Víte pane Havlíku, ono asi tak úplně nejde o tu 1000 k důchodu. Spíš mi přijde, že ta slepá víra v pětikolku, nás táhne zcela k zemi, neboť co glosa to je dnes lež, slibů milion a jediné co mistr Fiala dodržel z předvolebních slibů, že zrušil EET. To byl skutečně "záslužný čin".
Víc mi přijde , že nejhůře klesající úroveň našeho hospodářství je za současné vlády, ale jaksi se stalo modou , že se to všechno hodí na Babiše, na předchozí vlády už od revoluce, na to jak se mnoho věcí doslova prodr...lo, na to se už nevzpomíná.
Víte co nechápu ? Jak z toho můžete vinit vládu ? Ekonomika funguje vždy nezávisle na vládě. Firmy, které modernizují, tak rostou. Věříte pohádkám STBáka... Tohle mi hlava fakt nebere. Za první republiky, kdy hospodářství kvetlo, byl majitel továrny, vážený člověk, který dával lidem práci a obživu. Co udělal tento STBák ? Z podnikatele dělá zloděje a útočí na soukromé podnikání. Šedá ekonomika, kterou tady chce potírat díky EET a podobným nesmyslům, je zase jenom posilování role státu. Jen díky této ,, šedé ekonomice,, mohou přežít drobní podnikatelé, kteří si za ty ušetřené peníze, zase něco koupí a zdaní to... Daňový systém je tak nastavený, že se daně stejně vyberou.... Jsem pravicově smýšlející a stát musí být co nejmenší. Stát má lidem sloužit a být jen v pozadí, jako správce systému. Zabývám se dost energetikou a Havlíček tolikrát lhal o tom jak funguje trh s elektřinou, že mi z toho běhá mráz po zádech....
Jde o to, co tím komu způsobíte.... ona slepá víra, co nás vrátí do bídy, není nic moc. Jde o to se nenechat uplácet. Blahobyt je vždy podmíněn dřinou a prací. Ten, kdo nabízí snadnou cestu je lhář a často sektář. Neumím si představit, že by se u nás stalo to, co na Slovensku.... bohužel mnoho lidí u nás za 1000 korun k důchodu, jsou ochotni prodat budoucnost svých vnoučat... často si ale myslí opak.
Jsou tam i normální lidi.
Já tam mám příbuzné a 24 hodin denně se diví, jak mohlo Slovensko takhle upadnout....
Samozřejmě díky tuposti těch, co si neumí udělat vlastní názor a tak je Telegram jejich druhý domov.
Nás to bohužel čeká taky.... stačí se podívat, jak rostou volební preference slovenskému STBákovi, co nás tam pošle taky.... volby u nás ukážou, jestli jsme národ neskutečných křupanů, nebo ne....
Pane Havlíku, už prosím nepiste. To jsou takové nesmysly. Neskutečné
Já to auto mám.....10 let staré a počítám minimálně dalších 10 let provozu 500 tis km...za první rok mám už 50 tis km a ušetřil jsem proti spalováku 100 tisíc korun, které jsem nedal za palivo a údržbu. Kdyby jste se zajímal, tak víte, že průměrná životnost baterií v elektromobilech s thermomanagementem je 20-25 let. Na životnost nemá vliv počet najetých kilometrů. Také máte naježděno alespoň 20 tisíc kilometrů s elektromobilem ? Až budete mít alespoň nějakou praxi, tak se můžeme bavit.... takhle jen šíříte bludy. Nezlobte se, ale okrádáte sám sebe a ani to nevíte.
To je úplně mimo realitu. Nejlepší koupě je Elektroauto s nájezdem 150 tkm z roku 2020 za 500 tisíc Kč...uaaaau, tomu kdo to koupí hodně štěstí...To snad ani nemůžete myslet vážně, to neeeeeee
Víte co, já si za 600 tisíc raději koupím nějakou funglovku s nájezdem 0.
