ODS vůbec nechápe, o co jde. Vůbec nejde o věk kandidátů nebo jejich kvalitu (krom výjimečně výrazných kandidátů jako v JČ). Jde o to, že pokud premiér před volbami slibuje věci, která obratem po volbách poruší, tak kdo má této straně ještě jednou (pokolikáté už), dát šanci? Vypadají jen jak PR pro Babiše a Okamuru...
Tak kdyby Vás nezajímaly jen argumenty odpůrců, tak byste věděl, že se vyvíjejí nové baterie z různých materiálů a vývoj jde poměrně raketově dopředu. Problém je hlavně v tom, že baterie v autě Vám vydrží na několik let, takže když zrovna bude v nějakém regionu problém, tak prostě jezdíte. Napájíte to z velké části z energie ze slunce, které také nepodléhá geopolitice. Takže třeba vydíratelnost je výrazně menší. A zelené to je samozřejmě čím dál více. Zejména pokud jedu za průměrný místním dieslem, tak si říkám, že by na silnicích měli být opravdu jen v nouzi, na moři podobně...
Víte kdo je největším zpracovatelem surovin na výrobu baterií? Víte v jakých zemích se těží materiál na výrobu baterií? A můžu takhle pokračovat ohledně dalších dílů.
Co je tohle za nezávislost?
O "zelenosti" celýho tohodle nesmyslu ani nemluvte.
Tak já mohu o tom mluvit, ale vy už svou pravdu máte... :-D
To možná u těch, kteří mají barák. My co bydlíme v paneláku, těžko vystrčíme že 4. patra kabel na nabíjení.
Tak i vy, co bydlíte v paneláku to můžete řešit, ale samozřejmě je to složitější. Nejvýhodnější jsou elektroauta pro lidi, co jen výjimečně najedou za den více jak 200km a mají na střeše fotovoltaiku.
Hlavně si ovšem náš stát hýčká všechny typy podvodníků a souhrnně řečeno dacanů. Už jste se někde dočetli, že by velezloděje přiměřeně potrestali a museli vrátit, co nakradli? Já ještě ne!
Tak velezloděje mnohokrát, to jen nesledujete. Problém je spíše to, že některé "podnikání", které je jen okrádání se zákonem povoluje. Nechápu, proč např. stát jasně neřekne, že kdo poskytne úvěr s RPSN větším než X, tak bude potrestán zákazem podnikání, ztrátou majetku či odnětím svobody až Y let...
A jak si představujete, že by ho ty stromy překvapily? Myslíte, že by ty stromy pádlovaly po proudu rychleji než on? Nebo by snad plavaly proti němu? To co píšete je nesmysl. Zřejmě jste na vodě nikdy nebyl.
Na vodě? Mám pocit, že spíše nemáte zkušenost s povodní. Lidi jako vy si myslí, že utečou před lávou nebo tsunami, nebo že se v tsunami ve městě nebo povodňové řece dá v klidu plavat, že se terénním autem může projet po bývalé cestě pod vodou apod. Povodeň, milý pane, není jen rychlá divoká voda jako jarní řeka, povodeň s sebou táhne nad i pod vodou různé předměty, lana apod. Samozřejmě ten, kdo neumí na vodě, tam nemá vůbec šanci a profík výrazně větší, ale jen úplnej ignorant tam riskuje život svůj i záchranářů.
Je krásné, když se vyjadřuje někdo, kdo nikdy na vodě nebyl. Jinak byste totiž věděl, že relativní rychlost vodáka vůči proudící vodě je dána vodákovými schopnostmi, nikoli rychlostí proudící vody. Takže pokud umí vodu číst, může se plovoucím předmětům v pohodě vyhýbat. Zvlášť, když je řeka rozvodněná a široká. Nikdy se nemůže stát, že vás zezadu doplave kláda, o které byste nevěděl, protože aby byla loď ovladatelná, musí mít větší rychlost, než proud vody. Problém je v tom, že to zkouší rádoby vodáci, kteří na to dostatečné schopnosti nemají.
Takto sebevědomých vodáků a horalů jsou plné hřbitovy. Chce to respekt - k vodě, horám i záchranářům.
Sorry, ale moje auto ujede na jednu nádrž tisíc kilometrů ... takže nazývat Long Range něco, co ujede 700 km, v reálu 500 km, je opravdu směšné ... jako celé EV ...
Pokud to přepočítáte na počet zastávek na dobíjení či tankování, tak elektro určitě bude stavět méně, pokud nejezdíte denně stovky kilometrů. Pak by pro Vás zřejmě elektro nebylo.
Já tankuji benzín na 900 kilometrů za 2 minuty. Až budou baterie s těmito prakticky využitelnými parametry, tak si to elauto klidně koupím. Jinak je to pro mě naprosto nepraktické auto.
