To udělá stejně, protože těmto Frantům není nic dostatečně dobré, pořád mají málo.
Ale OK, udělejme to tak, že budou platit nižší daně, ale jejich hlas bude potom mít nižší hodnotu ve volbách. Dáme 5 daňových skupin, odlišíme to barevně, přijdete ke komisi, ukážete průkaz, vydaný min.financí, kde bude napsáno, že poslední 4 roky daníte nejčastěji 15%, dostanete červené volební lístky a ty hodíte do urny .. po vás přijede borec v luxusním fáru, ukáže průkaz, že odvádí 55%, dostane modré volební lístky a odvolí. Nu, a takový modrý lístek bude prostě za 5 hlasů, ten červený jen za jeden.
Protože pokud má někdo mít větší povinnosti, má mít i větší práva a naopak. Málokdo se dobrovolně dře proto, aby sponzoroval líné nebo hloupé ...
Musíte být strašně nešťastný, když píšete takové hovadiny.
Můžu se zeptat, proč vlastně mám platit procentuálně vyšší daně jen proto, že jsem se líp učil nebo jsem prostě jen schopnější než Franta, který dá v hospodě večer deset škopků, ráno jde do fabriky rubat ke stroji za minimálku a má jakýkoliv svůj posun úplně na háku?
Když budu zdaněn procentuálně stejně, stejně zaplatím víc, nicméně to je ok - ale proč mám mít vyšší % zdanění?
Odpověď je jednoduchá. Když nerovnost a nejistota ve společnosti vyroste na úroveň jako v Německu na počátku 20. století, Franta se na*ere a ve volbách zvolí Hitlera a vy skončíte i s lepším vzděláním na frontě.
Problém je v tom, že kdysi i dnes do škol prosakuje ideologie. Týká se to nejen LGBT problematiky. Z materiálů, které produkuje NPI, mám někdy dojem, že se na děti a mládež dívají jako na malé blbečky, kterým musíme všechno, co na NPI považuji za důležité, narvat do hlavy. Jako učitel před důchodem jsem přesvědčený, že například kritické myšlení mají někteří žáci vyvinuto mnohem lépe, než "odborníci" pracující na RVP.
Proč musí učitel pořád blábolit u tabule o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se lze doptat dobrého chatbota, nastudovat online materiály z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud se jedná o popisné vědy. U technických a odborných předmětů lze dostat teoretický základ jako definice, věty, vzorce, značení a manuály činností, ale často i výklad technických zákonů a pouček. Jak je z textu výše zřejmé, až kolem 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Naučit žáky a studenty za 14 let výuky trochu česky a anglicky je velmi žalostný výsledek současného školství. A nezachrání to ani 15 až 20 procent studentů přirozeně nadaných na technické předměty. Výklad na školách bývá často překotný, nepřehledný, nesrozumitelný a vágní, ale i neatraktivní, stereotypní a fádní. Vykládaná témata jsou často pro jedince i společnost nedůležitá a nepotřebná. Měla by být ale naopak zásadní a klíčová. Proto se nedivme, že naše školství se nachází těsně na pokraji propasti. Jen přidání peněz nepomůže.😔🤕
Mýlíte se tak hluboce, že jste dalším vhodným kandidátem na ministra školství. Ještěže nemám daleko do důchodu.
Příspěvky zde v diskuzi jsou teoretické a urážlivé, z obou stran. To nic nemění na tom, že když si va webu NPI najdete pracovní list k genderové problematice, tak zjistíte, že autorem je nějaký nadšený učitel, který o problematice genderu nemá příliš hluboké znalosti. Zneužívá při tom sv. Hildegardu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To je zase bulšit!!
1 odpověď