Pokus o regulaci dopravy uz tam jednou byl. To ve spicce uplne zakazali prujezd od Bohnic do Troje. Vysledkem byl kolaps hlavne na kobyliskem namesti. Si pamatuju jak jsem na ceste do skoly jel busem misto 15 min na Kobylisy skoro hodinu a kolona se tahla az od Zdib. Kamarad z Bohnic rikal, ze sel pesky od Sutky radeji pesky.
Tu zkušenost z roku 2017 má asi 20 tisíc lidí (-;
Pokud někdo jede v protisměru a na přechodu srazí dítě, tak tomu nezabrání pouštění méně aut, to spíše naopak. Navíc světelná závora maximálně přesune zácpy a nebezpečné situace jinam. Řešením je hlavně odvést dopravu z Prahy na vnější okruh, který na severu chybí už dlouho. Další, co by pomohlo Troje, je ukončení uzavírky u Výstaviště. A samozřejmě drobné prodloužení zelené na vjezdu do tunelu.
Radary a policisté v Troji také pomohou, protože nic jiného nedonutí řidiče zpomalit.
Trochu více informaci k velice tendenčnímu článku...
Ten semafor není nápadem z nudy, ale má mnoho svých důvodů.
Proč tendenčnímu, ten kolaps MHD z roku 2017 si pamatuje hodně lidí. Proč ten semafor není na vjezdu do Prahy? Případně proč nepustí více aut do Blanky? Ta zelená je tam velmi krátká. Nemluvě o tom, že víkendové zácpy to neřeší.
V tom seznamu požadavků na win11 chybí stáří designu procesoru max 7 let, bohužel celá řada počítačů splňuje vše kromě tohoto stáří. Vyrobci počítače se starším procesorem vyráběli i několik let po jeho uvedení.
To je velky rozdil oproti přechodu na win10, který fungoval prakticky na všem, na čem fungovaly starší verze. Takže myslím budou u MS překvapeni, kolik lidí tentokrát nepřejde.
Chyba je hlavně v tom, že jsou úzká místa. Např. Když výjezd z tunelu v Troji končí na světlech, logicky pak musí vjezd do tunelu jinde omezovat. O chybějícím vnějším okruhu na severu ani nemluvě, auta zbytečně popojíždí z vnějšího na vnitřní.
Omezení rychlosti na 30 má cenu tam, kde si řidiči zkracují cestu skrze obydlené zóny.
Taky mě štvalo u adaptivního tempomatu, jaké velké nezery před autem vyžadoval, ale šlo to nastavit na menší - trvale a pak to bylo fajn.
Horší je jízda v pruzích, pokud jedete stavbou, kde to trhá volantem skoto furt, nebo na okresce bez střední čáry, kde vás to tlačí dále od kraje, i když jede proti náklaďák.
Článek je zajímavý, ale jsou v něm min. 2 nepřesnosti - Agrippa nebyl císař, ale "pouze" konzul a Panhteon byl největší světovou kopulí "pouze" cca 500 let do chrámu Hagia Sofia v Konstantinipoli. Stavba je to ale i tak pozoruhodná - uvnitř mě trochu naštvalo, že tam má italský král Viktor Emanuel II. větší náhrobek než samotný Raffael, ale tak už to na světě zkrátka chodí.
Třetí nepřesností je vstup zdarma, to už neplatí.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Jsem pro lepší čitelnost, tu ale tmavý "moderni" vzhled naopak snižuje. Možná by měli vzhled vybírat uživatele