Ano, příběh vědomého Fričova konce se tradoval mezi filmaři i v době, kdy jsem v letech 1981-1991 působil na Barrandově.
Údajně to bylo proto, že pod vlivem okupace ztratil chuť do života a nechtěl se znovu "probíjet" dalším politickým režimem, o kterém tušil, že nastane.
Měl pro ten případ v lednici schovanou lahev koňaku, kterou prý celou vypil.
Jak víte, že je v herecké profesi taková protekce? Můžete to nějak dokázat? Máte snad ve své rodině nějakého mladého herce, který je "na oblasti" a stále se marně snaží protlačit na castinzích?
Na straně mého tvrzení stojí fakt, že v těch stovkách divadelních, filmových a televizních herců je jen několik málo hereckých rodin. A je to přirozené. Jsou rodiny, kde se i jiné povolání dědí z generace na generaci. Často je to k prospěchu věci.
Vy budete asi hodně naivní.
Jsou to nejen rodinné klany... štěpánkové, preissové, zounarové, hybnerové, polívkové, donutilové. A to jmenuji jen ty opravdu lepší.
Jsou to i klany kamarádšoftu. - Partičky kolem... partiček 😄
Protože když to může hrát můj kámoš, tak proč to mám přenechávat někomu opravdu talentovanýmu, který by se na to hodil mnohem víc. Kámoš to "odvede", ale neroztrhne kšeftovou partu.
Jaké chcete ještě důkazy? Stačí se dívat a nebýt zaslepený.
"O tom, že by tak činil z donucení, se nezachovaly žádné informace, čili máme za to, že to byla dobrovolná spolupráce"
...
"jsme schopni verifikovat vědomou spolupráci. A u Andreje Babiše je ta spolupráce bezpochyby vědomá"
...
Takhle se to dělá v Ústavu pro studium totalitních režimů.
Máme za to, proto to tak je!
Nádhera! - A nejde o Babiše, tímto stylem zlikvidujete každého.
A oč jde vládnoucí straně, je jasné.
10/10
Film je moje srdcovka.
Virážování v tomto případě zřejmě neprobíhalo chemicky, ale barevnými filtry.
Westernová vesnička stála několik let - natáčel se tady nejeden film i televizní.
Kdo se dostanete na Barrandov, tak je to od nových ateliérů směrem nahoru ke stávajícímu volnému pozemku.
Nové ateliéry byly postaveny ve 40. letech. A western "limonádníka" stál tam, kde později vznikly např. budovy Dermacolu.
Foglarovky miluji... Provázely mne celým dětstvím a je třeba škoda - a na druhou stranu dobře - že zfimování "Foglarovek" zůstalo jen u Rychlých šípů.
Dodám větičku, za kterou mne snad neukamenujete: "...neobvyklé zařazení dívek do příběhu" - Dnes už je jiná doba, tak snad mohu dodat, že "ne-zařazení dívek" mělo původ v nevyslovených a nikdy nepřiznaných životních strastech skutečné orientace Jaroslava Foglara.
Pochopitelně vám neprozradím, kdo mi to naznačil. - Naštěstí, pro Foglarovu tvorbu to není podstatné.
Článek je nejen odtržen od reality, ale především se týká odtrženého tématu pod reality české. - Zahraniční influenceři tady nikoho nezajímají neb jejich vliv zůstává u nich doma a za hranicemi české peněženky. České aby pohledal, ale ty autorka nezná a neviděla je ani z rychlíku. Ona totiž nezná ani ty zahraniční; jen co si přečetla v překladových článcích. Což je nehorší odpad české žurnalistiky. - Článek je v podstatě snůška nic neříkajících obecných úvah, bla bla bla. Takže ve výsledku zbytečný článek.
Komu leží influenceři v žaludku - má rovněž smůlu. (Kdybyste znali aspoň třeba Kovyho nebo Shopaholic Adel, co?)
Je to svým způsobem druh vytvořivších se celebrit - nicméně lidí, kteří dokazali svým obsahem získat dostatečný počet zájemců o jejich sledování. A díky sledovanosti byli osloveni a mohou "zastupovat" a nabizet produkty, služby... neboli "influencerovat".
Takový Horst Fuchs byl v podstatě také influencer - jenže bez internetu.
Neboli, kdyby zdejší diskusní pisálkové aspon věděli, o čem píšou :D
"Analytici upozorňují, že firma vždy dělá jen to, co jí zákazník dovolí."
To je čirá demagogie. Zákazníci jsou prakticky v rukou firem a řetězců. Pokud nemají jinou možnost, díky prodeji původních domácích firem a prodejců, ev. jejich likvidací apod. tak analytici jenom manipulují kecama. Pravda je jinde.
Celá ta filmová nastartovaná úspěšnost je v autorově článku tak trochu postavená na hlavu.
Jean - Guy Fechner byl totiž bratrem filmového producenta (nikoli manažera) Christiana Fechnera. Takže zas tak moc se o peníze zpočátku snažit nemuseli, tím spíše že byli na začátku opravdu úspěšní.
Christian Fechner je jako producent výrobcem (protože to platil) mimo jiné i filmů Zvíře s Belmondem a Funesova Křidýlko nebo stehýnko.
Není nad to mít potřebné infromce, že?
Drobný dodatek: existují také ještě hodinové hotely - zde si mohou sexuální partneři užít sexu. Využívají je NA PŘÍKLAD ti, kterým uspořádání a situace nedovolují mít sex doma. A pochopitelně ti, kteří mají zájem o nevázaný sex.
To má samozřejmě s japonskou rodinou a její problematikou málo společného.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Neustále mne baví celé to oživování "ukradeného nápadu" Rozpaky kuchaře Svatopluka.
Kdyby ten seriál natočil sám Činčera s Roháčem, asi by kolem toho tolik humbuku nebylo. A ani "výhrad" a účelového zpochybňování.
Tady jde jen o peníze až na posledním místě, jak jinak. Ostatně sama dcera Činčery přiznává, že s Kinoautomatem dodnes jezdí po světě. Nechať jezdí. Intelektuální doby jsou dávno ty tam - dnes vládne bulvár a komerce. Z toho, co sama natočila, nikdo totiž nezná prakticky nic a prý je to na 250 dokumentů. Filmové databáze jsou tedy v tomto směru zřejmě trestuhodně neúplné. Výběrem proto připomínám: Ivan Hlas-Praminek času, Film o seriálu Sanitka, Komici na jedničku, Peníze Jiřího Krejčíka, pak dále nějaký ten Gen a některá 13. komnata.
K uvedenému sporu o zveřejnění autorství dodám, že celá řada jiných děl se "inspirovala" jinde a přesto si soudně nikdo nevymáhá, aby bylo před odvysíláním řečeno, kdo je původní autor nápadu.
Autorovo "ti" naznačuje pokročilý věk. Nic proti. Naopak, je třeba mu poděkovat (nebo spíše poděkovati) za podrobný a objektivní pohled na celý seriál Rozpaky kuchaře Svatopluka.