současné vědění nelze okecat rádoby růžovým žvaněním. Takže elektromobilita je cesta pouze pro ty, co hledají dopravu po městě. Není to všeobjímající řešení. Řešením je v současnosti pouze: bezemisní spalování (vodíku, peroxidu vodíku apod.) nebo s přimhouřením oka spalováním syntetických paliv s 10% emisemi oproti současným. Uhlíková stopa výroby, provozu a likvidace takových vozů bude řádově někde jinde (níže) než rádobyzelená dotovaná elektroauta. Mimochodem, myslím, že problém emisí CO2 v dopravě je zbytečně zveličován, protože emise v dopravě dělájí pouze 8-9% celkových emisí, takže je to jenom o bouři ve sklenici vody s destrukčním účinkem na automotive v Evropě. A když už jsme u té dopravy - kde jsou letadla na baterky, kamiony a lodě, hm? Ty v objemu udělají větší emise než osobní doprava.
To že to nejde bylo každému blbovi jasné už když začaly všechny automobilky tlačit elektroautomobily jako jediné řešení mobility místo spalováků. Místo těchto kravin se mělo domyslet opravdové eko řešení, tj. spalování bez emisí, což elektroauta nejsou ani náhodou (pouze se emisní spalování posune z motoru auta do elektrárny). Už jsem to psal do diskuzí min. 3x, ale spalovací bezemisní motor existuje min. 50 let a je k vidění zde, takže by bylo načase, aby se mocipáni z autoprůmyslu chytli za rypák a začali s tím něco dělat: Odkaz
Přidám svůj názor do mlýna. Už vidím, že se tady ozývá záhrobí motorismu:o) Začnu názorem na toto auto, na kombi je to jednoznačně poddimenzované auto, 70-85kW na dnešní těžký kombík je prostě mizerie. A proč si to myslím..mám téměř 20 let staré Mondeo mk3 (2005, 1.8 benzín atmosféra 92kW, 5 dveřák - ne kombi, žádné start-stop, asistenti, aj. sra.ky, najeto 160t, auto je vzhledově i techniky jako z fabriky) a je to výkonově prostě nic moc, na jetí po dálníci 130-150km/h je to ok, ale žádný přebytek výkonu není, do táhlého kopce to je, ale nepřidává a na předjíždění po okresce do kopce to rozhodně není i když je člověk v rozsahu ideálních otáček pro 16V atmosféru, a to má výkon 92kW. Výkonově je to tedy obdoba téhle i30. Ale je fakt, že motoricky to bude držák, na kterém se nemá co pos.at, jenom na dolévání oleje a benzínu.
V Česku je jednoznačně přebyrokratizováno, řeší se všechny možné kraviny, na každé nařízení z EU si v Čechách dají navíc další lejstro. Digitalizace je občas k smíchu (viz digitalizace stavebního řízení). Problém vědy a výzkumu je v tom, že se většinou neaplikuje ve výrobě nebo se ani nezjišťuje, co by bylo pro výrobu výhodné vyvíjet. Zákony se mění jak na páse a z novel jde i právníkům hlava kolem.
Ruská elita je banda vypitých mužiků a jejich nohsledů, kteří si myslí, že jsou výkvět lidstva. Co mě nenechává klidným je, že mají k dispozici atomovky. Tato elita v Rusku historicky byla vždy sbírkou sobců, vrahů a nedoučených uzurpátorů, kteří lezli na vrchol přes mrtvoly a ve jménu národa dělali ty největší zvěrstva na vlastních lidech, protože je měli vždy u zádele a "nas mnogo". Tak to bylo vždy a je stále. Problém je, že v této "elitní společnosti" člověk, který by chtěl něco řešit demokraticky, nemá šanci fungovat (na to dojel Gorbačov), protože všichni okolo chtějí svého cara. Ve válce s Ukrajinou je ale početní převaha několikanásobně na jejich straně, i když s lidskými zdroji hazardují tak, že by v jiné zemi dávno už s podobným vedením vymetli zem. Putinovi je jedno, kolik lidí zařve, prostě bude posílat další a další na jatka, Rusové mají rádi svoje "geroje". Takže Putinovi budou ještě tleskat.
Když ji domácí práce baví a vyhovují, tak proč ne. Pokud se přidají děti, tak jí to ještě podpoří. Jenom doufám, že jí manžel bere jako zaměstnance ve své firmě, a platí jí nějaké soukromé pojištění (zdravotní, sociální), aby pak měla něco v penzi. V USA jsem znal dost lidí, co na to prděli v mládí a pak museli makat i v 70-ti, aby neskončili pod mostem.
Se nedivím, že toho chudáka hodinu vyslýchali na stanici. Já bejt tamní policajtka, tak mu ani po dvouhodinovým výslechu neuvěřím, že s tou slečnou fakt chtěl jít dobrovolně na rande... 😁
No nevíme, jak vypadal, třeba to byl taky nějaký vyžraný hejhula jako tato slečna. Ale co jsem byl v USA, tak tam většinou chlapi vizáží vypadají průměrně líp než ženské. Ale v CZ a SK jsme hodně zmlsaní krásou zdejších žen, tam je takových ksichtů ala tento habaděj a na nějakou slečnu, která vypadá tak, že se na ní dá koukat, jsem za půl roku, co jsem tam byl, narazil velmi poskrovnu a pak se z ní vyklubala většinou Evropanka:o)
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tahle vláda má velký problém v komunikaci k veřejnosti, celé volební období moc nekomunikuje a nebo tak, že je k smíchu. Stačí vzpoměnout Nutella - copak se povedlo provést s dvojitou jakostí od té doby? Nic. Nyní tento blábol s německými mzdami. Tomu nevěří ani dutohlav. S tímhle přístupem bude mít ODS ve volbách pod 10% a ANO si užije triumf. Problém ODS je v tom, že nemá žádného politika, který má charisma a mohl by dělat předsedu.
1 odpověď