Takto se snižuje daňový základ pro výpočet daně. Dělá to tak spousta firem. Tohle je ovšem státní, potažmo městská firma. Někdo dostal kšeft?
Tak jistě NĚKDO dostal kšeft. On to totiž NĚKDO dodat v tom mega objemu musí. To není jako šít u Podolské. A něco ty lidi nosit musí. Ať nové, nebo objednat znovu nové současné - staré.
Evidentně má Pražský dopravní podnik peněz dost. To se to utrácí když to stát/město dotuje, že. A když tak se přece zdraží a jedeme dál.
Město bude veřejnou dopravu dotovat vždy. Veřejná doprava není výdělečná nikde na světě. Podle vaší rovnice by museli všichni zaměstnanci chodit asi nazí, nebo se mají kupovat staré uniformy za stejné peníze? A když jsme u toho zdražování, tak roční legitimace na metro v roce 1974 stála 780 Kč!!! Kolikpak to bylo z tehdejší měsíční výplaty??? Já vám to povím, třetina až polovina. A jaká byla dopravní síť??? To vám taky povím, devět stanic metra. Kolikpak je třetina až polovina z dnešní průměrné mzdy, která je okolo 40 tisíc? A jízdenka stojí 3650, tedy 10 kč na den? Takže kdyby to stálo dvojnásobek, tak to bude pořád na přepočet méně, než v roce 1974. Kdyby se každý rok zdražilo o 10 procent, jako to dělá železnice, tak by se tomu nikdo nedivil a vás by možná ani nenapadlo taky psát takovéto výkřiky do tmy.
Motorová jednotka je vybavena VZ Mirel. Takže "zdroj blízký vyšetřování" ví úplný kulový. Kódovaná trať však začala teprve doslova pár metrů zpátky proti jízdě (od urovne vjezdovych navestidel z opacneho směru). Jinak az těsně pred misto nehody NENÍ žádné traťové zabezpečovací zařízení s přenosem kódu na navestni opakovač v kabině. Všechny vlaky jedouci třeba od Čakovic používají jen kontrolu bdelosti.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Dneska ti mladí nejsou vůbec zocelení a nic nevydrží.