Vy se strávíte u benzínky násobně déle času, než běžný elektromobilista nabíjením. 90-98% nabíjení se totiž děje tak, že přijedete domů, vystoupíte a strčíte kabel do auta a jdete pryč. K benzínce ani do servisu nemusíte, neplatíte výměny oleje ani další věci. Z nákladů jen šetříte (krom pneumatik).
A tak by to mělo vypadat. V nabídce je spalovací motor, hybrid a elektrický pohon. Teď už jen stačí nic z toho nedotovat, nic z toho neomezovat a ať si lidi koupí co potřebují a na co si našetří.
Tak pokud by se změna nepodporovala, tak by trvala mnohem déle - bez aut by nebyly nabíječky a bez nabíječek by se nekupovala auta atd. Nejde jen o zelenost, ale třeba i co největší nezávislost na problematických regionech.
Na světě žije 1,2 miliardy lidí bez přístupu k elektrické energii.Elektroauto je jedna z možných cest, ne jediná a už vůbec ne spásná pro naší planetu.
Tohle co se děje je jeden velký nesmysl vymyšlený lidmi kteří ovládají svět.Měli by jsme se už konečně probudit a začít se bránit.Kradou nám pomalu a jistě svobodu a tu si nesmíme NIKDY ! nechat vzít.
Život je strašně krátký a neni žádný důvod ho žít podle druhých, je třeba ho žít podle sebe!!!!
Kolik z té 1,2 miliardy bez přístupu k elektrické energii má nebo může mít auto?
Zóny kolem silnic jsou vice jak 20 let. Na nelegálních bilboardech vydělává miliony, ale přeci si nebude najímat drahou firmu nebo další lidi na legalizaci... jinými slovy - čím déle jednání s úřady trvá, tím později se dozvím negativní stanovisko... přes 20 let se mluví o tom, že stát nelegální bilboardy odstraní a stále jsou. Jinak vrcholná pitomost v rozhovoru je to, že v cizině regulace kolem silnic není. Stačí jen přejet hranice na západ či na jih a množství i umístění reklam se okamžitě změní.
Na vodu jezdím 45 let a to i s dětmi. Dřív jsem sjížděl prakticky všechny jezy a šlajsny, různé peřeje doma i v zahraničí. Jezdím i v zimě hned po Silvestru. Na Stvořidla vyrážím jen když je hodně vody což je na jaře při tání. Pollert je dobrý doktor a olympijský vítěz v kajaku na divoké vodě. Asi o vodě ví víc než většina diskutujících. Pro většinu je to nebezpečné a věřím, že pro něj ne. Riziko existuje vždy. Pro amatéry příliš veliké.
Samozřejmě je to riskantní pro každého. Jen úplné pako si neumí představit, co s sebou bere rozvodněná řeka a že si s pádlem těžko poradíte. Jen úplný sobec riskuje, že mu bude muset zbytečně pomáhat někdo, kdo možná už pár dnů jede nonstop...
Na tom, co říká, nevidím nic příliš kontroverzního, nehodnotí, jen konstatuje. Vodní slalomáři patrně sjíždějí "divočejší proudy" než jsou ty v současných řekách. Osobně považuji za možná větší riziko komerční sjíždění divoké vody na raftech. Tam dochází často k tragickým událostem! A co horolezci ve velehorách? To je OK?
Naprostá kravina. Samozřejmě rozvodněná řeka z povodní není žádná divoká voda, ale voda extrémně nebezpečná... By mě zajímalo, co by olympijský vítěz dělal, kdyby ho v té vodě překvapilo pár stromů... doufal by velmi rychle ve štěstí a možná volal o pomoc, pokud by to stihl....
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ano vývoj jde raketově dopředu a že se chystají nové typy bateriových článku to také slyším každý týden posledních minimálně 8 let. Ale co jsem zatím nikde nezaslechl je, že by se drtivá většina zpracování materiálů na výrobu baterií a i samotná výroba baterií do auta poháněný elektromotorem rozmělnila z Číny na nějaké jiné státy, kde nehrozí, že se Si Ťin-pching blbě vyspinká a ráno řekne "nic vám nedodám pokud si nepřiplatíte 200%".
Vy možná dobíjíte ze solárního panelu, ale já a dalších 80000 lidí v našem městě dobíjíme z Temelína a za to jsem sakra rád, protože poroučet větru dešti uměli pouze Komančové.
Jo, je to hrůza. Kdyby se všechny ty dotace na EV, který se i s nima moc neprodávají, přenesly na koupi nového vozu jakéhokoliv druhu pohonu a zároveň se zrušily všechny omezení a regulace na auta se spalovacím motorem, tak by jsme nemuseli jezdit za nějakýma Euro 3, 4 a většina lidí by si koupila fungl nový auto, protože by na něj měla.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Fungl nové auto stojí dnes i elektrické méně než běžné auto v roce 1989, už v tom je vidět kvalita Vašich argumentů..