Dám vám příklad:v Polsku se naplánujte dálnice, sem tam se udělá nějaký průzkum a začne se stavět. Samozřejmě se pozemky vykoupí, kdo nechce prodat, tak má smůlu. Může se soudit o náhradu, třebaže už dálnice stojí. Tam si uvědomil, že čas jsou peníze a tak z dotací EU stavěli. Proto jim v tom koukáme do zádele. Tady si bývalý ministr zemědělství koupil, protože měl informace, právě tyto pozemky, aby stát mohl ždímat a držet v šachu.
Jsme přeci v Čechách a proto tyto peníze prošustujeme na nějaké cyklostezky, po kterých nikdo nejezdí a vedou od nikud nikam, a další ptákoviny
Zapomněl jste ještě na rozhlednu v údolí.
ano, nemusíme chodit daleko ani v prostoru a ani v čase. V Nových Heřmínovech se už 9 let koná hudební festival proti výstavbě přehrady. Ale za to, že ještě nestojí, může stát, protože ten nenabídnul místním a aktivistům jinou alternativu, jiné místo pro výstavbu přehrady. Nejlépe takové, kde nikdo nebydlí a pokud možno tam neteče ani voda.
Za to bych tam ty aktivisty máchal celý týden jako Karel IV. nepoctivce ve Vltavě. Kdyby ta přehrada stála, nemusela tam být letos v září povodňová katastrofa.
Jo patrove Airbusy uz jsou na ustupu a jsou videt minimalne. Na Floridu bych cekal 2-4-2 Economy, ale asi zalezi na spolecnosti. Zkuste nekdy na dlouhou trat business a to je teprve radost z letani. To zacina dovolena uz na letisti. Ale za posledni rok dost podrazil a pristi rok to bude asi jeste horsi.
Já už do economy ani nemůžu. Na delším letu mám otoky a měřím 2 metry. Dlouhé nohy. Takže si radši připlatím za pohodlí.
Nejsem letadlolog, uz vubec ne trupolog a nejak to nesleduji.
Kdyz letime treba na Floridu, ma to ulicku jednu. 3-3. Kdyz letam dalkove - Evropu tak dve ulicky 3-4-3. A nekdy dve patra, (Airbus) kdyz letim v lete se Singapore. Mimo sezonu ma stejna linka pouze jedno patrovy létadlo.
V Evrope jsem letel pouze dvakrat s Ryanair do Rima, to je bomba😂. Byla to pro me nova zkusenost, to i JetBlue je luxus
Souhlas. To co jste popisoval, byl A380 a zřejmě Premium economy. Ne business. Singapore airlines byly svého času v palubním servisu světová špička.
Trid je nekolik a opravdu ta business takto vypada. Zalezi na aerolinkach a kam letite.
Letal jsem hodne s Deltou a Lufthansou, posledni 3 roky se Singapore Airlines. Ti maji i cela kupatka v prvni tride, nejlepsi aerolinky.
Kratke lety, jako evropske Smarwings nemivaji business lepsi.
Myslím u Fly Dubai takto vypadala Premium economy
V Asii je to běžné. A za nižší ceny. Ten pokles kvality evropských aerolinek je ostudný.
Je to pravda. Ale tu vinu neseme my cestující. Protože jsme jim to dovolili. Můj tatínek pracoval 25 let u ČSA na Cateringu. To býval úžasný servis. A světě div se, za soudruhů, ač je nemusím, ať mě tady nikdo nenazve komunistou.
17
Sledujících
2
Sleduje
17
Sledujících
2
Sleduje
Tak to začnou, jako obvykle, velmi brzy!
Divím se, že to raději neodložili na rok 2030, bylo by hezké, kdyby při dostavbě nad tím mohly pak přelétnout třeba právě pořízené nové krásné F-35. 😂
Halt Česko toť symbol úžasné rychlosti vývoje, vskutku světové, držte si fšicí klobůky! 🤠 🚀
2 odpovědi
5
Sledujících
1
Sleduje
5
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Podél plánu se to mělo otevírat v roce 2017. Takže pouhých 10 let zpoždění.