Zápasy měly! Zápas bez zápasu, jako hrad bez hradu. Je-li podmětem slovo rodu mužského neživotného, píšeme v přísudku na konci ypsilon!!! Shoda přísudku s podmětem je učivo čtvrté třídy základní školy. Ve větě se zmiňovanou hrubkou je sice podmět nevyjádřený, ale z textu jasně vyplývá, že tím podmětem je slovo zápasy z věty předcházející. Kroutím hlavou na tím, jak může profesionál vypustit z pera takovou hrubku!!!
Navštívil jsem, byl jsem tam. Klobouk dolů před staviteli původních staveb i před těmi, kteří Libušín uvedli po požáru do původního stavu. Přes ústa železnou tyčí by zasloužil ten, který dopustil, aby v sousedství těchto nádherných staveb vyrostla ta příšerná železobetonová restaurace Radhošť a horní stanice lanovky. To je jako pěst na oko!
REMO není úplně nesmyslný název. Zkratka REMA byla pro veřejnost. Pro zpracovatele to bylo REMO Tedy REkonstituovaný Masový Odpad. Je to sice už dávno, ale tu dobu si pamatuju. A jak jsem koupil, tak prodávám. Stojím za Romanem Vaňkem. Semlelo se do toho i to, co by se normálně nikdy neprodalo. Tomu odpovídala, chuť, konzistence i vznik zkratkového slova v názvu. Pamatuju si "TO" z plzeňské menzy na začátku osmdesátých let.
Tvrdá regulace, to jo. Ale zvyšující se poptávka??? 😁 Blbost. Spíš brutální reklamní masáž. Ale že by po tom rozumný clověk toužil, to určitě ne. Nepraktičnost, vysoká pořizovací cena, po pár letech ztráta hodnoty a z toho plynoucí neprodejnost,.... Nechť si to výrobci, propagátoři, nařizovatelé a prosazovatelé vetknou mezi půlky! Tudy cesta nevede! Poznáte časem. Až to bude mít smysl, trh to bude vyžadovat sám.
Nechť si Škoda další hovadinu vetne mezi půlky! Čím víc takovýchto nesmyslů (start&stop, inteligentní dobíjení ap.), tím víc prachů auto stojí, tím častěji se "to" bude "srát" (tedy porouchávat) a zas to bude vysávat peněženku majitele! Nějak mě v poslední době, když vidím tu hromadu zhovadilostí montovaných do aut, přešla chuť na nové auto.🙁
Po deseti letech jsem do oprav nacpal 100 000.-!!! V 90 000 km přeskočil při startování rozvodový řetěz, ve 130 000 km úplně odešel motor! Na výbrus jsem čekal skoro 2 měsíce. Firma je zahlcená podobnými případy. Motory odcházejí mezi 80 000 a 150 000 km! Odešlo palivové čerpadlo, do nového vozu zatékalo (špatně přilepené čelní sklo), padaly prachovky na tlumičích, což dělalo při přejezdu nerovností nepříjemné zvuky. Později je výrobce začal preventivně nalepovat, aby k tomu nedocházelo. Rozpadá se volant - povrch je jak kdyby ho někdo přebrousil pilníkem,.... atd, atd. Celkem shrnuto, velké zklamání!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To je ale hloupý název článku!!! Vždyť je to úporný plevel!!!! Kdo si to jednou dá do zahrady, má velký problém, jak se toho svinstva zbavit. 😁
1 odpověď