Už nebudu reagovat na nic, co píšete, protože to jak tak mimo, že je to ztráta času.
je vidět, že o tom nic nevíte.... jste smutný případ... za 10 let provozu takového auta, ušetříte na další....spalovák vás jen bude stát spoustu dalších peněz...je to ale vaše volba 🙂
Pane Havlíku, tak je tak mimo, že na to nemá ani smysl reagovat. Největší sranda je, že zastánci elektro aut dokáží vymyslet takové argumenty, že je to až úsměvné...Nezlobte se...Nezapomněl jste do svých propočtů započítat skutečnost, že elektro jako ojetinu neprodáte ani za polovinu atd atd atd....ne fakt už bez komentáře.
Tesla a 500 tisíc km??? To jako vážně? a na jednu baterii? 🙂.
jak jste na to přišel ? 500 tis km vydrží baterie u nejstarších Tesel...mám kamarády, co mají najeto 300 tis na první baterce a jezdí bez problémů dál. Dnes prodávané TM3 LR mají baterky, kde se odhaduje životnost na 1 milion kilometrů... Vy si jako myslíte, že prodáte spalovák, co má najeto 500 tis km, za nějaké peníze 🙂.... Nejlepší koupě je třeba TM3 LR za nějakých 500 tis z roku 2020 a nájezdem kolem 150 tis km.... ty se teď velmi často prodávají i v bazarech. Víte proč především Teslám klesá cena, jako ojetinám ? No proto, protože už jim klesla cena nových aut, asi o 500 tis za poslední 3 roky. Nadáváte na něco, co je výhoda pro nás, jako zákazníky.
Až sem přijde konkurence, budeme koukat? Neděje se to už náhodou? My už koukáme myslím. A mimochodem, kdyby bylo možné si dnes koupit třeba octavii 550 tisíc, nebo teslu za 1,2 milionu, co myslíte, že by český zákazník kupoval???
Ještě se to stále nestalo. Zatím je tu Tesla. Až se naplno ukáže BYD, tak nastane peklo pro evropské značky. Kdyby to bylo jak píšete, což není, protože za tak málo díky inflaci octavii nekoupíte, tak by to bylo tak, že ten chytrý si koupí Teslu a ten co neumí počítat, tak půjde po spalováku. Pokud totiž trochu víc jezdíte, tak si dokážete spočítat, že na 500 tis. kilometrů vás vyjde ta Tesla o milion korun levněji. Má totiž mnohem levnější provoz a žádný předepsaný servis. Já tu vzdálenost najedu za 10 let a běžný aktivní člověk za 20 let...
Ekoterorismus po česku, resp. EU... V 89 roce se cinkalo klíčema, aby byla svoboda. Kde ta svoboda je? Snad nikdo nevěří tomu, že planetu zachrání elektroauta, která prostě nejsou EKO ( pokud se zohlední veškeré okolnosti od výroby, životnosti, likvidace, těžby, stavby nabíjecích stanic a atd atd).
Nudící se dobře placení politici v Bruselu vymýšlejí další a další sebezničující nařízení, příkazy, zákazy, omezování, podmínky, pokuty, vyhlášky...aby měl někdo pocit, že jsou pracovití a své peníze si zaslouží. Bohužel však, nejsou za svá rozhodnutí nijak odpovědní, mimo té odpovědnosti politické, která je k smíchu.
A elektroauto si "zatím" skutečně nekoupím. Protože ono i to nabíjení u nabíjecích stanic je, slušně řečeno zavádějící v tom, že jej nabijete za pár minut. Ale to pozná každý kdo jej má až na vlastní kůži. Až bude technologie taková, že najedu min 800 km (a to i v zimě, či za deště) a baterie vydrží 250 tisíc km, pak budu zvažovat.
Na druhou stranu, musím přiznat, že kvalita s "výdrž" aut celkově klesá. Před pár lety jste koupili vůz a ten najel bez problémů 300 tisíc. Dnes se ty 3 válce sypou po 80 tkm...ale to je rovněž důsledek nesmyslů EU...
já mám starší elektromobil už rok a 50 tis km....spalovák už nechci, je ve všem horší... navíc tady už nejde o ekologii. Svět kolem se rychle elektrifikuje a až sem přijde konkurence, budeme koukat...
To že jezdíte se spalovákem za skoro 9 litrů neznamená, že neexistují auta na naftu, co jezdí za 1.5 Kč na km. Víte odkud je ten uran co pohání vaše dobíjení z rychlonabíječek? Máte doma proud za 4 Kč/kWh, od koho, to bych chtěl také.
