"O tom, že by tak činil z donucení, se nezachovaly žádné informace, čili máme za to, že to byla dobrovolná spolupráce"
...
"jsme schopni verifikovat vědomou spolupráci. A u Andreje Babiše je ta spolupráce bezpochyby vědomá"
...
Takhle se to dělá v Ústavu pro studium totalitních režimů.
Máme za to, proto to tak je!
Nádhera! - A nejde o Babiše, tímto stylem zlikvidujete každého.
A oč jde vládnoucí straně, je jasné.
10/10
Film je moje srdcovka.
Virážování v tomto případě zřejmě neprobíhalo chemicky, ale barevnými filtry.
Westernová vesnička stála několik let - natáčel se tady nejeden film i televizní.
Kdo se dostanete na Barrandov, tak je to od nových ateliérů směrem nahoru ke stávajícímu volnému pozemku.
Nové ateliéry byly postaveny ve 40. letech. A western "limonádníka" stál tam, kde později vznikly např. budovy Dermacolu.
Foglarovky miluji... Provázely mne celým dětstvím a je třeba škoda - a na druhou stranu dobře - že zfimování "Foglarovek" zůstalo jen u Rychlých šípů.
Dodám větičku, za kterou mne snad neukamenujete: "...neobvyklé zařazení dívek do příběhu" - Dnes už je jiná doba, tak snad mohu dodat, že "ne-zařazení dívek" mělo původ v nevyslovených a nikdy nepřiznaných životních strastech skutečné orientace Jaroslava Foglara.
Pochopitelně vám neprozradím, kdo mi to naznačil. - Naštěstí, pro Foglarovu tvorbu to není podstatné.
Článek je nejen odtržen od reality, ale především se týká odtrženého tématu pod reality české. - Zahraniční influenceři tady nikoho nezajímají neb jejich vliv zůstává u nich doma a za hranicemi české peněženky. České aby pohledal, ale ty autorka nezná a neviděla je ani z rychlíku. Ona totiž nezná ani ty zahraniční; jen co si přečetla v překladových článcích. Což je nehorší odpad české žurnalistiky. - Článek je v podstatě snůška nic neříkajících obecných úvah, bla bla bla. Takže ve výsledku zbytečný článek.
Komu leží influenceři v žaludku - má rovněž smůlu. (Kdybyste znali aspoň třeba Kovyho nebo Shopaholic Adel, co?)
Je to svým způsobem druh vytvořivších se celebrit - nicméně lidí, kteří dokazali svým obsahem získat dostatečný počet zájemců o jejich sledování. A díky sledovanosti byli osloveni a mohou "zastupovat" a nabizet produkty, služby... neboli "influencerovat".
Takový Horst Fuchs byl v podstatě také influencer - jenže bez internetu.
Neboli, kdyby zdejší diskusní pisálkové aspon věděli, o čem píšou :D
"Analytici upozorňují, že firma vždy dělá jen to, co jí zákazník dovolí."
To je čirá demagogie. Zákazníci jsou prakticky v rukou firem a řetězců. Pokud nemají jinou možnost, díky prodeji původních domácích firem a prodejců, ev. jejich likvidací apod. tak analytici jenom manipulují kecama. Pravda je jinde.
Celá ta filmová nastartovaná úspěšnost je v autorově článku tak trochu postavená na hlavu.
Jean - Guy Fechner byl totiž bratrem filmového producenta (nikoli manažera) Christiana Fechnera. Takže zas tak moc se o peníze zpočátku snažit nemuseli, tím spíše že byli na začátku opravdu úspěšní.
Christian Fechner je jako producent výrobcem (protože to platil) mimo jiné i filmů Zvíře s Belmondem a Funesova Křidýlko nebo stehýnko.
Není nad to mít potřebné infromce, že?
Drobný dodatek: existují také ještě hodinové hotely - zde si mohou sexuální partneři užít sexu. Využívají je NA PŘÍKLAD ti, kterým uspořádání a situace nedovolují mít sex doma. A pochopitelně ti, kteří mají zájem o nevázaný sex.
To má samozřejmě s japonskou rodinou a její problematikou málo společného.
Děkuji za skvělý článek. Psát se dá zkrátka do nekonečna.
Paul Préboist by jeden těch nezapoměnutelných, stejně jako např. u nás Theodor Pištěk. - Pokud jste již o něm nepsala - doporučuji.
A děkuji za připomenutí Patricka Sébastiena - jeho show jsou vždy na nejlepší úrovni - trochu je to takové "francouzsky povýšené" Televarieté. A vždy stojí za to!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ano, příběh vědomého Fričova konce se tradoval mezi filmaři i v době, kdy jsem v letech 1981-1991 působil na Barrandově.
Údajně to bylo proto, že pod vlivem okupace ztratil chuť do života a nechtěl se znovu "probíjet" dalším politickým režimem, o kterém tušil, že nastane.
Měl pro ten případ v lednici schovanou lahev koňaku, kterou prý celou vypil.
1 odpověď