V tom seznamu požadavků na win11 chybí stáří designu procesoru max 7 let, bohužel celá řada počítačů splňuje vše kromě tohoto stáří. Vyrobci počítače se starším procesorem vyráběli i několik let po jeho uvedení.
To je velky rozdil oproti přechodu na win10, který fungoval prakticky na všem, na čem fungovaly starší verze. Takže myslím budou u MS překvapeni, kolik lidí tentokrát nepřejde.
Chyba je hlavně v tom, že jsou úzká místa. Např. Když výjezd z tunelu v Troji končí na světlech, logicky pak musí vjezd do tunelu jinde omezovat. O chybějícím vnějším okruhu na severu ani nemluvě, auta zbytečně popojíždí z vnějšího na vnitřní.
Omezení rychlosti na 30 má cenu tam, kde si řidiči zkracují cestu skrze obydlené zóny.
Taky mě štvalo u adaptivního tempomatu, jaké velké nezery před autem vyžadoval, ale šlo to nastavit na menší - trvale a pak to bylo fajn.
Horší je jízda v pruzích, pokud jedete stavbou, kde to trhá volantem skoto furt, nebo na okresce bez střední čáry, kde vás to tlačí dále od kraje, i když jede proti náklaďák.
Tak za prvé, zpropitné bývá za obsluhu, nikoli za prodej ve stánku, tam se opravdu nedá čekat 10%, ale maximálně právě jen těch pár korun zaokrouhlení, pokud vůbec je co zaokrouhlit - při jednotné ceně 50 za nápoj. Za druhé, pokud někdo za den obslouží jen 50 lidí, tedy 1 člověka za 10 minut, tak si těžko na sebe vydělá.
Problém je, že se posuzuje velikost procenta z prodejní ceny, jenže pro obchodníka je duležité kolik procent to je z jeho marže. Zatimco 1% z prodejní ceny vypadá jako málo, při marži 20% ten poplatek dělá 5% z marže. A při marži 5% dokonce 20% z ceny!
Problém Cvaku je, že sice snižuje náklady, ale nikoli dostatecně. Chtělo by to paušální platbu typu 100,- měsíčně, jinak je to slepá cesta, maximálně to povede k mírnému snížení poplatků.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Pokud někdo jede v protisměru a na přechodu srazí dítě, tak tomu nezabrání pouštění méně aut, to spíše naopak. Navíc světelná závora maximálně přesune zácpy a nebezpečné situace jinam. Řešením je hlavně odvést dopravu z Prahy na vnější okruh, který na severu chybí už dlouho. Další, co by pomohlo Troje, je ukončení uzavírky u Výstaviště. A samozřejmě drobné prodloužení zelené na vjezdu do tunelu.
Radary a policisté v Troji také pomohou, protože nic jiného nedonutí řidiče zpomalit.
1 odpověď