Za 3kč na kilometr platíte s autem, které jezdí za 6 l na 100km... Neuvědomujete si, kolik vás stojí údržba servis. Je to skoro 1 kč na kilometr. Takže 2 kč nafta a 1 kč údržba. Mám to velmi dobře spočítané. Jezdím spalováky už asi 30 let a poslední rok mám najeto 50 tisíc km s elektromobilem. Ten servis tam prostě není takový. žádné oleje, filtry, žhavičky a dokonce ani brzdy se nedělají. Destičky vám vydrží 200 tis km... Ano, elektřinu mám za 2,6 kč za kwh NT..... takže se všemi poplatky a DPH, jsem někde lehce nad 4 kč. Dodavatel EON. Mrkněte se na nabídky. Jak se rozjelo sdílení elektřiny, tak slušně ceny klesají a pokud zatlačíte na svého dodavatele, že odcházíte, tak vám uhne a slevu vám dá. Pokud vím, tak uran už se z ruska nekupuje.
Ano, demokracie je jediná cesta jak si svobodně zvolit diktátora. Pokud máte problém s demokracií jeďte na Kubu, do Ruska, nebo za Kimem. Začnete si pak snad vážit te nespravedlivé demokracie.
Já s demokracií problém nemám. To jste špatně pochopil. Jen je nutné nepoužívat demokracii k obraně lží a propagand, diktátorských režimů. Obrana proti lžím a propagandě režimů, které vám chtějí demokracii odebrat, není cenzura. Lež zůstává vždy jenom lží....
Třeba 2 600 000 troubů co bydlí v paneláku, kteří jsou samozřejmě troubové také proto, že nechtějí elektromobil.
Bydlet v paneláku, nijak nebrání tomu, jezdit elektromobilem. Pokud si je začnou kupovat, stejně tak se začnou masivně budovat nabíjecí místa. To, že někdo z paneláku nemůže vlastnit elektromobil, je strašná hloupost. Dnes máte dojezd na jedno nabití, cca 400 km. Stačí vám 30 minut, jednou za týden. Když si každý z paneláku uvědomí, kolik hodin proleží u televize, tak ta půlhodinka až hodinka týdně u nabíječky, nikoho nezabije.
Jak souvisí "bránění se, nebo nebránění elektromobilům" se sdílenou el? A ta obava z přetoků je asi na místě. Pokud se nespotřebuje to co je vyrobeno během 15ti minut, tak půjde jako přetok do sítě. Nejčastěji to asi bude když se bude max vyrábět a málo spotřebovávat - vypadá to na slunečné, letní dopoledne. Takže by mohly být záporné ceny el. To pak budete za ty přetoky platit. Nebo to tak není? To se vyplatí být tak možná ten spotřebitel ve sdílení, ale ne už tolik výrobce.
Čím více bude elektromobilů a lidí s nimi, co budou sdílet elektřinu, tím méně bude hrozit výrobcům to, že budou platit za záporné ceny. Nicméně si ani nemyslím, že by ta záporná cena až tak moc ukrojila z ceny, kterou si nasmlouvá ten, co elektřinu poskytuje. Spousta lidí má 2 až 3 auta a často jedno zůstává doma. Když budou všechno elektromobily, tak jedno doma můžete vždy nechat, aby se nabíjelo, třeba ze sdílené elektřiny.
Jezdíte s elektromobilem jen v létě? V zimě to ze střechy nenabijete, ze sítě nebo nedej bože od stojanu to vyjde skoro stejně jak spalovák a to ještě nepřišla daň, která bude muset nahradit výpadek daně z PHM.
Moc o tom nevíte. Se spalovákem jezdím za 3 kč na kilometr a s elektromobilem za 1,6 kč na kilometr, pokud nabíjím na rychlonabíječkách. Když nabíjím doma, tak jezdím za 0,8 kč na kilometr. Ale kdo jak chce. Pokud si budete namlouvat, že to levnější není a bát se neexistující daně, tak budete dál jen cpát peníze rusům a všem, co vás o ně obírají.
