A přesně z těchto důvodů, si v zaostalém Česku, když tam náhodou jsem, kupují lístky na vlak do nejdříve čtvrtého nebo pátého vagónu, nikdy bych nejel prvním nebo druhým vozem.. v Česku se tyhle nehody dějí strašně často..
Jak často? Denně v ČR vyjede desetitisíce vlaků.. a jednou za čas se bohužel stane nehoda.
no jo, když tu cenu ovlivňuje všimné pro strejdy, tety, kamarády, to je pak těžký. A když pak přijde polská nebo čínská firma s výrazně nižšími náklady a prokazatelnými dodělanými stavbami, tak jsou odmítnuti s tím, že jejich cena je až příliš nízká a nedůvěryhodná....
V zájmu každého státu (včetně ČR) je, aby takovéto drahé a strategické stavby vykonávaly domácí firmy (učí se to, zaměstnávají Čechy, odvádějí daně v Čechách, a vydělané peníze zůstávají povětšinou doma). Jen hlupák si může myslet, že kdyby to postavili Čínští dělníci o 30% levněji, tak by na tom stát vydělal - ne nevydělal!
První dva vagony nákladního vlaku byly prázdné. Blbost. Byly naloženy podle fotografií a videí kontejnery.
Redaktor je jenom amatérský hlupák který na svou práci nestačí a měl by být propuštěn pro neschopnost.
Mohly by být klidně třeba i plné, třeba nějakých bot z Číny.. Tady jde hlavně o to, že neobsahovaly Karbid vápenatý, který onen vlak převážel (jde o žíravinu a je vysoce hořlavý).
Je normální, že v roce 2024 se na hlavním koridoru čelně srazí vlaky????
To jsem zvědavý, kdo bude zodpovědný za nefungující bezpečnostní systém, který toto nesmí dovolit. Připadám si, že jsme se od nehody v nedaleké Stéblové v roce 1960 vůbec nikam neposunuli.
Takovéto havárie se dodnes bohužel občas dějí třeba i v Německu nebo ve Švýcarsku..
První dva vagony nákladního vlaku byly prázdné. Blbost. Byly naloženy podle fotografií a videí kontejnery.
Redaktor je jenom amatérský hlupák který na svou práci nestačí a měl by být propuštěn pro neschopnost.
To, že by mohlo jít o prázdné kontejnery (například vyložené někde po cestě) vás nenapadlo???
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Dveře těch převrácených vagonů byly nejspíš stejně zavřený/zablokovaný a hasiči + záchranka tam dojeli do pár minut, takže veškerý záchranný akce postrádaly smysl. Ti čumilové by těm zraněným (úrazy způsobené nárazem) stejně nijak nepomohli.
Leda že by byl na místě nějaký záchranář nebo doktor (viz. zastavení krvácení a pod)..
Za mých mladých let jezdilo mnohem více osobních i nákladních vlaků. Práce na železnici byla prestižní a lidé si jí vážili. Nebyly ani zdaleka takové možnosti v automatizaci železniční dopravy jako dnes a nepamatuji, že by bylo na železnici tolik havárií. Vše také souvisí s prioritami. Dnes mladí chtějí hlavně na gymnázia, aby z nich byli politologové a úředníci, než aby šli na vysoké školy technického zaměření, nebo „nedej bože“ se vyučili kvalitnímu řemeslu. Přitom dnes dobrý nástrojař si vydělá víc, než nějaký úředník.
Prestižní zaměstnání to bylo za R-U či za první republiky (zaměstnanci drah či pošty dostávali na stáří stabilní renty/důchody). Za komunistů v 60-80 letech to už rozhodně žádné prestižní zaměstnání nebylo - pamatuju si ty zaměstnance drah s usmolenými uniformami poflakujících se na perónech u stánků s pivem.. (jen strojvůdci, průvodčí či výpravčí bývali čistí).
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
„Ano, stal se obětí nenávisti, kterou sám léta pomáhal budovat"
Lépe bych to nenapsal..