Motorová jednotka je vybavena VZ Mirel. Takže "zdroj blízký vyšetřování" ví úplný kulový. Kódovaná trať však začala teprve doslova pár metrů zpátky proti jízdě (od urovne vjezdovych navestidel z opacneho směru). Jinak az těsně pred misto nehody NENÍ žádné traťové zabezpečovací zařízení s přenosem kódu na navestni opakovač v kabině. Všechny vlaky jedouci třeba od Čakovic používají jen kontrolu bdelosti.
Psát, že to v kombinaci s lanovkou na Letnou spojilo centrum s výstavištěm je dost úsměvné. Výstaviště je úplně jinde. Horní vstup do obory na konci Ovenecké ulice jistě nelze považovat za výstaviště. Později trať vedla vlevo, jak je zmíněno, takže se od výstaviště vzdalovala. Trať u výstaviště směrem do obory, která je tam částečně dodnes v podobě zkrácené a jednokolejné kusé trati, byla původně koňka a posléze elektrická tramvaj Elektrických podniků. Většina lidí si myslí, že křižíkova tramvaj vedla z Letné právě směrem k planetáriu, což je nesmysl.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Dneska ti mladí nejsou vůbec zocelení a nic nevydrží.