Cesky ustavni system prakticky neumoznuje jednotlivci nebo jedne strane prevzit veskerou moc ve state. ;)
Ale umožňuje.... pokud současná opozice vypláchne hlavu takovému množství lidí, že získá ústavní většinu, jsme v háji. Jako první zruší senát, jako druhé, veřejnoprávní televizi a dosadí si hlavní představitele justice. Potom si mohou změnit ústavu i tak, že bude vládnout jenom jedna a strana, která vyhraje volby a máme zpět totalitu.
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Víte já nejsem apriori žádný bezhlavý zastánce Babiše nebo jeho vyložený volič.
Ale tady si neustále stěžujeme, jak se odírají daně apod., zrušené EET, nebo jakéhokoli podobného systému, protože podobné systémy fungují i jinde v EU, právě napomáhají tomu, že se ztrácí ty odvody v šedé ekonomice. To, že tamhle Franta něco udělá na černo vezme si peníze bez zdanění, to bylo a bude pořád i kdyby tady byl systém jaký chtěl. Nicméně Franta to pro žádnou firmu neudělá, protože nebude mít DPH a bez něj dnes žádná firma nic nechce. Takže co případně chybí z jedné strany, o to zvedneme živnostníkům poplatky a daně, protože to někdo vykrýt musí. No a živnostník, ten malej, jak uvádíte, se na to vybodne, protože na ty povinné platby si už nevydělá a krámek zavře, no a přihlásí se na sociální pojištění, kde nějaký čas něco dostane, pár věcí udělá na černo, a život jde dál. A státní systém, místo toho aby bohatnul, tak začíná prodělávat.
Jak Havlíček lže je jedna věc, a jak o energetice lžou nyní je věc druhá.
Dodnes jsme , nebo jsme byli jedni z největších vývozců el.energie v evropě. To asi nemůžete popřít. Tak proč najednou vláda tvrdí, že příští rok, nebo za dva, budeme muset nejméně třetinu nově koupit. A nejsme ekonomicky na výši. Evropští ekonomové nás staví na chvost, takže jsem zvědavý, kde na to kupování budem brát. Jasně, protože zavřeme nějaké dvě uhelné elektrárny a to nám hodně pomůže. Četl jsem na diskuzi, někdo tvrdí, ano energie zdražuje, dělají se obrovské změny do rozvodné soustavy.
Nevidím, že by se něco tak velikého dělo. Spíš se nehorázně zdražuje.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Víte, jak jsem psal, stát nemá bohatnout, má se zmenšovat a peníze mají zůstat lidem. Nicméně, jak je to s elektřinou. Doporučuji vám, poslechnout si někdy Radka Špicara... JE stejně jako já, zastáncem Evropské energetiky a nikoliv České, nebo třeba Německé.... Proč máme být soběstační, ve výrobě elektřiny, když můžeme nakoupit levnou, třeba ze slunečních elektráren ve Španělsku.... Díky Lipské burze, na kterou se tak nadává, ji mohou ve slunečných dnech, nakupovat naši obchodníci i za záporné ceny. To se děje i dnes, ale za vysoké ceny elektřiny nemůže ani Lipská burza , ani vláda, ale jenom obchodníci s elektřinou.... Proto současná vláda podpořila rozvoj fotovoltaiky a nakonec i velmi důležitou komunitní energetiku... Ta se ještě ani pořádně nerozjela a už obchodníci s elektřinou masivně snižují ceny, protože jim vyrostla obrovská konkurence.Třeba já už jsem na cenách z roku 2021.... Proto ty pohádky o vývozu elektřiny a soběstačnosti jsou obrovská lež. To nemá žádný vliv na to, za kolik elektřinu koupíte tady u nás. I kdyby jsme vyváželi desetinásobek elektřiny , nic se nezmění. Cenu určuje obchodník na konci. Pokud může udělat a má jistotu, že nemáte jinou volbu, elektřinu vám levněji neprodá. Pokud máte jinou volbu, fotovoltaika, nebo sdílení, musí se podbízet cenou. Další obrovská lež Havlíčka a ANO.... zastupovat elektřinu je nesmysl, protože cenu tvoří obchodník na konci... Vláda to udělala správně. Kdyby to bylo podle Havlíčka, tak by cena elektřiny neměla strop...